T
Tuğçe İçözü
Misafir
TikTok'un yeni bir mağaza sekmesi üzerinde çalıştığını sizlere temmuz ayında aktarmıştık. TikTok, alışveriş özelliğini ABD pazarında test etmeye başladı. Uygulama içinden ürün satın almanızı sağlayan bu yeni özellik, hafta başından bu yana test sürümüyle ABD kullanıcılarının ilgisine sunuldu.
Bununla beraber TikTok sözcüsü Laura Perez de özelliğin ABD'de test edilmeye başlandığını doğruladı. Bu noktada Temmuz ayında paylaştığımız TikTok'un mağaza sekmesinin o dönemde Endonezya, Vietnam, Singapur ve Birleşik Krallık'ta yayına alındığını hatırlatalım. Özelliğin ABD kullanıcılarına açılması, geniş bir kullanıcı kitlesinin TikTok mağazasındaki ürünlere ilgi göstereceği anlamına geliyor.
Mağaza sekmesi altında giyim, elektronik ürünleri ve yiyecek dahil olmak üzere birbirinden farklı kategoriler yer alıyor. Bu yeni gelişmeyle birlikte TikTok'un ABD'li işletmeleri de satış yapmaları için TijkTok mağazasına davet ettiğini belirtmekte fayda var.
TikTok'un ABD'deki sosyal ticaret planları, mağaza sekmesiyle sınırlı değil. Ekim ayında kendi fulfillment merkezi için iş ilanları açan TikTok, canlı satışlar için TalkShopLive ile iş ortaklığı kurmak üzere harekete geçti.
Sosyal ticaretin göz bebeği Facebook uygulama ailesinin, koltuğunu kolay kolay TikTok'a bırakmayacağını söylemek mümkün. Yine de TikTok sosyal ticaretin yarattığı pazardan pay almak için önemli adımlar atmayı sürdürüyor.
Kaynak : Webrazzi
Bununla beraber TikTok sözcüsü Laura Perez de özelliğin ABD'de test edilmeye başlandığını doğruladı. Bu noktada Temmuz ayında paylaştığımız TikTok'un mağaza sekmesinin o dönemde Endonezya, Vietnam, Singapur ve Birleşik Krallık'ta yayına alındığını hatırlatalım. Özelliğin ABD kullanıcılarına açılması, geniş bir kullanıcı kitlesinin TikTok mağazasındaki ürünlere ilgi göstereceği anlamına geliyor.
Mağaza sekmesi altında giyim, elektronik ürünleri ve yiyecek dahil olmak üzere birbirinden farklı kategoriler yer alıyor. Bu yeni gelişmeyle birlikte TikTok'un ABD'li işletmeleri de satış yapmaları için TijkTok mağazasına davet ettiğini belirtmekte fayda var.
TikTok'un ABD'deki sosyal ticaret planları, mağaza sekmesiyle sınırlı değil. Ekim ayında kendi fulfillment merkezi için iş ilanları açan TikTok, canlı satışlar için TalkShopLive ile iş ortaklığı kurmak üzere harekete geçti.
Sosyal ticaretin göz bebeği Facebook uygulama ailesinin, koltuğunu kolay kolay TikTok'a bırakmayacağını söylemek mümkün. Yine de TikTok sosyal ticaretin yarattığı pazardan pay almak için önemli adımlar atmayı sürdürüyor.
Kaynak : Webrazzi