Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Teknoloji dünyasındaki beklentiler Webrazzi Summit 2023'te konuşulacak

  • Konbuyu başlatan Tuğçe İçözü
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
T

Tuğçe İçözü

Misafir
Bu yıl 25 Ekim Çarşamba günü, Wyndham Grand İstanbul Levent'te gerçekleşecek olan Türkiye'nin lider girişimcilik ve teknoloji konferansı Webrazzi Summit 2023'e geri sayım başladı. 5 farklı salonda gerçekleşecek olan Webrazzi Summit 2023'te, mobilden oyuna, yapay zekadan bulut mutfağa, e-ticaretten dijitale herkesi ilgilendirecek konular gündemimizde olacak. Gelin, oturumlarımızın detaylarına yakından bakalım.

Webrazzi Summit 2023'te "Teknoloji dünyasında yeni bir çağ: Beklentiler" başlıklı oturumda Insider kurucu ortağı ve CEO'su Hande Çilingir ve Hepsiburada CEO'su Nilhan Onal Gökçetekin ile teknoloji ve yatırım dünyasındaki beklentileri konuşacağız. Ayrıca oturum boyunca e-ticarette yeni trendlerin neler olacağını detaylandırırken, yapay zekanın özellikle iş dünyasında günlük kullanımı yönüyle beklentileri paylaşacağız.

Teknoloji dünyasında yeni bir çağ​


Yapılan araştırmalara göre e-ticaret sektörü hızla gelişmekte olup küresel pazarın 2023 yılında 6.3 trilyon doları bulması bekleniyor. Ayrıca, mobil ticaret satışlarının da 2.2 trilyon dolara yükselmesi, mobil cihazların online alışverişteki önemini gösteriyor. E-ticaret pazarlamacıları, rekabetin yoğun olduğu Kasım ve tatil sezonunda önde olabilmek için sürekli olarak müşterilerini etkilemek için yenilikçi yollar arıyor.

Yenilikçi yollardan söz etmişken, bir araştırmaya göre, pazarlamacıların yüzde 61.4'ü zaten pazarlama faaliyetlerine yapay zekayı entegre ederken, yüzde 44.4'ü de yapay zekayı içerik üretimi için kullanıyor. İlginç bir şekilde, pazarlamacıların yüzde 19.2'si pazarlama bütçelerinin yüzde 40'ından fazlasını sadece yapay zeka destekli kampanyalara ayırıyor.

Yapılan araştırmalar şirketlerin, pazarlama amaçlı üretimsel yapay zeka harcamalarını artırdığını gösteriyor. Pazarlama liderlerinin yüzde 63'ü önümüzdeki 24 ay içinde üretimsel yapay zekaya yatırım yapmayı planlıyor. Araştırma katılımcılarının yüzde 56'sı üretimsel yapay zeka söz konusu olduğunda riskten ziyade daha büyük bir kazanç görmekte. 2028 yılına kadar, yapay zeka pazarlama endüstrisinin 107.5 milyar dolarlık bir büyüklüğe ulaşması bekleniyor.

Konferansımıza buradan bilet alabileceğinizi hatırlatalım. Ayrıca Webrazzi Summit'te VIP Kayıt ile hem VIP Reception'a hem de etkinlik anında Webrazzi Summit Speaker/VIP Lounge'a giriş hakkı elde edebilecek. Kayıt masası hızlı geçiş hakkı dahil üst seviye hizmetlere VIP Kayıt imkanı ile ulaşmak da mümkün.

25 Ekim'de görüşmek üzere!

SPONSORLAR​


Elmas Sponsor

Türkiye İş Bankası

Platin Sponsorlar

Odeabank Paribu

Turkcell Yandex Ads

Altın Sponsorlar

Adjust Iventram

Loreal Manay CPA

Mastercard meiro

Gümüş Sponsorlar

Borusan Otomotiv Craftgate

paytr Teads

Toloka Unilever

Startup Lounge İş Ortakları

ITU ARI TEKNOKENT Kuveyt Türk


Turkish Airlines

Çeviri Sponsoru


Medya Sponsoru


Karnaval

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.