G
Gözde Ulukan
Misafir
Elektronik pazar yeri platformu Turkcell Pasaj, 2021 yılında cirosunu yüzde 67 oranında artırdı. 2021 yılında toplam 128 milyon ziyaretçiye ulaşan platformda teslim edilen sipariş miktarını yüzde 30 arttı. Pasaj, 2020 sonunda faaliyete başlamıştı.
Akıllı telefonlardan bilgisayar ve tabletlere, küçük ev aletlerinden kişisel bakım ürünleri ve beyaz eşyaya kadar pek çok kategoride yepyeni ürünü portföyüne katan Pasaj’da 2021 yılında tüketicilerin en çok tercih ettiği küçük ev aletleri ve kişisel bakım kategorileri oldu. Bu kategoriler, 10 kattan fazla büyüme gösterdi. En çok tercih edilen kategorilerden elektronik oyun ürünlerinde ise 2 kat büyüme sağlandı.
Turkcell Pasaj’ın elektronik oyunlar alanında Türkiye’deki 36 milyon gamer’a yönelik kurduğu ve oyuncuların ürün önerileriyle e-oyun dünyasında aktif yer almasını sağlayacak platformu Pasaj Gamer, Aralık 2021’de oyunseverlerle buluştu. Konsoldan klavyeye, mouse’dan kulaklığa, monitörden joystick ve oyun direksiyonlarına kadar oyunlar için gerekli olan tüm ekipmanların bulunduğu Pasaj Gamer’da, elektronik oyun dünyasının severek oynadığı oyunlar ve dijital kodlar bir arada bulunuyor. Platformda ayrıca oyunculara oyun dünyasıyla ilgili çeşitli bilgiler de sunuluyor.
Pasaj’da yılın en popüler ürünleri Apple AirPods ile şarj kutusu, Xiaomi Mi Band 5 akıllı bileklik, Xiaomi Mi True Wireless Earbuds ve Intouch taşınabilir mini şarj cihazı oldu. Pasaj’da mobil oyun kodları, eğitim ve eğlence içeriklerine dair kodları kapsayan dijital ürünler de öne çıkan kategorilerden biri oldu.
Turkcell’li olsun ya da olmasın tüm operatör kullanıcıları Turkcell Pasaj’a web sitesi ve Dijital Operatör uygulaması üzerinden ulaşabiliyor. Pasaj’dan alışveriş yapanlara bulundukları illere göre aynı gün ya da 24 saat içerisinde teslimat seçeneği sunuluyor. Platformdaki tüm ürünlerin kargoya verilme süresi ortalama 1 iş gününde gerçekleşiyor. Satın alınan ürünlerin tamamı yüzde 100 doğa dostu ve geri dönüşümlü karton ambalajlarda teslim ediliyor.
Kaynak : Webrazzi
Akıllı telefonlardan bilgisayar ve tabletlere, küçük ev aletlerinden kişisel bakım ürünleri ve beyaz eşyaya kadar pek çok kategoride yepyeni ürünü portföyüne katan Pasaj’da 2021 yılında tüketicilerin en çok tercih ettiği küçük ev aletleri ve kişisel bakım kategorileri oldu. Bu kategoriler, 10 kattan fazla büyüme gösterdi. En çok tercih edilen kategorilerden elektronik oyun ürünlerinde ise 2 kat büyüme sağlandı.
Pasaj Gamer, Aralık 2021’de kullanıma açıldı
Turkcell Pasaj’ın elektronik oyunlar alanında Türkiye’deki 36 milyon gamer’a yönelik kurduğu ve oyuncuların ürün önerileriyle e-oyun dünyasında aktif yer almasını sağlayacak platformu Pasaj Gamer, Aralık 2021’de oyunseverlerle buluştu. Konsoldan klavyeye, mouse’dan kulaklığa, monitörden joystick ve oyun direksiyonlarına kadar oyunlar için gerekli olan tüm ekipmanların bulunduğu Pasaj Gamer’da, elektronik oyun dünyasının severek oynadığı oyunlar ve dijital kodlar bir arada bulunuyor. Platformda ayrıca oyunculara oyun dünyasıyla ilgili çeşitli bilgiler de sunuluyor.
Popüler ürünler: Apple AirPods, Xiaomi Mi Band 5, Xiaomi Mi True Wireless Earbuds, Intouch mini şarj cihazı
Pasaj’da yılın en popüler ürünleri Apple AirPods ile şarj kutusu, Xiaomi Mi Band 5 akıllı bileklik, Xiaomi Mi True Wireless Earbuds ve Intouch taşınabilir mini şarj cihazı oldu. Pasaj’da mobil oyun kodları, eğitim ve eğlence içeriklerine dair kodları kapsayan dijital ürünler de öne çıkan kategorilerden biri oldu.
Turkcell’li olsun ya da olmasın tüm operatör kullanıcıları Turkcell Pasaj’a web sitesi ve Dijital Operatör uygulaması üzerinden ulaşabiliyor. Pasaj’dan alışveriş yapanlara bulundukları illere göre aynı gün ya da 24 saat içerisinde teslimat seçeneği sunuluyor. Platformdaki tüm ürünlerin kargoya verilme süresi ortalama 1 iş gününde gerçekleşiyor. Satın alınan ürünlerin tamamı yüzde 100 doğa dostu ve geri dönüşümlü karton ambalajlarda teslim ediliyor.
Kaynak : Webrazzi