C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
SaaS sektöründe faaliyet gösteren SingleInterface, 30 milyon dolar yatırım aldı. Şirketin yatırım turuna Asia Partners liderlik etti. Hindistan merkezli SingleInterface'in yatırım turunda PayPal Ventures yer aldı. Şirket, yeni yatırımı yeni pazarlara açılmak ve Ar-Ge çalışmaları yapmak için kullanacağını açıkladı.
SingleInterface, 2015 yılında Tarun Sobhani ve Harish Bahl tarafından faaliyete geçti. Şirket, SaaS modelini kullanarak offline işletmelere dijital varlık kazandırma ve gelirlerini artırma hizmeti sunuyor. Bu hizmetler, yiyecek ve içecek, perakende ve otomotiv gibi farklı sektörlerde faaliyet gösteren çoklu konumlu markalar için tasarlandı.
2017 yılında ilk ürünlerini piyasaya süren SingleInterface, müşteri etkileşiminden web siteleri oluşturmaya, arama motoru optimizasyonundan online kampanya yönetimine kadar birçok ihtiyacı karşılıyor. Şirketin amacı, işletmelerin online varlık kazanmasını ve gelirlerini artırmasını sağlamak.
Özellikle SingleInterface, binlerce mağazayı aynı anda dijitale dönüştürmek için yapay zeka teknolojisini kullanıyor. Bu da işletmelerin hızla çevrimiçi dünyada varlık göstermelerini ve müşteri tabanlarını genişletmelerini sağlıyor.
Ayrıca, şirket büyük markalarla iş birliği yaparak sektörde güçlü bir konum elde etti. KFC, Pizza Hut, Nissan gibi tanınmış 400 marka, SingleInterface'in müşteri portföyünde yer alıyor. SingleInterface, önümüzdeki dönemde Japonya ve Kore pazarlarına girmeyi ve Ortadoğu'da büyümeyi hedefliyor.
Kaynak : Webrazzi
SingleInterface, 2015 yılında Tarun Sobhani ve Harish Bahl tarafından faaliyete geçti. Şirket, SaaS modelini kullanarak offline işletmelere dijital varlık kazandırma ve gelirlerini artırma hizmeti sunuyor. Bu hizmetler, yiyecek ve içecek, perakende ve otomotiv gibi farklı sektörlerde faaliyet gösteren çoklu konumlu markalar için tasarlandı.
2017 yılında ilk ürünlerini piyasaya süren SingleInterface, müşteri etkileşiminden web siteleri oluşturmaya, arama motoru optimizasyonundan online kampanya yönetimine kadar birçok ihtiyacı karşılıyor. Şirketin amacı, işletmelerin online varlık kazanmasını ve gelirlerini artırmasını sağlamak.
Özellikle SingleInterface, binlerce mağazayı aynı anda dijitale dönüştürmek için yapay zeka teknolojisini kullanıyor. Bu da işletmelerin hızla çevrimiçi dünyada varlık göstermelerini ve müşteri tabanlarını genişletmelerini sağlıyor.
Ayrıca, şirket büyük markalarla iş birliği yaparak sektörde güçlü bir konum elde etti. KFC, Pizza Hut, Nissan gibi tanınmış 400 marka, SingleInterface'in müşteri portföyünde yer alıyor. SingleInterface, önümüzdeki dönemde Japonya ve Kore pazarlarına girmeyi ve Ortadoğu'da büyümeyi hedefliyor.
Kaynak : Webrazzi