T
Tuğçe İçözü
Misafir
Freelance çalışanlar için faturalandırma ve ödeme alma servisi Rimuut, marka ismi ve stratejisinde değişikliğe giderek Ruul ismini aldı. 2017'den bu yana yeni calışma düzeni ve çalışma ekonomisindeki dönüşüme inanarak, ürününü ve vizyonunu bu alana konumlandıran şirket, şimdi de yaratıcı ekonomiyi destekleyecek araçlarla karşımıza çıkıyor.
2020 yılında uzaktan çalışmanın geniş kitleler tarafından kabul görmesiyle 4 kat çarpanla büyümesini hızlandıran girişim, geçtiğimiz yıllarda da 3 kat çarpanlı büyümeler gerçekleştirdi. Şirket bu büyümeyle birlikte uzaktan çalışmanın vurgulandığı "Rimuut" ismini geride bırakarak üreticilerin ve yaratıcıların merkeze alındığı "Ruul" marka kimliğine odaklanıyor.
Şirket bu yeni marka kimliği ile birlikte iletişim stratejisini, yeteneklerin etrafına kurgulayacak. Ruul'un işletmelerle de yakın iletişimini sürdüreceğini belirtelim. Ancak önümüzdeki 5 yıl boyunca Ruul'un verdiği hizmetlerle yaratıcı ekonomiyi güçlendirmeyi amaçladığını söyleyebiliriz.
Bu noktada Rimuut'un "mesafe" yaklaşımını geride bırakarak "Ruul" ile çalışma dünyasının yeni gerçekliğinde konumunu güçlendirdiğini söylemek mümkün. Ruul ismi "self-rule" dan geliyor ve dengeli iş yaşam dinamiklerinin önceliklendirildiği bir yaklaşım ile önde çıkıyor.
Şirket bundan böyle üreticilerin "nasıl çalışacağına" odaklanacak. Bu noktada yaratıcıların hem şirketleşen yapılara dönüşmesinin hem de kariyer özerkliğinin destekleneceğini belirtmekte fayda var.
Ruul, 2028'i insa edecek marka ve model ile karşımızda. Ruul, bu yen adım ile kişiyi ve kendi kendini yöneten bir servis olarak öne çıkıyor. Girişim, bağımsız yetenekler için bankacılık ve vergilendirme özellikleri, işletmeler için EOR (bordro) hizmetleri sunuyor.
Ruul, şirketleşmeden bordro süreçlerine kadar yaratıcıların şirketle ilişkisinde bir numaralı geçiş kapısı olmayı hedefliyor. Mert Bulut ve Esen Bulut tarafından kurulan şirketin hikayesine "Girişimci ile O An" serimizden ulaşabilirsiniz.
Kaynak : Webrazzi
2020 yılında uzaktan çalışmanın geniş kitleler tarafından kabul görmesiyle 4 kat çarpanla büyümesini hızlandıran girişim, geçtiğimiz yıllarda da 3 kat çarpanlı büyümeler gerçekleştirdi. Şirket bu büyümeyle birlikte uzaktan çalışmanın vurgulandığı "Rimuut" ismini geride bırakarak üreticilerin ve yaratıcıların merkeze alındığı "Ruul" marka kimliğine odaklanıyor.
Şirket bu yeni marka kimliği ile birlikte iletişim stratejisini, yeteneklerin etrafına kurgulayacak. Ruul'un işletmelerle de yakın iletişimini sürdüreceğini belirtelim. Ancak önümüzdeki 5 yıl boyunca Ruul'un verdiği hizmetlerle yaratıcı ekonomiyi güçlendirmeyi amaçladığını söyleyebiliriz.
Bu noktada Rimuut'un "mesafe" yaklaşımını geride bırakarak "Ruul" ile çalışma dünyasının yeni gerçekliğinde konumunu güçlendirdiğini söylemek mümkün. Ruul ismi "self-rule" dan geliyor ve dengeli iş yaşam dinamiklerinin önceliklendirildiği bir yaklaşım ile önde çıkıyor.
Şirket bundan böyle üreticilerin "nasıl çalışacağına" odaklanacak. Bu noktada yaratıcıların hem şirketleşen yapılara dönüşmesinin hem de kariyer özerkliğinin destekleneceğini belirtmekte fayda var.
Ruul'un yeni özellikleri
Ruul, 2028'i insa edecek marka ve model ile karşımızda. Ruul, bu yen adım ile kişiyi ve kendi kendini yöneten bir servis olarak öne çıkıyor. Girişim, bağımsız yetenekler için bankacılık ve vergilendirme özellikleri, işletmeler için EOR (bordro) hizmetleri sunuyor.
Ruul, şirketleşmeden bordro süreçlerine kadar yaratıcıların şirketle ilişkisinde bir numaralı geçiş kapısı olmayı hedefliyor. Mert Bulut ve Esen Bulut tarafından kurulan şirketin hikayesine "Girişimci ile O An" serimizden ulaşabilirsiniz.
Kaynak : Webrazzi