C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Sağlık alanında veri analitiği üzerine çalışan Kontakt.io, 47,5 milyon dolar yatırım aldı. Şirketin C serisi yatırım turu, Goldman Sachs Asset Management (Goldman Sachs) liderliğinde gerçekleştirildi.
Şirket, yeni yatırımı yurt dışına açılmak ve Ar-Ge çalışmaları yapmak için kullanacağını açıkladı. Ayrıca yatırım sonrasında Kontakt.io'nun yönetim kuruluna Goldman Sachs'tan Christian Resch'in katılacağı kaydedildi.
2013 yılında Philipp von Gilsa tarafından kurulan Kontakt.io, özellikle hastane içi sağlık hizmetlerinin iyileştirilmesine odaklanıyor. Şirket, yapay zeka ve Nesnelerin İnterneti (IoT) teknolojilerini kullanarak hastaların bakım süreçlerini anlamak için veri topluyor. Bu veriler, bir hastanın hastaneye kabulünden taburculuğuna kadar olan süreç boyunca neler yaşadığını detaylı bir şekilde analiz etmeye olanak tanıyor.
Kontakt.io'nun sunduğu çözümler, hastanelerdeki klinik alanlar, varlıklar ve personel gibi unsurlar hakkında gerçek zamanlı veri toplayan bir yapay zeka bulutunu içeriyor. Bu veriler, iş akışlarını iyileştirmek, operasyonel verimliliği artırmak ve hasta memnuniyetini artırmak için kullanılabiliyor. Bu veriler sayesinde hastaların bekleme süreleri azaltılabiliyor ve kaynakların daha verimli kullanılması sağlanıyor. Personelin ihtiyaç duyduğu yerlerde daha hızlı hareket etmesine yardımcı oluyor.
Kontakt.io'nun temel hedefi ise hastane içi sağlık hizmetlerindeki verimliliği artırmak ve hastaların daha iyi bir deneyim yaşamalarını sağlamak olarak açıklanıyor.
Kaynak : Webrazzi
Şirket, yeni yatırımı yurt dışına açılmak ve Ar-Ge çalışmaları yapmak için kullanacağını açıkladı. Ayrıca yatırım sonrasında Kontakt.io'nun yönetim kuruluna Goldman Sachs'tan Christian Resch'in katılacağı kaydedildi.
2013 yılında Philipp von Gilsa tarafından kurulan Kontakt.io, özellikle hastane içi sağlık hizmetlerinin iyileştirilmesine odaklanıyor. Şirket, yapay zeka ve Nesnelerin İnterneti (IoT) teknolojilerini kullanarak hastaların bakım süreçlerini anlamak için veri topluyor. Bu veriler, bir hastanın hastaneye kabulünden taburculuğuna kadar olan süreç boyunca neler yaşadığını detaylı bir şekilde analiz etmeye olanak tanıyor.
Kontakt.io'nun sunduğu çözümler, hastanelerdeki klinik alanlar, varlıklar ve personel gibi unsurlar hakkında gerçek zamanlı veri toplayan bir yapay zeka bulutunu içeriyor. Bu veriler, iş akışlarını iyileştirmek, operasyonel verimliliği artırmak ve hasta memnuniyetini artırmak için kullanılabiliyor. Bu veriler sayesinde hastaların bekleme süreleri azaltılabiliyor ve kaynakların daha verimli kullanılması sağlanıyor. Personelin ihtiyaç duyduğu yerlerde daha hızlı hareket etmesine yardımcı oluyor.
Kontakt.io'nun temel hedefi ise hastane içi sağlık hizmetlerindeki verimliliği artırmak ve hastaların daha iyi bir deneyim yaşamalarını sağlamak olarak açıklanıyor.
Kaynak : Webrazzi