T
Tuğçe İçözü
Misafir
Güney Kore merkezli seyahat teknolojisi girişimi Myrealtrip, F Serisi yatırım turunda 56,7 milyon dolar yatırım aldı. Yatırım turunda, mevcut yatırımcılardan BlueRun Ventures Korea ve IMM Investment liderliği üstlenirken, yeni yatırımcılar Korelya Capital ve Vanderbilt Üniversitesi'nin bağış fonu oldu. Bu arada söz konusu yatırımın Korelya Capital'in Güney Kore'deki ilk yatırımı olduğunu belirtelim.
Yatırım turuna katılım gösterenler arasında girişimin mevcut yatırımcılarından Altos Ventures, Partech Partners, Smilegate ve SV Investment yer aldı. Myrealtrip, bu yeni yatırım turu ile birlikte 2012'den bu yana aldığı yatırım miktarını 113 milyon dolara çıkarmış oldu.
12 yaşındaki şirket, uçuşlardan konaklamaya, aktivitelerden yerel ulaşıma kadar seyahat rezervasyon hizmetleri sunuyor. Myrealtrip'in Güney Kore'de 7,9 milyon kullanıcısı bulunuyor. Myrealtrip, seyahat sektöründe bir süper uygulama olarak konumlanmayı hedefliyor.
Şirket, yaklaşık 2 bin seyahat acentesi, otel platformu, Expedia, Agoda ve Viator gibi uçak bileti karşılaştırma hizmeti sağlayıcısıyla ortaklık kurdu.
Myrealtrip CEO'su Donggun Lee'nin aktardıklarına göre; girişim, 2020'deki D Serisi'nden bu yana değerlemesini 3 kat arttırdı. 2020 yılında şirket değerlemesinin 200 milyar KRW'den fazla olduğu tahmin edilmekteydi.
Lee'nin paylaştığı bilgilere göre; Myrealtrip'in geliri 2022'den bu yana üç kat arttı. Şirket 2023 yılında 746 milyon dolar Brüt Emtia Değeri (GMV) elde etti. Lee'nin ifadesine göre şirket, bu yıl GMV'sini iki katına çıkarmayı ve 12 milyon dolar FAVÖK elde etmeyi hedefliyor.
Kaynak : Webrazzi
Yatırım turuna katılım gösterenler arasında girişimin mevcut yatırımcılarından Altos Ventures, Partech Partners, Smilegate ve SV Investment yer aldı. Myrealtrip, bu yeni yatırım turu ile birlikte 2012'den bu yana aldığı yatırım miktarını 113 milyon dolara çıkarmış oldu.
Girişimin faaliyet alanı
12 yaşındaki şirket, uçuşlardan konaklamaya, aktivitelerden yerel ulaşıma kadar seyahat rezervasyon hizmetleri sunuyor. Myrealtrip'in Güney Kore'de 7,9 milyon kullanıcısı bulunuyor. Myrealtrip, seyahat sektöründe bir süper uygulama olarak konumlanmayı hedefliyor.
Şirket, yaklaşık 2 bin seyahat acentesi, otel platformu, Expedia, Agoda ve Viator gibi uçak bileti karşılaştırma hizmeti sağlayıcısıyla ortaklık kurdu.
Girişimin öne çıkan verileri
Myrealtrip CEO'su Donggun Lee'nin aktardıklarına göre; girişim, 2020'deki D Serisi'nden bu yana değerlemesini 3 kat arttırdı. 2020 yılında şirket değerlemesinin 200 milyar KRW'den fazla olduğu tahmin edilmekteydi.
Lee'nin paylaştığı bilgilere göre; Myrealtrip'in geliri 2022'den bu yana üç kat arttı. Şirket 2023 yılında 746 milyon dolar Brüt Emtia Değeri (GMV) elde etti. Lee'nin ifadesine göre şirket, bu yıl GMV'sini iki katına çıkarmayı ve 12 milyon dolar FAVÖK elde etmeyi hedefliyor.
Kaynak : Webrazzi