T
Tuğçe İçözü
Misafir
TikTok klonu Instagram Reels'in TikTok içeriklerine ev sahipliği yaptığı bu günlerde, TikTok kendini kopyalayan Meta uygulama ailesine yeni bir özellik ile meydan okumaya karar verdi.
Bundan sonra kullanıcılar, TikTok Hikayeleri'ni Facebook ve Instagram dahil olmak üzere rakip platformlarda yayınlayabilecek. Bu noktada TikTok Hikayelerinin geçtiğimiz yıldan bu yana test edildiğini belirtelim. Çapraz paylaşım özelliği ise kademeli olarak kullanıcılara açılmaya başladı. Özellik ilk olarak Watchful.ai tarafından fark edildi.
Instagram, platformdaki özgün Instagram Reels içeriklerinin yaygınlaşması için TikTok içeriklerine karşı bir savaş veriyor. Bu kapsamda Instagram algoritmasının bir süredir platformdaki TikTok videolarının görünürlüğünü azaltmak üzere hareket ettiğini biliyoruz. Bu nedenle içerik üreticiler, TikTok filigranı bulunan videoları Reels'e yüklemek yerine, aynı içeriği bir de Reels ile çekmeye çalışıyor.
Öte yandan TikTok'taki yüksek organik erişim, içerik üreticilerin Instagram'a kıyasla daha kolay fark edilmesini sağlıyor. İçerik üreticiler, bu yeni özellikten faydalanarak Instagram'daki takipçi kitlelerini TikTok'a taşıyabilir.
Yakın zamanda Meta, içerik üreticileri için Instagram ve Facebook'ta 6 yeni özellik yayına aldı. Tüm bu özelliklerin Reels odağında olduğunu düşünürsek, önümüzdeki yılın derin bir rekabet içinde geçeceğini söyleyebiliriz.
Kaynak : Webrazzi
Bundan sonra kullanıcılar, TikTok Hikayeleri'ni Facebook ve Instagram dahil olmak üzere rakip platformlarda yayınlayabilecek. Bu noktada TikTok Hikayelerinin geçtiğimiz yıldan bu yana test edildiğini belirtelim. Çapraz paylaşım özelliği ise kademeli olarak kullanıcılara açılmaya başladı. Özellik ilk olarak Watchful.ai tarafından fark edildi.
Instagram, platformdaki özgün Instagram Reels içeriklerinin yaygınlaşması için TikTok içeriklerine karşı bir savaş veriyor. Bu kapsamda Instagram algoritmasının bir süredir platformdaki TikTok videolarının görünürlüğünü azaltmak üzere hareket ettiğini biliyoruz. Bu nedenle içerik üreticiler, TikTok filigranı bulunan videoları Reels'e yüklemek yerine, aynı içeriği bir de Reels ile çekmeye çalışıyor.
Öte yandan TikTok'taki yüksek organik erişim, içerik üreticilerin Instagram'a kıyasla daha kolay fark edilmesini sağlıyor. İçerik üreticiler, bu yeni özellikten faydalanarak Instagram'daki takipçi kitlelerini TikTok'a taşıyabilir.
Yakın zamanda Meta, içerik üreticileri için Instagram ve Facebook'ta 6 yeni özellik yayına aldı. Tüm bu özelliklerin Reels odağında olduğunu düşünürsek, önümüzdeki yılın derin bir rekabet içinde geçeceğini söyleyebiliriz.
Kaynak : Webrazzi