Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Specify: Tasarım odaklı veri platformu

  • Konbuyu başlatan Tuğçe İçözü
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
T

Tuğçe İçözü

Misafir
Bir tasarım sistemi oluşturmak ve bu sistemi sürdürmek için boşluk, renk, tipografi, nesne stilleri ve animasyon gibi öğelerin dahil olduğu marka kimliğine dair tüm değerler, tasarım token'ları vesilesiyle veri olarak temsil edilir. Tasarım odaklı veri platformu Specify, tasarım token'larının dağıtım süreçlerini üstleniyor. Böylece belirlediğiniz bileşenleri, tasarım araçlarından kodlama süreçlerine kadar tek bir noktadan dağıtıma açabiliyorsunuz.

Özellikle geniş ekiplere sahip büyük kurumsal şirketlerin hızlıca benimseyebileceği bu araç, kurumsal marka kimliğinin her alanda kitabına uygun bir şekilde kullanılmasını sağlıyor. Specify'a Figma dosyalarınızı bağlayabiliyor, tasarım token'larınızı tek bir noktada toplayabiliyorsunuz.


Ayrıca Specify'a GitHub gibi geliştirici araçlarını bağlayarak, kod yazımında da tasarım token'larından faydalanılmasını sağlayabiliyorsunuz. Bu bağlamda Specify bir tasarım API'si olarak tanımlayabiliriz.


REST mimarisinden faydalanan Specify API'si, taleplerini HTTP bitiş noktaları (endpoints) üzerinden iletiyor. Şirketin sunduğu dokümantasyonda hem Specify API'sini hem de Specify CLI'ı nasıl kullanacağınız detaylı bir şekilde anlatılıyor.


Dokümantasyon sayfanının yanında yer alan terminallerden de üründen nasıl faydalanabileceğinizi test edip, öğrenebiliyorsunuz.


Specify kullanıcılar için 2 farklı ödeme planı sunuyor. Bağlayabileceğiniz veri kaynakları bu planlara göre farklılık gösteriyor. Ödeme planları ise aylık 90 dolar ve aylık 300 dolar fiyatlarla geliştiricilerin ilgisine sunuluyor. Yıllık ödemede yüzde 15 indirim yapan Specify, ilk 15 gün ücretsiz denem imkanı da tanıyor.

Şubat ayının son haftasın Product Hunt lansmanı gerçekleştiren Specify, günün ürünü sıralamasında ikinciliği kaptı. Valentin Chrétien ve Pierre-Antoine Lemaitre tarafından kurulan girişim, Eurazeo'dan 4 milyon euroluk tohum yatırımı aldı.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.