C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Şirketler için müşteri ilişkileri yönetimini kolaylaştıran Attio, A serisi yatırım turunda 23,5 milyon dolar yatırım aldı. 23,5 milyon dolarlık yatırım, Redpoint Ventures liderliğinde gerçekleştirildi. Yatırım turuna Balderton Capital da katıldı.
Attio, 2021 yılının Kasım ayında Point Nine Capital tarafından yönetilen turda 7,7 milyon dolar yatırım almıştı. Alınan yeni yatırım ile birlikte şirketin toplam yatırım miktarı 31,2 milyon dolara yükseldi. İngiltere merkezli şirket, yeni gelen yatırımın CRM platformu kurmak için kullanılacağını açıkladı.
Attio, 2019 yılında Alexander Christie ve Nicolas Sharp tarafından kuruldu. Şirketin 100'den fazla ülkede 2 binden fazla müşterisi bulunuyor. Attio'nun müşterileri arasında Coca Cola, Supercell, Saltpay, Casual ve Upfront Ventures gibi önemli şirketler de yer alıyor.
Bir CRM platformu olarak konumlanan Attio, bir işletmenin düzenli olarak iletişim kurduğu kişi ve şirketlerden oluşan bir veritabanı oluşturuyor. Kullanıcıların iletişim bilgileri otomatik olarak ayrıntılı biçimde güncelleyen şirket, müşteri kayıtlarını sıralıyor ve bu kayıtları analiz ediyor.
Attio, analizlerden iş akışları da oluşturuyor. Ayrıca şirketlerin işe alım süreçlerinden başlayarak satış süreçlerine kadar uzanan süreci düzenliyor. Attio bu alanda faaliyet gösteren tek şirket de değil. Şirketin en büyük rakipleri arasında Estonya merkezli Glia yer alıyor. Bugüne kadar 10 milyardan fazla müşteri hizmetleri etkileşimi sağlayan şirketin piyasa değeri 1 milyar doları geçti.
Kaynak : Webrazzi
Attio, 2021 yılının Kasım ayında Point Nine Capital tarafından yönetilen turda 7,7 milyon dolar yatırım almıştı. Alınan yeni yatırım ile birlikte şirketin toplam yatırım miktarı 31,2 milyon dolara yükseldi. İngiltere merkezli şirket, yeni gelen yatırımın CRM platformu kurmak için kullanılacağını açıkladı.
Attio, 2019 yılında Alexander Christie ve Nicolas Sharp tarafından kuruldu. Şirketin 100'den fazla ülkede 2 binden fazla müşterisi bulunuyor. Attio'nun müşterileri arasında Coca Cola, Supercell, Saltpay, Casual ve Upfront Ventures gibi önemli şirketler de yer alıyor.
Bir CRM platformu olarak konumlanan Attio, bir işletmenin düzenli olarak iletişim kurduğu kişi ve şirketlerden oluşan bir veritabanı oluşturuyor. Kullanıcıların iletişim bilgileri otomatik olarak ayrıntılı biçimde güncelleyen şirket, müşteri kayıtlarını sıralıyor ve bu kayıtları analiz ediyor.
Attio, analizlerden iş akışları da oluşturuyor. Ayrıca şirketlerin işe alım süreçlerinden başlayarak satış süreçlerine kadar uzanan süreci düzenliyor. Attio bu alanda faaliyet gösteren tek şirket de değil. Şirketin en büyük rakipleri arasında Estonya merkezli Glia yer alıyor. Bugüne kadar 10 milyardan fazla müşteri hizmetleri etkileşimi sağlayan şirketin piyasa değeri 1 milyar doları geçti.
Kaynak : Webrazzi