Telegram Chat botunu kullanarak birkaç adımda Telegram’ı Bitrix24 açık kanalına bağlayabilirsiniz . Müşteriler sizinle Telegram aracılığıyla iletişime geçtiğinde, onlarla Bitrix24 Messenger’da iletişim kurabilirsiniz. İletişim geçmişi, karşılık gelen CRM varlık formuna kaydedilir.
Telegram botuna bağlanmak için bir erişim jetonunuz olması gerekir . Yeni bir bot oluştururken alabilir veya mevcut bot için talep edebilirsiniz. Bu, hem web sürümünde hem de Mobil uygulamada yapılabilir.
CRM > Eklentiler > İletişim Merkezi’ne gidin .
İletişim Merkezi
Telegram’ı seçin ve Bağlan’a tıklayın .
Telegram’ı Bağla
Bağlantıyı takip edin ve Mesaj gönder ‘ i tıklayın .
Mesaj Gönder
Ardından Başlat‘ı tıklayın .
Başlangıç
Yeni bir bot oluşturmak için komutu seçin – /newbot.
Yeni Robot
Şimdi müşterilerinizin Telegram‘da bulabilmesi için botunuza bir ad verme zamanı. Bu ad, Telegram’daki kişiler ve kanallar listesinde de görüntülenir.
Bir İsim Seç
Botunuzun kullanıcı adını girin. Bot ile bitmesi gerekir .
Bir Kullanıcı Adı Seçin
Erişim belirtecinizi kopyalayın.
Jetonu Kopyala
Telegram botu yalnızca bire bir sohbetleri destekler. Bu nedenle , Telegram kullanıcılarının Telegram botunuzu gruplara eklemesini yasaklamak için grupları devre dışı bırakmanızı öneririz.
Komutu yazın /mybots> listeden botunuzu seçin > Bot Ayarları‘na tıklayın.
Bot Ayarları
Gruplara İzin Verilsin mi ?
Gruplara İzin Ver
Grupları kapat ‘ı tıklayın .
Grupları Kapat
NOT: Ayrıca, Telegram botunuz için bir profil fotoğrafı ayarlayabilirsiniz /setuserpic. Botu seçin ve sohbete bir resim gönderin.
Resmi Ayarla
Oluşturduğunuz tüm botları göreceksiniz. Bitrix24’te açık bir kanala bağlamak istediğinizi seçin. Ardından erişim belirtecinizi kopyalayın.
Belirteç Oluştur
Mevcut bir belirteci silmek veya yeni bir tane oluşturmak için bu komutu kullanın – /revoke. Telegram botunuzu seçin ve yeni bir erişim belirteci alın.
Geri Çekmek
Komut, /revokeerişim belirtecinizi artık geçerli yapmaz. Telegram kanal ayarlarına yeni bir jeton kopyalayıp yapıştırmanız gerekecek.
Erişim belirtecini iletişim kanalı ayarlarındaki alana yapıştırın.
Çevrimiçi mağazanızı Telegram botuna da bağlamak istiyorsanız, ilgili seçeneği etkinleştirin ve Bağlan .
Erişim Belirteci Ekle
Son olarak, Açık Kanal tercihleri bölümünde bir açık kanal ve aracı sırası ayarlayın .
Kanal Tercihlerini Aç
Tamamlamak! Telegram artık Bitrix24’ünüzle entegredir ve müşterilerinizle Bitrix24 Messenger’da iletişim kurabilirsiniz.
Nasıl çalışır ?
Web Sitesi Widget’ında Telgraf
Müşteriniz web sitesi widget’ına tıklar ve size Telegram aracılığıyla bir mesaj gönderir.
Bitrix24 Messenger’da bir mesaj alırsınız. Bu müşteri CRM‘de bulunmazsa yeni bir müşteri adayı oluşturulur.
Müşteri İle Sohbet
Bir Telegram hesabı için 20’den fazla bot oluşturamazsınız.
Telegram API kısıtlamaları nedeniyle 50 MB’tan büyük dosyalar gönderilememektedir.
Birden fazla Bitrix24 hesabında aynı Telegram bot erişim belirteci kullanılıyorsa, bu Telegram botu yalnızca Telegram’a en son bağlanan Bitrix24 hesabıyla çalışacaktır.
Bu kanalda iletişim kurarken mesajlarınızı düzenleyebilirsiniz.
Telegram, bu müşteriyle iletişim kurduğunuzda müşterinin telefon numarasını iletmez. Müşterinin telefon numarasını ancak telefon numarasını içeren bir mesaj göndermesi durumunda CRM‘ye kaydetmesini sağlayabilirsiniz.
Telegram mobil uygulamasını açın, BotFather’ı bulun ve Başlat’a dokunun .
BotBaba
Yeni bir bot oluşturmak için komutu seçin – /newbot. Botunuzun adını belirtin . Bu ad, Telegram’daki kişiler ve kanallar listesinde görüntülenecektir.
Bot Adı
Ardından botunuzun kullanıcı adını girin . Bot ile bitmesi gerekir . Müşterileriniz bu kullanıcı adıyla botunuzu Telegram‘da bulabilir. Kullanıcı adı zaten kullanılıyorsa, başka bir kullanıcı adı belirtmelisiniz.
Botunuz oluşturulduktan sonra bir erişim belirteci alırsınız. Kopyalamak için üzerine dokunun.
Bu Belirteci Kullanın
Telegram botu yalnızca bire bir sohbetleri destekler. Bu nedenle , Telegram kullanıcılarının Telegram botunuzu gruplara eklemesini yasaklamak için grupları devre dışı bırakmanızı öneririz .
Komutu girin /mybots> listeden botunuzu seçin > Bot Ayarları’na dokunun .
Bot Ayarları
Gruplara İzin Verilsin mi ? > Grupları kapatın .
Grupları Kapat
Ayrıca, Telegram botunuz için bir profil fotoğrafı ayarlayabilirsiniz /setuserpic. Botu seçin ve sohbete bir resim gönderin.
Profil Resmi
Halihazırda bir Telegram botunuz varsa ancak erişim belirtecini bilmiyorsanız, talep edebilirsiniz. Telegram mobil uygulamasını açın, BotFather’ı bulun ve komutu seçin /token.
Mevcut bir belirteci silmek veya yeni bir tane oluşturmak için bu komutu kullanın – /revoke. Telegram botunuzu seçin ve yeni bir erişim belirteci alın.
Jeton İste veya İptal Et
NOT: Komut, /revokeerişim belirtecinizi artık geçerli yapmaz. Telegram kanal ayarlarına yeni bir jeton kopyalayıp yapıştırmanız gerekecek.
Simgenizi kopyalayıp Mobil uygulamadaki Telegram kanal ayarlarına yapıştırın ve Bağlan‘a dokunun .
Telegram’ı Bağla
Tamamlamak! Telegram artık Bitrix24’ünüze bağlı ve müşterilerinizi sohbette iletişim kurmaya davet edebilirsiniz. İletişim geçmişi, karşılık gelen CRM varlık formuna kaydedilir.
Bir Telegram hesabı için 20’den fazla bot oluşturamazsınız.
Telegram API kısıtlamaları nedeniyle 50 MB’tan büyük dosyalar gönderilememektedir.
Birden fazla Bitrix24 hesabında aynı Telegram bot erişim belirteci kullanılıyorsa, bu Telegram botu yalnızca Telegram’a en son bağlanan Bitrix24 hesabıyla çalışacaktır.
Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.
Bitrix24 Hesabınız yok mu?
ÜCRETSİZ KAYDOL
Kaynak : Globalnet
Telegram botuna bağlanmak için bir erişim jetonunuz olması gerekir . Yeni bir bot oluştururken alabilir veya mevcut bot için talep edebilirsiniz. Bu, hem web sürümünde hem de Mobil uygulamada yapılabilir.
Web Sürümünde Telegram Botunu Bağlayın
CRM > Eklentiler > İletişim Merkezi’ne gidin .
İletişim Merkezi
Telegram’ı seçin ve Bağlan’a tıklayın .
Telegram’ı Bağla
Yeni bot oluştur
Bağlantıyı takip edin ve Mesaj gönder ‘ i tıklayın .
Mesaj Gönder
Ardından Başlat‘ı tıklayın .
Başlangıç
Yeni bir bot oluşturmak için komutu seçin – /newbot.
Yeni Robot
Şimdi müşterilerinizin Telegram‘da bulabilmesi için botunuza bir ad verme zamanı. Bu ad, Telegram’daki kişiler ve kanallar listesinde de görüntülenir.
Bir İsim Seç
Botunuzun kullanıcı adını girin. Bot ile bitmesi gerekir .
Bir Kullanıcı Adı Seçin
Erişim belirtecinizi kopyalayın.
Jetonu Kopyala
Telegram botu yalnızca bire bir sohbetleri destekler. Bu nedenle , Telegram kullanıcılarının Telegram botunuzu gruplara eklemesini yasaklamak için grupları devre dışı bırakmanızı öneririz.
Komutu yazın /mybots> listeden botunuzu seçin > Bot Ayarları‘na tıklayın.
Bot Ayarları
Gruplara İzin Verilsin mi ?
Gruplara İzin Ver
Grupları kapat ‘ı tıklayın .
Grupları Kapat
NOT: Ayrıca, Telegram botunuz için bir profil fotoğrafı ayarlayabilirsiniz /setuserpic. Botu seçin ve sohbete bir resim gönderin.
Resmi Ayarla
Mevcut bot için erişim belirteci iste
Oluşturduğunuz tüm botları göreceksiniz. Bitrix24’te açık bir kanala bağlamak istediğinizi seçin. Ardından erişim belirtecinizi kopyalayın.
Belirteç Oluştur
Mevcut bir belirteci silmek veya yeni bir tane oluşturmak için bu komutu kullanın – /revoke. Telegram botunuzu seçin ve yeni bir erişim belirteci alın.
Geri Çekmek
Komut, /revokeerişim belirtecinizi artık geçerli yapmaz. Telegram kanal ayarlarına yeni bir jeton kopyalayıp yapıştırmanız gerekecek.
Erişim belirtecini iletişim kanalı ayarlarındaki alana yapıştırın.
Çevrimiçi mağazanızı Telegram botuna da bağlamak istiyorsanız, ilgili seçeneği etkinleştirin ve Bağlan .
Erişim Belirteci Ekle
Son olarak, Açık Kanal tercihleri bölümünde bir açık kanal ve aracı sırası ayarlayın .
Kanal Tercihlerini Aç
Tamamlamak! Telegram artık Bitrix24’ünüzle entegredir ve müşterilerinizle Bitrix24 Messenger’da iletişim kurabilirsiniz.
Nasıl çalışır ?
Web Sitesi Widget’ında Telgraf
Müşteriniz web sitesi widget’ına tıklar ve size Telegram aracılığıyla bir mesaj gönderir.
Bitrix24 Messenger’da bir mesaj alırsınız. Bu müşteri CRM‘de bulunmazsa yeni bir müşteri adayı oluşturulur.
Müşteri İle Sohbet
Telegram’ı Bitrix24’e bağlamanın önemli özellikleri
Bir Telegram hesabı için 20’den fazla bot oluşturamazsınız.
Telegram API kısıtlamaları nedeniyle 50 MB’tan büyük dosyalar gönderilememektedir.
Birden fazla Bitrix24 hesabında aynı Telegram bot erişim belirteci kullanılıyorsa, bu Telegram botu yalnızca Telegram’a en son bağlanan Bitrix24 hesabıyla çalışacaktır.
Bu kanalda iletişim kurarken mesajlarınızı düzenleyebilirsiniz.
Telegram, bu müşteriyle iletişim kurduğunuzda müşterinin telefon numarasını iletmez. Müşterinin telefon numarasını ancak telefon numarasını içeren bir mesaj göndermesi durumunda CRM‘ye kaydetmesini sağlayabilirsiniz.
Mobilde Yeni Bir Telegram Botu Oluşturun
Telegram mobil uygulamasını açın, BotFather’ı bulun ve Başlat’a dokunun .
BotBaba
Yeni bir bot oluşturmak için komutu seçin – /newbot. Botunuzun adını belirtin . Bu ad, Telegram’daki kişiler ve kanallar listesinde görüntülenecektir.
Bot Adı
Ardından botunuzun kullanıcı adını girin . Bot ile bitmesi gerekir . Müşterileriniz bu kullanıcı adıyla botunuzu Telegram‘da bulabilir. Kullanıcı adı zaten kullanılıyorsa, başka bir kullanıcı adı belirtmelisiniz.
Botunuz oluşturulduktan sonra bir erişim belirteci alırsınız. Kopyalamak için üzerine dokunun.
Bu Belirteci Kullanın
Telegram botu yalnızca bire bir sohbetleri destekler. Bu nedenle , Telegram kullanıcılarının Telegram botunuzu gruplara eklemesini yasaklamak için grupları devre dışı bırakmanızı öneririz .
Komutu girin /mybots> listeden botunuzu seçin > Bot Ayarları’na dokunun .
Bot Ayarları
Gruplara İzin Verilsin mi ? > Grupları kapatın .
Grupları Kapat
Ayrıca, Telegram botunuz için bir profil fotoğrafı ayarlayabilirsiniz /setuserpic. Botu seçin ve sohbete bir resim gönderin.
Profil Resmi
Mevcut bot için erişim belirteci iste
Halihazırda bir Telegram botunuz varsa ancak erişim belirtecini bilmiyorsanız, talep edebilirsiniz. Telegram mobil uygulamasını açın, BotFather’ı bulun ve komutu seçin /token.
Mevcut bir belirteci silmek veya yeni bir tane oluşturmak için bu komutu kullanın – /revoke. Telegram botunuzu seçin ve yeni bir erişim belirteci alın.
Jeton İste veya İptal Et
NOT: Komut, /revokeerişim belirtecinizi artık geçerli yapmaz. Telegram kanal ayarlarına yeni bir jeton kopyalayıp yapıştırmanız gerekecek.
Simgenizi kopyalayıp Mobil uygulamadaki Telegram kanal ayarlarına yapıştırın ve Bağlan‘a dokunun .
Telegram’ı Bağla
Tamamlamak! Telegram artık Bitrix24’ünüze bağlı ve müşterilerinizi sohbette iletişim kurmaya davet edebilirsiniz. İletişim geçmişi, karşılık gelen CRM varlık formuna kaydedilir.
Telegram’ı Bitrix24’e bağlamanın önemli özellikleri
Bir Telegram hesabı için 20’den fazla bot oluşturamazsınız.
Telegram API kısıtlamaları nedeniyle 50 MB’tan büyük dosyalar gönderilememektedir.
Birden fazla Bitrix24 hesabında aynı Telegram bot erişim belirteci kullanılıyorsa, bu Telegram botu yalnızca Telegram’a en son bağlanan Bitrix24 hesabıyla çalışacaktır.
Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.
Bitrix24 Hesabınız yok mu?
ÜCRETSİZ KAYDOL
Kaynak : Globalnet