C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Özellikle Covid-19 pandemisinden sonra dünya genelinde sağlık harcamalarında artış meydana geldi. Bu durum sağlık hizmetlerinde satın alma ve geri ödeme yöntemlerinde çeşitli uygulamalar yapmaya yöneltti. Değere dayalı satın alma olarak tanımlanan bu sistemi birçok ülke kullanıyor. Bunlar arasında Almanya, Birleşik Krallık, Fransa, İtalya, İspanya ve İsveç, Çin, Japonya, Malezya gibi ülkeler yer alıyor.
Sağlık alanında değere dayalı satın almaya odaklanan girişim Clarify Health, SoftBank Vision Fund 2 liderliğinde 150 milyon dolar yatırım aldı. Tura; BlackRock, Memorial Hermann Health System, Insight Partners, Spark Capital, KKR, Aspenwood Ventures, Rivas Capital ve Sigmas Group katıldı. Yeni yatırım, 115 milyon dolarlık yatırımından bir sene sonra geldi. Şirketin toplam yatırım miktarı 328 milyon dolara çıktı.
Şirket, bulut teknolojisini kullanarak kullanıcıların sağlık planı oluşturmasına yardımcı oluyor. Sağlık kuruluşlarıyla çalışıyor. Klinik verileri, talep bilgileri, reçete ve laboratuvar verileri hakkında bilgi veriyor. Verdiği hizmet sayesinde hasta güvenliği ve sağlık hizmetlerinin kalitesini artırıyor. Böylece sağlık hizmet maliyetleri optimum seviyeye çekiliyor. Clarify Health, yalnızca finansman yoluyla değil, aynı zamanda birleşme ve satın alma yoluyla da büyüyor. Şirket, sağlık hizmeti analitik araçlarını daha hızlı geliştiren bulut tabanlı Apervita'yı satın aldı.
Şubat ayında bu alanda faaliyet gösteren Signify Health, 250 milyon dolara Caravan Health'i satın aldı. Aynı ay içinde sağlık sigortasına odaklanan HealthCare.com'un C serisi yatırım turu 161,5 milyon dolar ile tamamlamıştı.
Kaynak : Webrazzi
Sağlık alanında değere dayalı satın almaya odaklanan girişim Clarify Health, SoftBank Vision Fund 2 liderliğinde 150 milyon dolar yatırım aldı. Tura; BlackRock, Memorial Hermann Health System, Insight Partners, Spark Capital, KKR, Aspenwood Ventures, Rivas Capital ve Sigmas Group katıldı. Yeni yatırım, 115 milyon dolarlık yatırımından bir sene sonra geldi. Şirketin toplam yatırım miktarı 328 milyon dolara çıktı.
Şirket, bulut teknolojisini kullanarak kullanıcıların sağlık planı oluşturmasına yardımcı oluyor. Sağlık kuruluşlarıyla çalışıyor. Klinik verileri, talep bilgileri, reçete ve laboratuvar verileri hakkında bilgi veriyor. Verdiği hizmet sayesinde hasta güvenliği ve sağlık hizmetlerinin kalitesini artırıyor. Böylece sağlık hizmet maliyetleri optimum seviyeye çekiliyor. Clarify Health, yalnızca finansman yoluyla değil, aynı zamanda birleşme ve satın alma yoluyla da büyüyor. Şirket, sağlık hizmeti analitik araçlarını daha hızlı geliştiren bulut tabanlı Apervita'yı satın aldı.
Şubat ayında bu alanda faaliyet gösteren Signify Health, 250 milyon dolara Caravan Health'i satın aldı. Aynı ay içinde sağlık sigortasına odaklanan HealthCare.com'un C serisi yatırım turu 161,5 milyon dolar ile tamamlamıştı.
Kaynak : Webrazzi