A
Arden Papuççiyan
Misafir
Turkcell'in teknoloji ürünlerinin satışı için kurduğu pazar yeri olarak karşımıza çıkan Turkcell Pasaj'ı ilk olarak 2020 yılının Aralık ayında sizlere aktarmıştık. Bugün gerçekleştirdiği bir basın toplantısı ile hem sürdürülebilirlik ve çevre hem de güncel verileri ile ilgili önemli bilgiler paylaşan Turkcell, sürdürülebilirlik odaklı uygulamalarını ülke genelindeki tüm mağazalarına ve pazar yeri platformu Turkcell Pasaj’a entegre edeceğini duyurdu.
Hatırlatmak gerekirse Turkcell’in ülke genelindeki 1110 mağazasıyla entegrasyon sağlayan Turkcell Pasaj, bütünleşik kanal yapısı ile müşterilerine Türkiye genelinde kapsayıcı bir hizmet sunma hedefi ile kuruldu. Turkcell tarafından aktarılan bilgilere göre Turkcell Pasaj, müşterilerine 20’den fazla kategoride 25 bin elektronik ürün ve premium hizmet sunuyor.
Turkcell tarafından paylaşılan bir diğer önemli veri ise şirketin dijital satış kanalları ile ilgili. Edindiğimiz bilgilere göre Turkcell'in dijital satış kanalları ziyaretçi sayısını aylık 160 milyona, aktif kullanıcı sayısını ise yine aylık 24 milyon seviyesine ulaştı.
Turkcell'in elektronik pazar yeri platformu Pasaj'ın 2021 yılında cirosunu yüzde 67 oranında artırdığını geçtiğimiz Şubat ayında sizlere aktarmıştık.
Satış kanallarında çevreyle uyumlu ürünlere daha çok yer açan Turkcell, 2023 yılından itibaren fiziksel ve online satış kanallarında müşterilerine sürdürülebilir yaşama geçişi destekleyen bir dizi çevre dostu aksesuar da sunacak. Bu ürünler arasında ise kullanılmış, okyanusa karışan plastiklerden yapılmış, yüzde 100 biyolojik olarak geri dönüştürülebilir ve doğada çözülebilir özellikli telefon kılıfları ve telefon aksesuarları bulunuyor.
Sürdürülebilir ürün seçeneklerini artırdıklarına dikkat çeken Turkcell Bireysel Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kadri Özdal, daha iyi bir gelecek için üstün dijital hizmetler vizyonları ile teknolojinin eşitleyici ve onarıcı gücünü kullanarak her alanda olumsuz etkilerini sıfırlamak ve olumlu etkilerini artırmak için çalıştıklarını paylaştı.
Kaynak : Webrazzi
Hatırlatmak gerekirse Turkcell’in ülke genelindeki 1110 mağazasıyla entegrasyon sağlayan Turkcell Pasaj, bütünleşik kanal yapısı ile müşterilerine Türkiye genelinde kapsayıcı bir hizmet sunma hedefi ile kuruldu. Turkcell tarafından aktarılan bilgilere göre Turkcell Pasaj, müşterilerine 20’den fazla kategoride 25 bin elektronik ürün ve premium hizmet sunuyor.
Turkcell tarafından paylaşılan bir diğer önemli veri ise şirketin dijital satış kanalları ile ilgili. Edindiğimiz bilgilere göre Turkcell'in dijital satış kanalları ziyaretçi sayısını aylık 160 milyona, aktif kullanıcı sayısını ise yine aylık 24 milyon seviyesine ulaştı.
Turkcell'in elektronik pazar yeri platformu Pasaj'ın 2021 yılında cirosunu yüzde 67 oranında artırdığını geçtiğimiz Şubat ayında sizlere aktarmıştık.
Satış kanallarında çevreyle uyumlu ürünlere daha çok yer açan Turkcell, 2023 yılından itibaren fiziksel ve online satış kanallarında müşterilerine sürdürülebilir yaşama geçişi destekleyen bir dizi çevre dostu aksesuar da sunacak. Bu ürünler arasında ise kullanılmış, okyanusa karışan plastiklerden yapılmış, yüzde 100 biyolojik olarak geri dönüştürülebilir ve doğada çözülebilir özellikli telefon kılıfları ve telefon aksesuarları bulunuyor.
Sürdürülebilir ürün seçeneklerini artırdıklarına dikkat çeken Turkcell Bireysel Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kadri Özdal, daha iyi bir gelecek için üstün dijital hizmetler vizyonları ile teknolojinin eşitleyici ve onarıcı gücünü kullanarak her alanda olumsuz etkilerini sıfırlamak ve olumlu etkilerini artırmak için çalıştıklarını paylaştı.
Kaynak : Webrazzi