A
Arden Papuççiyan
Misafir
Teknoloji odaklı sürdürülebilir e-ticaret platformu olma hedefi ile yola çıkan Flora, yatırım aldığını duyurdu. Mithat Can Ulubay ve Uğur Kaya tarafından San Francisco'da kurulan Flora tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, 9 milyon dolar tohum yatırım aldı.
Edindiğimiz bilgilere göre Flora'nın 9 milyon dolarlık tohum yatırım turuna, Lux Capital, Correlation Ventures, Climate Capital, Gokul Rajaram, D4 Ventures, Esas Ventures, Paragon Ventures, 23 Fund, Fırat İşbecer, Fatih İşbecer, Ramakant Sharma ve Rob Gabel gibi önemli yatırımcılar katıldı.
Sürdürülebilir ürünlere uygun fiyatlarla daha fazla erişim sağlama misyonuyla harekete geçen Flora, sürdürülebilir markaları satın alıp büyütüyor.
Flora tarafından aktarılan bilgilere göre girişimin markaları şu an için 300 binin üzerinde müşteriye hizmet veriyor ve geleneksel alternatiflere kıyasla yılda 400 bin ağacın etkisine eş değer, 10 bin ton CO2 emisyonu tasarruf da sağlıyor.
Flora'nın sürdürülebilir markaları keşfetmek, operasyonel ve finansal performanslarını, sürdürülebilirlik etkilerini ve değer yaratma fırsatlarını belirlemek için kendi özel teknolojisini ve algoritmasını kullandığını da ekleyelim. Markaları platformuna entegre eden Flora, marka oluşturma, pazarlama, reklamcılık, tedarik zinciri ve ürün geliştirme alanındaki çalışmaları ile markaları büyütüyor.
İklim değişikliğinin zamanımızın en büyük sorunu olduğunu belirten Flora kurucu ortağı ve CEO'su Mithat Can Ulubay, Flora'nın 2022 yılının 4. çeyreğinde ilk teknoloji odaklı sürdürülebilir e-ticaret pazar yerini kurarak bu sorunu çözeceğini sözlerine ekledi.
Kaynak : Webrazzi
Edindiğimiz bilgilere göre Flora'nın 9 milyon dolarlık tohum yatırım turuna, Lux Capital, Correlation Ventures, Climate Capital, Gokul Rajaram, D4 Ventures, Esas Ventures, Paragon Ventures, 23 Fund, Fırat İşbecer, Fatih İşbecer, Ramakant Sharma ve Rob Gabel gibi önemli yatırımcılar katıldı.
Sürdürülebilir ürünlere uygun fiyatlarla daha fazla erişim sağlama misyonuyla harekete geçen Flora, sürdürülebilir markaları satın alıp büyütüyor.
Flora tarafından aktarılan bilgilere göre girişimin markaları şu an için 300 binin üzerinde müşteriye hizmet veriyor ve geleneksel alternatiflere kıyasla yılda 400 bin ağacın etkisine eş değer, 10 bin ton CO2 emisyonu tasarruf da sağlıyor.
Flora'nın sürdürülebilir markaları keşfetmek, operasyonel ve finansal performanslarını, sürdürülebilirlik etkilerini ve değer yaratma fırsatlarını belirlemek için kendi özel teknolojisini ve algoritmasını kullandığını da ekleyelim. Markaları platformuna entegre eden Flora, marka oluşturma, pazarlama, reklamcılık, tedarik zinciri ve ürün geliştirme alanındaki çalışmaları ile markaları büyütüyor.
İklim değişikliğinin zamanımızın en büyük sorunu olduğunu belirten Flora kurucu ortağı ve CEO'su Mithat Can Ulubay, Flora'nın 2022 yılının 4. çeyreğinde ilk teknoloji odaklı sürdürülebilir e-ticaret pazar yerini kurarak bu sorunu çözeceğini sözlerine ekledi.
Kaynak : Webrazzi