Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Starbucks'ın Rewards uygulaması Web3 odaklı yeni bir yapıya dönüşecek

  • Konbuyu başlatan Tuğçe İçözü
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
T

Tuğçe İçözü

Misafir
Starbucks gelecek yeni web3 girişimini duyurmayı planlıyor. Web3 projesi kapsamında kahve odaklı NFT'leri merkeze alan şirket, dijital bir koleksiyondan ziyade NFT sahiplerine özel içerik ve fırsatlar sunacağı bir yapı inşa ediyor.

Mayıs başında 2022'nin 2. çeyreğine dair finansal sonuçları paylaşan şirket, CMO Brady Brewer ve danışman Adam Brotman'ın paylaştığı bir blog gönderisi ile yeni Web3 projesinin de detaylarını duyurmuştu.

Starbucks'ın o dönemde paylaştığı bilgilere göre; şirket, multi-chain yaklaşımını benimseyerek, birden fazla blockchain kullanacak. Şirket ayrıca 50 yıllık tarihini vurgularken, Rewards uygulaması kapsamında ABD'de yaklaşık 27 milyon aktif üyesi bulunduğunu belirtti. Şirketin NFT üzerinden yeni bir topluluk yönetimi modeliyle karşımızda olacağını söylemek mümkün.

Özellikle Rewards uygulamasına dikkat çekilmesi mühim. Zira şirket, sadakat uygulamasında dağıttığı ödülleri, Web3 alanına taşımayı planlıyor olabilir. Starbucks'ın kurucusu Howard Schultz'un açıklamaları bu fikri destekliyor. Yakın zamanda CEO koltuğuna yeniden oturan Schultz konuyla ilgili yaptığı açıklamada şu ifadeyi kullandı:

"Bu yeni web3-etkin girişimin, halihazırda kullanılan Starbucks Reward etkileşim modelini geliştirmemize olanak sağlayacağına inanıyoruz."

Ayrıca Shultz, girişimin, kuruma duygusal olarak bağlılık hisseden müşteriler yaratma konusunda yeni yöntemler ortaya koyacağını düşünüyor. Shultz'un aktardıklarına göre Web3 projesi kapsamında müşterilere başka hiçbir yerde bulamayacakları, eşsiz deneyimler sunulacak:

"Dijital Starbucks Rewards ekosistemimizi Starbucks markalı dijital koleksiyonlarla hem ödül hem de topluluk oluşturma öğesi olarak entegre ederek, başka hiçbir yerde bulamayacağınız eşsiz deneyimler de dahil olmak üzere, daha geniş bir ödül seti sunacağız."

Starbucks'ın Web3 projesiyle ilgili detaylar 13 Eylül'de Seattle'da düzenlenecek 2022 Investor Day etkinliğinde açıklanacak.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.