Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Spotify, müzik bilgi yarışması Heardle'ı satın aldı

  • Konbuyu başlatan Gözde Ulukan
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
G

Gözde Ulukan

Misafir
Wordle benzeri müzik bilgi yarışması Heardle'dan daha önce sizlere bahsetmiştik. Heardle'da kullanıcıya günün şarkısının intro'su, yani giriş kısmı dinletiliyor. Kullanıcı 6 seferde bunu tahmin etmeye çalışıyor. Tahminini de sayfanın altında bulunan "search for an artist/song title" butonuna yazıyor. Eğer şarkı doğru tahmin edilirse yaklaşık yarım dakika size şarkı dinletiliyor.

Heardle, şimdi dünyanın önde gelen dijital müzik platformlarından Spotify tarafından satın alındı. Heardle, Spotify'ın ilk oyun satın alımı. Şirket, bunun iki farklı amaç için kullanılabileceğini düşünüyor. Kısacası Heardle, Spotify'ın platformunda müzik meraklılarını meşgul edebilir, aynı zamanda bir müzik keşif aracı olarak da işlev görebilir.

Spotify'ın global müzik başkanı Jeremy Erlich, müzik keşfini geliştirmek ve sanatçıların yeni hayranlara ulaşmasına yardımcı olmak için her zaman yenilikçi ve eğlenceli yollar aradıklarını; Heardle'ın da bu noktada önemli bir rol oynayabileceğini belirtti.

Oyun şimdilik kendi web sitesinden hizmet vermeye devam ediyor. Ancak Heardle'ı düzenli oynayan biri olarak şunu söyleyebilirim, oyuna uzunca bir süredir VPN kullanmadan giremiyordum, bunun nedeni şarkıların Soundcloud'dan seçilmesi ve söz konusu şarkıların bu bölgeye açık olmamasıydı. Şimdi ise bir tarayıcıda oyuna girebilirken diğerlerinde yine giremediğimi fark ettim. Bu sorunun kısa bir süre sonra çözüleceğini düşünüyorum. Zira Spotify da oyunun yeni versiyonunun ilk etapta ABD, İngiltere, İrlanda, Kanada, Avustralya ve Yeni Zelanda için aktif edileceğini söyledi.


Fakat fark ettiğim bir diğer şey, oyuna giremiyor bile olsak Heardle'ın bizi Spotify'a yönlendirmesi oldu. Yani Heardle, aslında Spotify için bir noktada reklam aracı görevi görmeye başladı.

Video podcast özelliği altı yeni pazarda aktif edildi​


Spotify, Heardle alımının yanı sıra video podcast'leri de Almanya, Fransa, İtalya, İspanya, Brezilya ve Meksika olmak üzere altı yeni pazara genişletti. Bundan önce video podcast'ler, yalnızca ABD, İngiltere, İrlanda, Kanada, Avustralya ve Yeni Zelanda gibi İngilizce konuşulan ülkelerde mevcuttu.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.