C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Webrazzi Fintech 2023, yeni finansal teknolojiler, bankacılığın dönüşümü, blockchain entegrasyonu gibi konularını katılımcılarla paylaşmaya devam ediyor. Paycell CEO'su Serhat Dolaz da Geleceğin Finansal Hizmetlerinde Değişimi Yakalamak başlıklı sunumuyla Webrazzi Fintech 2023 sahnedeydi.
Dolaz, sunumuna teknolojik değişimin hızının iş hayatının geleceğini şekillendirdiğini belirterek başladı. Geleneksel iş kanallarının neden platformlaşmaya yöneldiğini anlatan Serhat Dolaz, bu değişimde etkili olan unsurlar arasında kaçınılmaz yıkıcı teknolojilerin etkisi, artan verimlilik ihtiyacı ve yaşam maliyetlerini düşürme arzusu bulunduğunu ifade etti.
Dolaz, insanların yaşamlarında marka tercihlerini değiştirmelerinin, farklı kanalları kullanmalarının ve mobil teknolojiye olan yöneliminin artmasının, platformlaşmanın kaçınılmaz hale gelmesine katkıda bulunduğunu belirtti.
Dünya genelinde insanların yüzde 42'sinin sık sık kullandıkları markayı değiştirdiğini söyleyen Dolaz, bununla birlikte, tüketicilerin yüzde 50'sinin ise alışveriş veya etkileşim için birden fazla kanal kullandığını ve bu kişilerin yüzde 82'sinin ise tercihini akıllı telefonlardan yana kullandığını ifade etti.
Bu durumun işletmelerin değer zincirlerini genişletmelerine ve müşteri iletişimlerini artırmalarına olanak sağladığını belirten Serhat Dolaz, açık finans uygulamaları, kullanıcıların tercihlerine ve ihtiyaçlarına daha çeşitli ve özgü çözümler sunarak bu platformlaşmada kritik bir rol oynadığını kaydetti.
Bu sistemlerin hem tüketicilere hem de işletmelere geniş ve esnek bir yelpazede avantajlar sağlayarak ekonomik düzen içinde fayda ve kolaylık sunduğunu söyleyerek "Kullanıcıların tercihlerine uygun şekilde marka ve hizmetlerle etkileşime geçebilmeleri ve bu süreçte daha fazla seçenek ve esneklik sunulması sağlanıyor" diye konuştu.
Dolaz, Paycell'in son kullanıcılara yönelik 9 farklı ürün sunarak hizmet verdiğini ve aynı zamanda kurumsal alanda 3 temel alanda faaliyet gösterdiğini belirtti. Şirketin önceleri Türkiye'nin ödeme platformu olarak kendini konumlandırmış olduğunu söyleyen Dolaz, artık Paycell'in Türkiye'nin en kapsamlı finansal hizmetler platformuna dönüştüğünü ifade etti.
Serhat Dolaz, Paycell'in yatırım dikeyinde faaliyet göstererek finansal pazar yerinde Türkiye'nin önde gelen bir konuma ulaştıklarını vurguladı. Faaliyet alanlarına yönelik detaylı bilgi vererek, şirketin finansal hizmetler konusunda geniş bir yelpazede hizmet sunduğunu ve Türkiye'deki finansal ekosistemi domine ettiklerini ifade etti.
Paycell Vitrin ürününden bahseden Serhat Dolaz, ürün satışı yapan herkesin aynı gün içerisinde ücretsiz kayıt olup, ürünlerini kendilerine özel bir sayfada sergileyebilecekleri bir e-ticaret çözümü olarak tanımladı.
Dolaz, şirketin kendini sürekli olarak hizmet ve ürünlerle yenilediğini vurguladı. Ortak karekod, finansal pazar yeri, yatırım ürünleri, hızlı para transferi, TR karekod ile ödeme, dijital kimlik doğrulama gibi çeşitli hizmetler sunduklarını kaydetti. Kullanıcı dostu ve kapsamlı kurumsal ürünleri ile Paycell, işletmelerin günlük deneyimlerine odaklanmalarını sağladığını da söyledi.
Kaynak : Webrazzi
Dolaz, sunumuna teknolojik değişimin hızının iş hayatının geleceğini şekillendirdiğini belirterek başladı. Geleneksel iş kanallarının neden platformlaşmaya yöneldiğini anlatan Serhat Dolaz, bu değişimde etkili olan unsurlar arasında kaçınılmaz yıkıcı teknolojilerin etkisi, artan verimlilik ihtiyacı ve yaşam maliyetlerini düşürme arzusu bulunduğunu ifade etti.
Dolaz, insanların yaşamlarında marka tercihlerini değiştirmelerinin, farklı kanalları kullanmalarının ve mobil teknolojiye olan yöneliminin artmasının, platformlaşmanın kaçınılmaz hale gelmesine katkıda bulunduğunu belirtti.
Dünya genelinde insanların yüzde 42'sinin sık sık kullandıkları markayı değiştirdiğini söyleyen Dolaz, bununla birlikte, tüketicilerin yüzde 50'sinin ise alışveriş veya etkileşim için birden fazla kanal kullandığını ve bu kişilerin yüzde 82'sinin ise tercihini akıllı telefonlardan yana kullandığını ifade etti.
Bu durumun işletmelerin değer zincirlerini genişletmelerine ve müşteri iletişimlerini artırmalarına olanak sağladığını belirten Serhat Dolaz, açık finans uygulamaları, kullanıcıların tercihlerine ve ihtiyaçlarına daha çeşitli ve özgü çözümler sunarak bu platformlaşmada kritik bir rol oynadığını kaydetti.
Bu sistemlerin hem tüketicilere hem de işletmelere geniş ve esnek bir yelpazede avantajlar sağlayarak ekonomik düzen içinde fayda ve kolaylık sunduğunu söyleyerek "Kullanıcıların tercihlerine uygun şekilde marka ve hizmetlerle etkileşime geçebilmeleri ve bu süreçte daha fazla seçenek ve esneklik sunulması sağlanıyor" diye konuştu.
Dolaz, Paycell'in son kullanıcılara yönelik 9 farklı ürün sunarak hizmet verdiğini ve aynı zamanda kurumsal alanda 3 temel alanda faaliyet gösterdiğini belirtti. Şirketin önceleri Türkiye'nin ödeme platformu olarak kendini konumlandırmış olduğunu söyleyen Dolaz, artık Paycell'in Türkiye'nin en kapsamlı finansal hizmetler platformuna dönüştüğünü ifade etti.
Serhat Dolaz, Paycell'in yatırım dikeyinde faaliyet göstererek finansal pazar yerinde Türkiye'nin önde gelen bir konuma ulaştıklarını vurguladı. Faaliyet alanlarına yönelik detaylı bilgi vererek, şirketin finansal hizmetler konusunda geniş bir yelpazede hizmet sunduğunu ve Türkiye'deki finansal ekosistemi domine ettiklerini ifade etti.
Paycell Vitrin ürününden bahseden Serhat Dolaz, ürün satışı yapan herkesin aynı gün içerisinde ücretsiz kayıt olup, ürünlerini kendilerine özel bir sayfada sergileyebilecekleri bir e-ticaret çözümü olarak tanımladı.
Dolaz, şirketin kendini sürekli olarak hizmet ve ürünlerle yenilediğini vurguladı. Ortak karekod, finansal pazar yeri, yatırım ürünleri, hızlı para transferi, TR karekod ile ödeme, dijital kimlik doğrulama gibi çeşitli hizmetler sunduklarını kaydetti. Kullanıcı dostu ve kapsamlı kurumsal ürünleri ile Paycell, işletmelerin günlük deneyimlerine odaklanmalarını sağladığını da söyledi.
Kaynak : Webrazzi