T
Tuğçe İçözü
Misafir
RTB House, ContentGPT çözümünü tanıttı. ContentGPT'nin, pazarlamacıların online kitleleri anlama ve onlarla etkileşim kurma yöntemlerinde değişim yaratması planlanıyor. Önceden Eğitilmiş Dönüştürücüler (Generative Pre-trained Transformers, GPT) ve geniş / büyük dil modellerinden (LLMs) yararlanan ContentGPT, web sayfalarını ziyaret eden kullanıcıların site içeriğini analiz ederek, özel ilgi alanları ve niyetleri hakkında bilgiler sağlıyor.
Paylaşılan bilgilere göre; yayıncıların birinci taraf verilerini daha kapsamlı bir şekilde kullanması, pazarlama profesyonellerinin, genel kampanyaları eskisi kadar etkili bir şekilde yürütmesini sağlayan ana unsur olacak. Bu anlamda web sayfası ziyaretçilerinin ilgi alanlarını ve niyetlerini tam olarak anlamak, kampanyaların başarıya ulaşmasında büyük önem taşımakta.
GPT ve LLM'ler gibi Derin Öğrenme algoritmalarının kullanılmaya başlanması, metnin daha sofistike bir şekilde anlaşılmasını kolaylaştırıyor. Böylece sohbet robotları da dahil olmak üzere çeşitli dijital uygulamaları çoktan değişime uğratmış durumda.
İnternet üzerinde herkesin ulaşabildiği milyarlarca makaleden oluşan çok büyük bir içerik hacmi mevcut. LLM modellerini kullanarak bu devasa hacimdeki içeriği verimli bir şekilde işlemek için büyük bir bilgi işlem gücü gerekmekte. İşte bu noktada RTB House devreye giriyor. Şimdiye kadar Gerçek Zamanlı Teklif (RTB) ortamında gelişmiş Derin Öğrenme algoritmalarını pazarlama amaçlarına uyarlayan RTB House, ContentGPT ile pratik pazarlama uygulamaları için en son teknolojilerden yararlanıyor.
Şirketin paylaştığı bilgilere göre; ContentGPT, amiral gemisi olan performans odaklı hizmetinde müşteri sonuçlarının optimizasyonunu daha da ileriye götürecek. ContentGPT, AdLook akıllı satın alma platformunda içerik hedeflemenin doğruluğunu geliştirirken, PrimeAudience çözümünde ise hedef kitle segmentasyonunun kalitesini artıracak.
RTB House CEO’su Robert Dyczkowski konu ile ilgili yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
Kaynak : Webrazzi
Paylaşılan bilgilere göre; yayıncıların birinci taraf verilerini daha kapsamlı bir şekilde kullanması, pazarlama profesyonellerinin, genel kampanyaları eskisi kadar etkili bir şekilde yürütmesini sağlayan ana unsur olacak. Bu anlamda web sayfası ziyaretçilerinin ilgi alanlarını ve niyetlerini tam olarak anlamak, kampanyaların başarıya ulaşmasında büyük önem taşımakta.
GPT ve LLM'ler gibi Derin Öğrenme algoritmalarının kullanılmaya başlanması, metnin daha sofistike bir şekilde anlaşılmasını kolaylaştırıyor. Böylece sohbet robotları da dahil olmak üzere çeşitli dijital uygulamaları çoktan değişime uğratmış durumda.
İnternet üzerinde herkesin ulaşabildiği milyarlarca makaleden oluşan çok büyük bir içerik hacmi mevcut. LLM modellerini kullanarak bu devasa hacimdeki içeriği verimli bir şekilde işlemek için büyük bir bilgi işlem gücü gerekmekte. İşte bu noktada RTB House devreye giriyor. Şimdiye kadar Gerçek Zamanlı Teklif (RTB) ortamında gelişmiş Derin Öğrenme algoritmalarını pazarlama amaçlarına uyarlayan RTB House, ContentGPT ile pratik pazarlama uygulamaları için en son teknolojilerden yararlanıyor.
Şirketin paylaştığı bilgilere göre; ContentGPT, amiral gemisi olan performans odaklı hizmetinde müşteri sonuçlarının optimizasyonunu daha da ileriye götürecek. ContentGPT, AdLook akıllı satın alma platformunda içerik hedeflemenin doğruluğunu geliştirirken, PrimeAudience çözümünde ise hedef kitle segmentasyonunun kalitesini artıracak.
RTB House CEO’su Robert Dyczkowski konu ile ilgili yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
GPT/LLM modellerinin sistemimize entegrasyonu, müşterilerimiz için sunabileceğimiz değeri, özellikle de yaklaşan tanımlama bilgilerinin olmadığı gelecekte, muazzam ölçüde artırıyor. Birinci taraf yayıncı verilerinden elde edilen içgörülerden yararlanmaya yönelik bu yenilikçi yaklaşım, alanlar arasındaki sinyal kullanılabilirliğinin azalmasının etkisini hafifletmeye yardımcı olacak. ContentGPT ile bu alandaki standartları yeniden tanımlayan sınıfının en iyisi bir çözümü pazara sunuyoruz.
Kaynak : Webrazzi