C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Sigorta teknolojilerine odaklanan Qoala, C serisi yatırım turunda 47 milyon dolar yatırım aldı. Şirketin 47 milyon dolarlık yatırım turu, PayPal Ventures ve MassMutual Ventures'ın ortak liderliğinde gerçekleşti. Endonezya merkezli şirketin yatırım turunun diğer katılımcıları arasında ise MUFG Innovation Partners, Omidyar Network, Flourish Ventures, Eurazeo ve AppWorks yer alıyor.
47 milyon dolarlık yatırım ile birlikte Qoala'nın bugüne kadar aldığı toplam yatırım miktarı ise 130 milyon doları aştı. Qoala, yeni gelen yatırımı şirketin büyümesini desteklemek ve pazarlama alanını genişletmek için kullanacağını açıkladı.
2018 yılında Harshet Lunani ve Tommy Martin tarafından Jakarta'da kurulan Qoala, sigorta sektöründe faaliyet gösteren bir teknoloji şirketi olarak öne çıkıyor. Şirket, kullanıcıların çeşitli risklere karşı korunmasını sağlayan kişisel sigorta ürünleri sunuyor. Bu ürünler arasında kaza, telefon ekran hasarı, seyahat iptalleri sigortaları yer alıyor.
Qoala, sigorta ürünlerini müşterilere çeşitli kanallar aracılığıyla ulaştırıyor. Bu kanallar arasında online platformlar, mobil uygulamalar ve geleneksel offline satış noktaları bulunuyor. Şirket, farklı kanallar aracılığıyla sunduğu çeşitlilik sayesinde müşterilere daha geniş bir erişim ve seçenek sunarak sigorta ihtiyaçlarını karşılama konusunda avantaj sağlıyor.
Qoala, Endonezya genelinde 5 milyondan fazla müşteriye hizmet veriyor. Ayrıca Malezya, Vietnam ve Tayland genelinde de faaliyet gösteriyor. Qoala tarafından aktarılan bilgilere göre şirket, 2023 yılında 115 binden fazla sigorta talebini işledi ve 45 bin yeni müşteriye ulaştı.
Kaynak : Webrazzi
47 milyon dolarlık yatırım ile birlikte Qoala'nın bugüne kadar aldığı toplam yatırım miktarı ise 130 milyon doları aştı. Qoala, yeni gelen yatırımı şirketin büyümesini desteklemek ve pazarlama alanını genişletmek için kullanacağını açıkladı.
2018 yılında Harshet Lunani ve Tommy Martin tarafından Jakarta'da kurulan Qoala, sigorta sektöründe faaliyet gösteren bir teknoloji şirketi olarak öne çıkıyor. Şirket, kullanıcıların çeşitli risklere karşı korunmasını sağlayan kişisel sigorta ürünleri sunuyor. Bu ürünler arasında kaza, telefon ekran hasarı, seyahat iptalleri sigortaları yer alıyor.
Qoala, sigorta ürünlerini müşterilere çeşitli kanallar aracılığıyla ulaştırıyor. Bu kanallar arasında online platformlar, mobil uygulamalar ve geleneksel offline satış noktaları bulunuyor. Şirket, farklı kanallar aracılığıyla sunduğu çeşitlilik sayesinde müşterilere daha geniş bir erişim ve seçenek sunarak sigorta ihtiyaçlarını karşılama konusunda avantaj sağlıyor.
Qoala, Endonezya genelinde 5 milyondan fazla müşteriye hizmet veriyor. Ayrıca Malezya, Vietnam ve Tayland genelinde de faaliyet gösteriyor. Qoala tarafından aktarılan bilgilere göre şirket, 2023 yılında 115 binden fazla sigorta talebini işledi ve 45 bin yeni müşteriye ulaştı.
Kaynak : Webrazzi