C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Sigorta teknolojileri alanında faaliyet gösteren Onsurity, Dünya Bankası (IFC) liderliğinde 24 milyon dolar yatırım aldı. Hindistan merkezli şirketin B serisi yatırım turuna Nexus Venture Partners ve Quona Capital katıldı. 2020 yılında kurulan şirketin toplam yatırım miktarı 40 milyon dolara çıktı.
Kulin Shah ve Yogesh Agarwal tarafından kurulan Onsurity; mikro, küçük ve orta ölçekli işletmelere yani MSME ve girişimlere yönelik aylık abonelik tabanlı sigorta çözümleri sunuyor. Şirket, işletmelerin çalışanlarına sağlık, yaşam, kaza ve siber risk sigortası gibi farklı sigorta türlerini içeren paketlere sahip. Ayrıca, işletmelere sağlık kontrolü, uzaktan doktor muayenesi, fitness üyelikleri, indirimli ilaçlar gibi sağlık ve wellness hizmeti de sunuyor.
İşletmelerle hastaneler arasında doğrudan iş birliği yaparak müşteri taleplerini çözmeye çalışan Onsurity, sağlık hizmetlerini entegre etmeye de odaklanıyor. Şirket aynı zamanda siber risklere karşı özel sigorta kapsamı sunarak işletmelerin online varlıklarını korumalarına yardımcı oluyor.
Onsurity, Hindistan'daki mikro, küçük ve orta ölçekli işletmeler için bu hizmetleri sunarak, geleneksel sigorta şirketlerinin genellikle bu segmente odaklanmadığı bir pazarda özgün bir deneyim sunmayı amaçlıyor. Şirketin hedefi, müşteri tabanını genişleterek ve teknolojiye yatırım yaparak büyümek ve daha fazla müşteriye hizmet sunuyor.
Hindistan'da 63 milyonun üzerinde mikro, küçük ve orta ölçekli işletme bulunuyor. Bu işletmeler yaklaşık 400 milyon çalışanı destekliyor ve 675 milyon aileye hizmet veriyor. Bu noktada Onsurity'nin CEO'su ve kurucu ortağı Yogesh Agarwal, "Hindistan'daki büyük sigorta şirketleri veya büyük distribütörlerle rekabet etmiyoruz. Sadece kendi kategorimizi oluşturuyoruz." diyerek faaliyet alanlarının altını çiziyor.
Onsurity ayrıca müşteri taleplerini çözmede hastanelerle doğrudan iş birliği yapmaya da başladı. 100'den fazla hastane ile anlaşma yapan girişim, sağlık entegrasyonunu artırmayı hedefliyor. Hindistan'ın 26 eyaletinde 1 milyondan fazla kişiye ulaşan Onsurity, 5 binden fazla işletme hizmet veriyor. Son olarak Onsurity'nin 2026 yılına kadar müşteri tabanını 50 binden fazla işletmeye çıkarmayı hedeflediğini de ekleyelim.
Kaynak : Webrazzi
Kulin Shah ve Yogesh Agarwal tarafından kurulan Onsurity; mikro, küçük ve orta ölçekli işletmelere yani MSME ve girişimlere yönelik aylık abonelik tabanlı sigorta çözümleri sunuyor. Şirket, işletmelerin çalışanlarına sağlık, yaşam, kaza ve siber risk sigortası gibi farklı sigorta türlerini içeren paketlere sahip. Ayrıca, işletmelere sağlık kontrolü, uzaktan doktor muayenesi, fitness üyelikleri, indirimli ilaçlar gibi sağlık ve wellness hizmeti de sunuyor.
İşletmelerle hastaneler arasında doğrudan iş birliği yaparak müşteri taleplerini çözmeye çalışan Onsurity, sağlık hizmetlerini entegre etmeye de odaklanıyor. Şirket aynı zamanda siber risklere karşı özel sigorta kapsamı sunarak işletmelerin online varlıklarını korumalarına yardımcı oluyor.
Onsurity, Hindistan'daki mikro, küçük ve orta ölçekli işletmeler için bu hizmetleri sunarak, geleneksel sigorta şirketlerinin genellikle bu segmente odaklanmadığı bir pazarda özgün bir deneyim sunmayı amaçlıyor. Şirketin hedefi, müşteri tabanını genişleterek ve teknolojiye yatırım yaparak büyümek ve daha fazla müşteriye hizmet sunuyor.
Hindistan'da 63 milyonun üzerinde mikro, küçük ve orta ölçekli işletme bulunuyor. Bu işletmeler yaklaşık 400 milyon çalışanı destekliyor ve 675 milyon aileye hizmet veriyor. Bu noktada Onsurity'nin CEO'su ve kurucu ortağı Yogesh Agarwal, "Hindistan'daki büyük sigorta şirketleri veya büyük distribütörlerle rekabet etmiyoruz. Sadece kendi kategorimizi oluşturuyoruz." diyerek faaliyet alanlarının altını çiziyor.
Onsurity ayrıca müşteri taleplerini çözmede hastanelerle doğrudan iş birliği yapmaya da başladı. 100'den fazla hastane ile anlaşma yapan girişim, sağlık entegrasyonunu artırmayı hedefliyor. Hindistan'ın 26 eyaletinde 1 milyondan fazla kişiye ulaşan Onsurity, 5 binden fazla işletme hizmet veriyor. Son olarak Onsurity'nin 2026 yılına kadar müşteri tabanını 50 binden fazla işletmeye çıkarmayı hedeflediğini de ekleyelim.
Kaynak : Webrazzi