A
Arden Papuççiyan
Misafir
Otomotiv sektöründe yer alan servis noktaları ve yedek parça markalarını dijitalleştiren bir girişim olarak karşımıza çıkan Servislet'i ilk olarak geçtiğimiz yılın Eylül ayında sizlere aktarmıştık. Bugün Servislet tarafından paylaşılan bilgilere göre girişim, A serisi yatırım turunda yeni bir yatırım aldı.
Geçtiğimiz Temmuz ayında 10 milyon dolar değerleme ile Autostop Global’den yatırım alan Servislet, A serisi yatırım turunda 12 milyon dolar yatırım aldığını duyurdu. Söz konusu 12 milyon dolarlık A serisi yatırım turu San Diego merkezli Ethos ve Attributed Holdings Turkey liderliğinde gerçekleşti. Servislet'in aktardığı verilere göre şirketin değerlemesi son 1 yıl içinde 130 kat arttı.
Aldığı 12 milyon dolarlık yatırım ile temel ürünü olan pazar yeri kurgusunu genişletmeyi planlayan Servislet, dünyada daha önce hiç sunulmamış yeni dijital ürünlerini de piyasaya sürmeyi hedefliyor. Edindiğimiz bilgilere göre Servislet, önümüzdeki Ocak ayında SaaS ürünü Servislet Dali’yi farklı dil seçenekleri ile Türkiye ve yurt dışı pazarında kullanıma sunacak.
Servislet'in geçtiğimiz Haziran ayında Tirelet markası ile Yunanistan’a açıldığını sizlere aktarmıştık. Servislet'in bir sonraki hedefleri ise Amerika ve Uzak Doğu pazarları. Servislet, Ethos ve Attributed’dan aldığı yatırımlar ile Amerika ve Uzak Doğu ülkelerinde de pazar yeri ve SaaS ürünleri ile faaliyete geçmeye hazırlanıyor.
Servislet'in her ne kadar pazar yeri olarak ortaya çıkmış olsa da artık 3 dikey üzerine inşa edilmiş bir teknoloji şirketi olduğunu belirten Servislet CEO’su Gökmen Bolayır, bu dikeylerin pazar yeri, Servislet Dali (Saas) ve blockchain olduğunu da belirtti.
Kaynak : Webrazzi
Geçtiğimiz Temmuz ayında 10 milyon dolar değerleme ile Autostop Global’den yatırım alan Servislet, A serisi yatırım turunda 12 milyon dolar yatırım aldığını duyurdu. Söz konusu 12 milyon dolarlık A serisi yatırım turu San Diego merkezli Ethos ve Attributed Holdings Turkey liderliğinde gerçekleşti. Servislet'in aktardığı verilere göre şirketin değerlemesi son 1 yıl içinde 130 kat arttı.
Aldığı 12 milyon dolarlık yatırım ile temel ürünü olan pazar yeri kurgusunu genişletmeyi planlayan Servislet, dünyada daha önce hiç sunulmamış yeni dijital ürünlerini de piyasaya sürmeyi hedefliyor. Edindiğimiz bilgilere göre Servislet, önümüzdeki Ocak ayında SaaS ürünü Servislet Dali’yi farklı dil seçenekleri ile Türkiye ve yurt dışı pazarında kullanıma sunacak.
Servislet'in geçtiğimiz Haziran ayında Tirelet markası ile Yunanistan’a açıldığını sizlere aktarmıştık. Servislet'in bir sonraki hedefleri ise Amerika ve Uzak Doğu pazarları. Servislet, Ethos ve Attributed’dan aldığı yatırımlar ile Amerika ve Uzak Doğu ülkelerinde de pazar yeri ve SaaS ürünleri ile faaliyete geçmeye hazırlanıyor.
Servislet'in her ne kadar pazar yeri olarak ortaya çıkmış olsa da artık 3 dikey üzerine inşa edilmiş bir teknoloji şirketi olduğunu belirten Servislet CEO’su Gökmen Bolayır, bu dikeylerin pazar yeri, Servislet Dali (Saas) ve blockchain olduğunu da belirtti.
Kaynak : Webrazzi