T
Tuğçe İçözü
Misafir
İlk olarak Temmuz ayında tanıtılan Snapchat web sürümü tüm kullanıcılara açıldı. Şirket, yeni özelliklerini duyurduğu bir blog gönderisinde daha önce yalnızca ücretli kullanıcılara açık olan Snapchat'in web sürümünün tüm kullanıcılara açıldığını duyurdu.
Snapchat'in web sürümü ile kullanıcılar, masaüstü cihazlardan arkadaşlarıyla sohbet edebilecek ve video arama gerçekleştirebilecek. Ayrıca sohbetler, tıpkı WhatsApp ve Instagram web sürümlerinde olduğu gibi cihazlar arasında senkronize bir şekilde ilerleyebilecek.
Snapchat web versiyonunda kullanıcılar tek bir pencere üzerinden sohbet ve video arama özelliklerine erişebiliyor. Bu sohbetler, mobil deneyime kıyasla daha geniş bir alanda gerçekleşiyor. Genellikle ABD'deki Y ve Z kuşağının göz bebeği olan Snapchat web sürümü ile daha geniş kitlelere yayılmak istiyor olabilir. Zira web sürümü, mobil olanakları kısıtlı ülkelerdeki nüfusa erişmek için iyi bir araç olarak değerlendiriliyor. Instagram masaüstü sürümü de benzer nedenlerle hayata geçirilmişti.
Temmuz ayında açıklanan verilere göre, aylık 100 milyon kullanıcının Snapchat üzerinden arama yaptığını düşünürsek, Snap'in AR filtrelerinin ötesinde bir fırsat yakaladığını söylemek mümkün.
Yakın zamanda tıpkı Twitter gibi ücretli abonelik servisi Snapchat Plus'ı hayata geçiren Snap, ilk 6 haftada büyük bir ilgi ile karşılaştı. Şirketin, web sürümünü ilk olarak ücretli abonelere sonra da tüm kullanıcılara açması, bizlere ücretli abonelik servisinin, şirket tarafından ürünleri test etmek için değerlendirilebileceğini gösteriyor.
Kaynak : Webrazzi
Snapchat'in web sürümü ile kullanıcılar, masaüstü cihazlardan arkadaşlarıyla sohbet edebilecek ve video arama gerçekleştirebilecek. Ayrıca sohbetler, tıpkı WhatsApp ve Instagram web sürümlerinde olduğu gibi cihazlar arasında senkronize bir şekilde ilerleyebilecek.
Snapchat web versiyonunda kullanıcılar tek bir pencere üzerinden sohbet ve video arama özelliklerine erişebiliyor. Bu sohbetler, mobil deneyime kıyasla daha geniş bir alanda gerçekleşiyor. Genellikle ABD'deki Y ve Z kuşağının göz bebeği olan Snapchat web sürümü ile daha geniş kitlelere yayılmak istiyor olabilir. Zira web sürümü, mobil olanakları kısıtlı ülkelerdeki nüfusa erişmek için iyi bir araç olarak değerlendiriliyor. Instagram masaüstü sürümü de benzer nedenlerle hayata geçirilmişti.
Temmuz ayında açıklanan verilere göre, aylık 100 milyon kullanıcının Snapchat üzerinden arama yaptığını düşünürsek, Snap'in AR filtrelerinin ötesinde bir fırsat yakaladığını söylemek mümkün.
Yakın zamanda tıpkı Twitter gibi ücretli abonelik servisi Snapchat Plus'ı hayata geçiren Snap, ilk 6 haftada büyük bir ilgi ile karşılaştı. Şirketin, web sürümünü ilk olarak ücretli abonelere sonra da tüm kullanıcılara açması, bizlere ücretli abonelik servisinin, şirket tarafından ürünleri test etmek için değerlendirilebileceğini gösteriyor.
Kaynak : Webrazzi