Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Stellantis'in otomotivin teknoloji şirketi olma yolculuğunu, Ayça Furth ile konuştuk [Sponsorlu İçerik]

  • Konbuyu başlatan Webrazzi
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
W

Webrazzi

Misafir
2021 yılında kurularak global otomotiv ve mobilite dünyasının en büyük grupları arasında yer alan Stellantis, yenilikçi, sürdürülebilir çözümler ve mobilitenin geleceğine şekil verecek çalışmalarıyla dikkat çekiyor.

Otomotiv dünyasının teknoloji şirketi olma konusunda önemli adımlar atan Stellantis'i, Stellantis Türkiye CCO’su Ayça Furth ile birlikte konuştuk. Pandemi ile birlikte yoğun bir dijitalleşme dönemine giriş yapan Stellantis Türkiye, odağına data ile yönetim modelini alıyor.

Temelinde otomotiv odaklı bir satış ve pazarlama şirketi olarak yönetilen ve ülkemizde Peugeot, Citroën, Opel ve DS gibi önemli global markaları temsil eden Stellantis Türkiye, müşteri odaklı bir yaklaşıma sahip.

Stellantis Türkiye CCO’su Ayça Furth ile gerçekleştirdiğimiz keyifli röportajda Stellantis'in teknoloji şirketine dönüşüm yolculuğu, şirketin dijital dönüşüm odaklı projeleri, Flexlife çalışma modeli ve sektörün geleceği ile ilgili detayları bulabilirsiniz. İyi seyirler

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.