Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Telegram, işletmeler için yeni özellikler ve gelir paylaşımı modeli sunmaya başlıyor

  • Konbuyu başlatan Candeğer Muradoğlu
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
C

Candeğer Muradoğlu

Misafir
Mesajlaşma uygulaması Telegram'ın tahvil satışı yoluyla 330 milyon dolar elde ettiğini daha önce sizlere aktarmıştık. Şirket, şimdi de yeni bir haberle gündemimizde. Telegram, Meta'nın WhatsApp ve Messenger'ıyla rekabet etmek için işletmeler için yeni bir dizi özellik sunmaya başlıyor. Telegram Business adı verilen yeni özellik işletmelerin müşterilere daha iyi bir deneyim sunmalarına olanak tanıyor.

Telegram Business, işletmelere özelleştirilebilir başlangıç sayfaları, iş saatlerinin ayarlanması, önceden belirlenmiş yanıtlar ve karşılama mesajları gibi araçlar sunuyor. Özellikler, işletmelerin müşterilere daha hızlı ve daha etkili bir şekilde yanıt vermesini sağlamanın yanı sıra, işletmelerin Telegram üzerinden daha profesyonel bir görünüm sergilemelerine olanak tanıyor.

Aynı zamanda en az 1.000 abonesi olan halka açık kanallar, artık reklamlardan elde edilen gelirin yarısını kazanabilecekler. Bu da işletmelere Telegram platformunda reklam gelirlerinden daha fazla fayda sağlama imkanı sunuyor. Telegram'ın kurucusu Pavel Durov, uygulamanın 2025 yılına kadar kârlı hale gelmesini beklediğini söyledi. Özellikle, Telegram Business'in sunulmasıyla kullanıcıların bu yeni özelliklere erişmek için ödeme yapmaları gerekeceği belirtildi.

Bu yeni özelliklere erişim sağlamak için sunulan seçenek ise Telegram Premium adında bir abonelik paketi olarak geliyor. Bu paket, aylık 4,99 dolarlık bir ücretle kullanıcılara sunuluyor.

Öte yandan, Telegram'ın işletmelere sunacağı yeni özellikler arasında, işletmelerin müşterilere daha iyi bir hizmet sunmalarını sağlayacak pratik araçlar bulunuyor. İşletmeler böylece, işletim saatlerini ve konumlarını harita üzerinde gösterme, özelleştirilmiş başlangıç sayfaları ve hızlı yanıtlar gibi özelliklerden faydalanabilecekler.

Bu gelişmelerin, Meta'nın Messenger, Instagram ve WhatsApp gibi uygulamalarının işletme iletişimi alanındaki hakimiyetine ciddi bir rekabet getirebileceği düşünülüyor. Ayrıca, bu yeni özelliklerin işletmeler için daha fazla fırsat yaratacağı ve Telegram'ın kullanıcı tabanını genişleteceği öngörülüyor.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.