Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Snap'ten Netflix'e üst düzey transfer: Jeremi Gorman, Netflix'te reklamlara odaklanacak

  • Konbuyu başlatan Tuğçe İçözü
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
T

Tuğçe İçözü

Misafir
Netflix'in eş CEO'su Ted Sarandos'un şirketin yayın hizmetine reklam destekli bir abonelik modeli eklemeyi planladığını doğruladığını sizlere aktarmıştık. AdAge'in haberine göre Netflix, Snapchat'teki iki üst düzey yöneticiyi, reklam destekli abonelik modelini yönetmek üzere ekibine kattı.

Konuya yakın kaynakların aktardığına göre Snap'te Chief Business Officer (CBO) olarak görev yapan Jeremi Gorman, Netflix'e reklam destekli abonelik modelini yönetmek için katılacağını açıkladı.

Gorman, meslektaşlarına yaptığı açıklamada Snap'in kıta amerikasında reklam satışından sorumlu GMY'si Peter Naylor ile birlikte Netflix'e geçiş yapacaklarını belirtti. Snap sözcüsü Russ Caditz-Peck bu ayrılık haberlerini doğruladı. Netflix sözcüsü Kumiko Hidaka ise Netflix içindeki bu yeni yapılanmayı detaylandırdı.

Hidaka'nın aktardıklarına göre, Gorman, şirketin Küresel Reklam Başkanı (President of Worldwide Advertising) olacak. Gorman, şirketin COO'su Greg Peters'a bağlı çalışacak. Peter Naylor ise Netflix'in reklam satışlarını üstlenirken, Gorman'a bağlı çalışacak.

Greg Peters yaptığı açıklamada, Jeremi Gorman'ın reklam işlerini yönetmek konusundaki tecrübesine ve Peter Naylor'ın reklam satış ekiplerini yönetmek konusundaki geçmişine dikkat çekti.

Reklam destekli model Netflix'in kullanıcı kazanıma da önemli seviyede katkıda bulunabilir. Zira şirket, son çeyrekte 970 bin kullanıcı kaybetti. Neredeyse 1 milyon'a ulaşan kullanıcı kaybının bu denli yüksek olması beklenmeyen bir gelişmeydi. Reklam destekli abonelik modeli için Microsoft ile iş birliği yapan Netflix'in yaptığı testler incelendiğinde reklam destekli modelde içeriklerin indirilme seçeneğinin devre dışı kalacağı görüldü.

Ayrıca Netflix'in orijinal filmleri ilk çıktıklarında reklam yayınlamayabileceği ve bunun yerine daha sonraki bir tarihte reklam ekleyeceği söyleniyor. Paylaşılan yeni bir rapora göre ise Netflix'in reklam destekli abonelik modelinin aylık fiyatı 7 ila 9 dolar aralığında olacağı belirtiliyor.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.