C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Sigorta teknolojisi girişimi Neat, 55 milyon dolar yatırım aldı. Şirkete yapılan yatırımın yüzde 60'ı öz sermaye, yüzde 40'ı ise borç olarak sağlandı. Neat'ın 55 milyon dolarlık A serisi yatırım turuna Hedosophia liderlik etti. Fransa merkezli Neat'ın yatırım turunda Alma Mundi Ventures, ETFS ve Athletico Ventures yer aldı.
Neat, yeni aldığı yatırımı sigorta ürün yelpazesini genişletmek, teknoloji altyapısını geliştirmek için kullanacağını açıkladı.
2022 yılında Fabien Cazes ve Maximilien Dauzet tarafından kurulan şirket, diğer şirketlerin müşterilerine sigorta ürünleri sunmalarına yardımcı olan bir sigorta teknolojisi girişimi olarak ön plana çıkıyor. Neat, gömülü sigorta ürünlerine odaklanıyor. Böylece bu ürünler, perakendecilerin sunduğu hizmet veya ürünlerle sigorta satışı yapılmasını sağlıyor.
Böylece kullanıcılar günlük hayatlarında farkında olmadan ihtiyaç duydukları sigorta ürünlerini kolayca satın alabiliyorlar. Öte yandan bu yaklaşım, sigorta işlemlerini hem tüketiciler hem de perakendeciler için daha basit ve erişilebilir hale getiriyor.
Neat, risk yönetimini sigorta ve reasürans şirketlerine devrederek hem esneklik kazanıyor. Hem de geniş bir ürün yelpazesi sunabiliyor. Farklı sektörlerde hizmet vermesi, riskleri dengeli bir şekilde yönetmesine olanak tanıyor. Bu sayede dağıtım ortakları ile müşteriler için güvenli ve sürdürülebilir bir iş modeli oluşturuyor.
Kaynak : Webrazzi
Neat, yeni aldığı yatırımı sigorta ürün yelpazesini genişletmek, teknoloji altyapısını geliştirmek için kullanacağını açıkladı.
2022 yılında Fabien Cazes ve Maximilien Dauzet tarafından kurulan şirket, diğer şirketlerin müşterilerine sigorta ürünleri sunmalarına yardımcı olan bir sigorta teknolojisi girişimi olarak ön plana çıkıyor. Neat, gömülü sigorta ürünlerine odaklanıyor. Böylece bu ürünler, perakendecilerin sunduğu hizmet veya ürünlerle sigorta satışı yapılmasını sağlıyor.
Böylece kullanıcılar günlük hayatlarında farkında olmadan ihtiyaç duydukları sigorta ürünlerini kolayca satın alabiliyorlar. Öte yandan bu yaklaşım, sigorta işlemlerini hem tüketiciler hem de perakendeciler için daha basit ve erişilebilir hale getiriyor.
Neat, risk yönetimini sigorta ve reasürans şirketlerine devrederek hem esneklik kazanıyor. Hem de geniş bir ürün yelpazesi sunabiliyor. Farklı sektörlerde hizmet vermesi, riskleri dengeli bir şekilde yönetmesine olanak tanıyor. Bu sayede dağıtım ortakları ile müşteriler için güvenli ve sürdürülebilir bir iş modeli oluşturuyor.
Kaynak : Webrazzi