T
Tuğçe İçözü
Misafir
Metaverse girişimi The Sandbox, henüz test aşamasında olmasına rağmen 2 milyon kullanıcıya ulaştı. 2 Milyon kullanıcı barajını geçmesiyle birlikte şirket, Alpha sürümünün 2. aşamasını yayına aldı.
Dünden itibaren Alpha'nın 2. aşamasını tüm kullanıcılara açan The SandBox, platformunda markalar tarafından inşa edilen alanların da görüntülenmesini sağlayacak.
The Sandbox'ın şimdiye kadar adidas, Atari, Bored Ape Yacht Club, Binance, Snoop Dogg, The Smurfs ve DeadMau5 gibi önemli markalar, ünlüler ve kripto dünyasının önde gelenleriyle iş birliği yaptığını hatırlatalım. Şirket ayrıca yakın zamanda Gucci ile bir iş birliğine de imza attı. Gucci, Metaverse'de sanal mağaza ve etkinlik mekanı açmak için The SandBox'u tercih etti.
The SandBox, Vokselli yapısı ile MineCraft ve Roblox'a benzese de; bu iki platformdan farklı olarak gücünü blockchain ve NFT'lerden alıyor. NFT'ler, platformda satın alınan öğelerin sahipliğini tasdik etme işlevini yerini getiriyor.
The SandBox kurucu ortağı Sebastien Borget'in açıkladığına göre, ekip, The SandBox içinde platform oyunları, yarış oyunları ve rol yapma oyunları dahil olmak üzere pek çok oyun inşa ediyor. Ayrıca platformuna yaklaşık 13 aydır kullanıcı kabul eden The SandBox'ın yıl bitmeden test sürümlerini tamamlayarak ürünü piyasaya sürmesi planlanıyor.
Alpha sürümünün 2. aşaması tüm kayıtlı kullanıcılara açıldı. Eğer son 4 hafta içinde The SandBox'a kayıt olduysanız, siz de 2. aşamaya erişebileceksiniz. Bu yeni sürüm kapsamında 35 solo ve çok oyunculu deneyim yayına alında. Platfromda yer alan oyunlar arasında Snoop Doog'un Foreplay'i, Snoopverse'ün küçük bir önizlemesi ve Hong Kong’lu Ferry Pier yer alıyor.
Bununla beraber The SandBox Game Maker Fund tarafından detskelenen 4 yeni oyun 2. sürüme dahil edildi.
Borget, yaptığı açıklamada Alpha'nın ilk sürümünün 200 binden fazla ziyaretçi çektiğini ve yüzde 90 seviyesinde olumlu geri bildirim aldığını dile getirdi. Borget, 5 milyon $SAND dağıtıldığını da sözlerine ekledi.
Platformda 19 bin kullanıcı arsa satın alırken, sanatçıların pek çoğu bu arsalarda yeni mülkler inşa etmek için çalışmalara başladı. Borget, bu hafta yayına alınan oyunlarla birlikte şu anda yaklaşık 70 oyunun yapım aşamasında olduğunu açıkladı.
Kaynak : Webrazzi
Dünden itibaren Alpha'nın 2. aşamasını tüm kullanıcılara açan The SandBox, platformunda markalar tarafından inşa edilen alanların da görüntülenmesini sağlayacak.
The Sandbox'ın şimdiye kadar adidas, Atari, Bored Ape Yacht Club, Binance, Snoop Dogg, The Smurfs ve DeadMau5 gibi önemli markalar, ünlüler ve kripto dünyasının önde gelenleriyle iş birliği yaptığını hatırlatalım. Şirket ayrıca yakın zamanda Gucci ile bir iş birliğine de imza attı. Gucci, Metaverse'de sanal mağaza ve etkinlik mekanı açmak için The SandBox'u tercih etti.
The SandBox, Vokselli yapısı ile MineCraft ve Roblox'a benzese de; bu iki platformdan farklı olarak gücünü blockchain ve NFT'lerden alıyor. NFT'ler, platformda satın alınan öğelerin sahipliğini tasdik etme işlevini yerini getiriyor.
The SandBox kurucu ortağı Sebastien Borget'in açıkladığına göre, ekip, The SandBox içinde platform oyunları, yarış oyunları ve rol yapma oyunları dahil olmak üzere pek çok oyun inşa ediyor. Ayrıca platformuna yaklaşık 13 aydır kullanıcı kabul eden The SandBox'ın yıl bitmeden test sürümlerini tamamlayarak ürünü piyasaya sürmesi planlanıyor.
Alpha sürümünün 2. aşamasında neler var?
Alpha sürümünün 2. aşaması tüm kayıtlı kullanıcılara açıldı. Eğer son 4 hafta içinde The SandBox'a kayıt olduysanız, siz de 2. aşamaya erişebileceksiniz. Bu yeni sürüm kapsamında 35 solo ve çok oyunculu deneyim yayına alında. Platfromda yer alan oyunlar arasında Snoop Doog'un Foreplay'i, Snoopverse'ün küçük bir önizlemesi ve Hong Kong’lu Ferry Pier yer alıyor.
Bununla beraber The SandBox Game Maker Fund tarafından detskelenen 4 yeni oyun 2. sürüme dahil edildi.
Öne çıkan gelişmeler
Borget, yaptığı açıklamada Alpha'nın ilk sürümünün 200 binden fazla ziyaretçi çektiğini ve yüzde 90 seviyesinde olumlu geri bildirim aldığını dile getirdi. Borget, 5 milyon $SAND dağıtıldığını da sözlerine ekledi.
Platformda 19 bin kullanıcı arsa satın alırken, sanatçıların pek çoğu bu arsalarda yeni mülkler inşa etmek için çalışmalara başladı. Borget, bu hafta yayına alınan oyunlarla birlikte şu anda yaklaşık 70 oyunun yapım aşamasında olduğunu açıkladı.
Kaynak : Webrazzi