G
Gözde Ulukan
Misafir
Türkiye'de Rawsome, Avrupa Birliği, Birleşik Krallık ve ABD'de Rawmygod markalarıyla faaliyet gösteren sağlıklı, vegan, glutensiz, şeker ilavesiz atıştırmalık üreticisi Pachamama Gıda, paya dayalı kitle fonlama platformu fonbulucu üzerinde 6,75 milyon TL hedefiyle başlattığı kampanyada 8,2 milyon TL yatırım topladı.
Planlanan son tarihten bir ay önce hedef fonlama limitini aşan kampanya, yasa gereği yüzde 120 üzerinde fonlama yapılamaması nedeniyle yeni taleplere rağmen planan bitiş tarihinden önce tamamlanmış oldu. 54 milyon TL değerleme ile yatırım turuna çıkan Pachamama Gıda, 1115 yatırımcının katılımıyla turu tamamlandı.
Rawsome, aldığı yatırımla ihracat artışını desteklemek için alt yapılarını güçlendirecek, yeni ürün kategorileri ekleyecek istihdama ve üretim ekipmanı yatırımlarına odaklanacak.
İstanbul’daki bin metrekarelik tesisinde üretim yapan Pachamama Gıda, halihazırda 9 ülkeye ihracat yapıyor. Ürün gamı kuruyemiş ve meyve barları, fonksiyonel kuruyemiş ve meyve barları, granola ve müsliler, dolgulu meyve ve yemiş toplarından oluşan 3 farklı kategoride 32 çeşit ürüne ulaşan marka, KKTC, Almanya ve Kuveyt'te distribütörleri aracılığıyla faaliyet gösteriyor. Pachamama Gıda ayrıca, pek çok yerli ve uluslararası marka için "private label" üretim yapıyor.
Kitle fonlamayla yatırım toplama sürecinin hızla büyüyen bir pazarda küresel adımları hızlandırmak için hareket alanı sağlayacağını düşünen Rawsome’ın çatı şirketi Pachamama Gıda’nın Kurucusu ve Genel Müdürü Semra İnce, 2023 yılında Avrupa ve ABD’de ofis açmayı planladıklarını belirtti.
Kaynak : Webrazzi
Planlanan son tarihten bir ay önce hedef fonlama limitini aşan kampanya, yasa gereği yüzde 120 üzerinde fonlama yapılamaması nedeniyle yeni taleplere rağmen planan bitiş tarihinden önce tamamlanmış oldu. 54 milyon TL değerleme ile yatırım turuna çıkan Pachamama Gıda, 1115 yatırımcının katılımıyla turu tamamlandı.
Rawsome, aldığı yatırımla ihracat artışını desteklemek için alt yapılarını güçlendirecek, yeni ürün kategorileri ekleyecek istihdama ve üretim ekipmanı yatırımlarına odaklanacak.
İstanbul’daki bin metrekarelik tesisinde üretim yapan Pachamama Gıda, halihazırda 9 ülkeye ihracat yapıyor. Ürün gamı kuruyemiş ve meyve barları, fonksiyonel kuruyemiş ve meyve barları, granola ve müsliler, dolgulu meyve ve yemiş toplarından oluşan 3 farklı kategoride 32 çeşit ürüne ulaşan marka, KKTC, Almanya ve Kuveyt'te distribütörleri aracılığıyla faaliyet gösteriyor. Pachamama Gıda ayrıca, pek çok yerli ve uluslararası marka için "private label" üretim yapıyor.
Kitle fonlamayla yatırım toplama sürecinin hızla büyüyen bir pazarda küresel adımları hızlandırmak için hareket alanı sağlayacağını düşünen Rawsome’ın çatı şirketi Pachamama Gıda’nın Kurucusu ve Genel Müdürü Semra İnce, 2023 yılında Avrupa ve ABD’de ofis açmayı planladıklarını belirtti.
Kaynak : Webrazzi