T
Tuğçe İçözü
Misafir
Birleşik Krallık merkezli Simplisales, Startup Wise Guys'dan yatırım aldı. Yatırımın finansal detayları henüz açıklanmadı. Yapay zeka destekli bir e-ticaret platformu alt yapısı sunan Simplisales, B2B olarak gerçekleşen toptan satış işlemlerine odaklanıyor. Platform, 10'dan fazla ERP entegrasyonuyla tüm sipariş sürecinin kodlama gerektirmeden yönetilmesini sağlıyor.
İhsan Dişkan tarafından kurulan Simplisales'in, daha önce Startup Wise Guys'ın hızlandırma programına seçilen 10 girişim arasında yer aldığını da hatırlatalım.
Simplisales, sunduğu araç seti ile kullanıcıların kendi markaları için toptan satış odaklı e-ticaret uygulaması ve toptan satış odaklı e-ticaret sitesi oluşturmasını sağlıyor. Girişim ayrıca "Simplisales Marketing" ile kapsamlı bir dijital pazarlama kanalları paketin sunmaya hazırlanıyor.
Girişimin yapay zeka destekli özellikleri ile markalar, müşterileri için kişiselleştirilmiş uygulama ve web deneyimi sunabiliyor. Girişimin sitesinde paylaştığı bilgilere göre, bu yapay zeka destekli özellikler, markaların, satışlarının artmasında da etkin rol oynuyor. Yapay zeka algoritmaları, kümülatif olarak müşterilerin eğilimlerini öğrenirken, satış kanallarında müşteriye özel öneriler sağlıyor. Bu durum, satışları da hızlandırıyor.
Kaynak : Webrazzi
İhsan Dişkan tarafından kurulan Simplisales'in, daha önce Startup Wise Guys'ın hızlandırma programına seçilen 10 girişim arasında yer aldığını da hatırlatalım.
Simplisales, sunduğu araç seti ile kullanıcıların kendi markaları için toptan satış odaklı e-ticaret uygulaması ve toptan satış odaklı e-ticaret sitesi oluşturmasını sağlıyor. Girişim ayrıca "Simplisales Marketing" ile kapsamlı bir dijital pazarlama kanalları paketin sunmaya hazırlanıyor.
Girişimin yapay zeka destekli özellikleri ile markalar, müşterileri için kişiselleştirilmiş uygulama ve web deneyimi sunabiliyor. Girişimin sitesinde paylaştığı bilgilere göre, bu yapay zeka destekli özellikler, markaların, satışlarının artmasında da etkin rol oynuyor. Yapay zeka algoritmaları, kümülatif olarak müşterilerin eğilimlerini öğrenirken, satış kanallarında müşteriye özel öneriler sağlıyor. Bu durum, satışları da hızlandırıyor.
Kaynak : Webrazzi