T
Tuğçe İçözü
Misafir
Bu yıl Disrupt, Grow, Boost, Academy ve Startup Lounge olmak üzere 5 farklı salonda gerçekleşen Webrazzi Summit 2022 birbirinden değerli oturumlara ev sahipliği yaptı. Ritmus Türkiye ve Azerbaycan Şirketleri’nde CTO olarak görev alan Rıza Ünver Soykam, "Compete with Innovation" sunumuyla Boost sahnesindeydi.
Soykam, Dijital dönüşümde nasıl bir yaklaşımla faydayı ortaya çıkarabiliriz sorusunu yanıtladı. Bu kapsamda Salesforce ürünlerinin bu faydayı ortaya çıkarmakta nasıl faydalı olacağını paylaşan Soykam, Salesforce Reseller olarak konumlandığını hatırlattı.
Konuşmasında dijital dönüşümde faydanın tarihçesine de yer veren Soykam, bu bağlamda ERP sistemlerinin son 15 yıldır kullanıldığına dikkat çekti. ERP sistemlerinin şatıştan satın almaya, üretimden muhasebe ve finansa ve de insan kaynaklarına kadar bütün süreçlerini bir araya getirerek, operasyonel kabiliyeti. işleri ölçeklendirebilme kabiliyeti ve görünürlük sağladığını dile getirdi.
İhtiyaçlar kapsamında her şirketin ERP'ye geçiş yaptığını hatırlatan Soykam, rekabet avantajının ve katma değer yaratımının Bulut uygulamaları ve dijital ekosistemlere kaydığını belirtti.
Soykam, ayrıca konuşmasında dijital ekosistemlere bağlanıp katma değer artırma konusunda büyüme döngüsünü de detaylandırdı. Büyüme döngüsünün ilk başta müşteriler ve partnerlerle temas noktalarının artırılması ile başlayacağını aktardı. Yapılacak ikinci adımın ise yeni iş modelleri geliştirmek olduğunu belirtti. Üçüncü adımın pazarlama odağında müşteri ve partnerleri buradaki çözümlerin etrafına toplamak olduğunu ifade etti. Dördüncü ve son adımda, yeni nesil üretkenlik oluşturan fonksiyonlarla desteklemenin önemine dikkat çekti.
Soykam, konuşmanın ilerleyen kısımlarında Salesforce platform stratejisini izleyenlerle paylaştı. Bu kapsamda Soykam, bir sadakat uygulamasının Salesforce kullanımını vaka çalışması olarak detaylandırdı.
Kaynak : Webrazzi
Soykam, Dijital dönüşümde nasıl bir yaklaşımla faydayı ortaya çıkarabiliriz sorusunu yanıtladı. Bu kapsamda Salesforce ürünlerinin bu faydayı ortaya çıkarmakta nasıl faydalı olacağını paylaşan Soykam, Salesforce Reseller olarak konumlandığını hatırlattı.
Konuşmasında dijital dönüşümde faydanın tarihçesine de yer veren Soykam, bu bağlamda ERP sistemlerinin son 15 yıldır kullanıldığına dikkat çekti. ERP sistemlerinin şatıştan satın almaya, üretimden muhasebe ve finansa ve de insan kaynaklarına kadar bütün süreçlerini bir araya getirerek, operasyonel kabiliyeti. işleri ölçeklendirebilme kabiliyeti ve görünürlük sağladığını dile getirdi.
İhtiyaçlar kapsamında her şirketin ERP'ye geçiş yaptığını hatırlatan Soykam, rekabet avantajının ve katma değer yaratımının Bulut uygulamaları ve dijital ekosistemlere kaydığını belirtti.
Bu uygulamalar bugün karlı bir şirketin daha karlı olması için ne gibi hamleler yapması gerektiği hakkında hem görünürlük (visibilty) sağlayabiliyor hem de bu görünürlükten sonra uçtan uca bir iş birliği (collabration) sağlıyorlar
Soykam, ayrıca konuşmasında dijital ekosistemlere bağlanıp katma değer artırma konusunda büyüme döngüsünü de detaylandırdı. Büyüme döngüsünün ilk başta müşteriler ve partnerlerle temas noktalarının artırılması ile başlayacağını aktardı. Yapılacak ikinci adımın ise yeni iş modelleri geliştirmek olduğunu belirtti. Üçüncü adımın pazarlama odağında müşteri ve partnerleri buradaki çözümlerin etrafına toplamak olduğunu ifade etti. Dördüncü ve son adımda, yeni nesil üretkenlik oluşturan fonksiyonlarla desteklemenin önemine dikkat çekti.
Soykam, konuşmanın ilerleyen kısımlarında Salesforce platform stratejisini izleyenlerle paylaştı. Bu kapsamda Soykam, bir sadakat uygulamasının Salesforce kullanımını vaka çalışması olarak detaylandırdı.
Kaynak : Webrazzi