A
Arden Papuççiyan
Misafir
Yapay zekayı 3D hologram görsel teknolojisiyle birleştiren bir reklam teknolojileri platformu olan HadsUp, yatırım aldığını duyurdu. Edindiğimiz bilgilere göre HadsUp, 7 milyon dolar değerleme üzerinden tohum yatırım aldı.
HadsUp tarafından paylaşılan bilgilere göre 7 milyon dolar değerleme üzerinden gerçekleşen tohum yatırım, Kerim Kotan ve Tunç Berkman liderliğinde gerçekleşti. Yatırım turuna Kerim Kotan ve Tunç Berkman‘ın haricinde ise Altuğ Özaslan, Cenk Çoşkuntürk, Kamil Sözen, İzzet Halyo, Rıfat Perahya ve Özgür Ülkü gibi iş insanları katıldı.
Gerçekleşen yatırım ile birlikte HadsUp girişiminin yüzde 10 hissesi ise yatırımcılara satıldı. Londra’da kurulan yapay zekayı baz alan reklam teknolojisi şirketi HadsUp, özellikle kendi mağazalarının olduğu 1 mile çapında bir bölgeye reklam vererek hedefledikleri lokal müşterilerine hizmetlerini tanıtmak isteyen yerel markalara uygun bütçelerle erişim fırsat sunarak fark yaratmayı hedefliyor.
Yapay zeka sistemleri entegre edilmiş reklam ekranlarını online rezervasyon işletim sistemi ile birleştirerek reklamverene istedikleri bölgedeki reklam panolarına ulaşarak o panoya özel reklam içeriği yaratma ve performanslarını takip etme olanağı da sunan HadsUp, mobil uygulaması üzerinden takip imkanı da sunuyor.
HadsUp'in temel özelliklerinden birinin herkes için fırsatlar yaratan bir paylaşım platformu olduğunu belirten HadsUp kurucusu ve CEO'su Yücel Çınar, HadsUp'ın modeli ile birlikte reklamveren sayısının da daha hızlı büyüyeceğine inandıklarını belirtti.
Kaynak : Webrazzi
HadsUp tarafından paylaşılan bilgilere göre 7 milyon dolar değerleme üzerinden gerçekleşen tohum yatırım, Kerim Kotan ve Tunç Berkman liderliğinde gerçekleşti. Yatırım turuna Kerim Kotan ve Tunç Berkman‘ın haricinde ise Altuğ Özaslan, Cenk Çoşkuntürk, Kamil Sözen, İzzet Halyo, Rıfat Perahya ve Özgür Ülkü gibi iş insanları katıldı.
Gerçekleşen yatırım ile birlikte HadsUp girişiminin yüzde 10 hissesi ise yatırımcılara satıldı. Londra’da kurulan yapay zekayı baz alan reklam teknolojisi şirketi HadsUp, özellikle kendi mağazalarının olduğu 1 mile çapında bir bölgeye reklam vererek hedefledikleri lokal müşterilerine hizmetlerini tanıtmak isteyen yerel markalara uygun bütçelerle erişim fırsat sunarak fark yaratmayı hedefliyor.
Yapay zeka sistemleri entegre edilmiş reklam ekranlarını online rezervasyon işletim sistemi ile birleştirerek reklamverene istedikleri bölgedeki reklam panolarına ulaşarak o panoya özel reklam içeriği yaratma ve performanslarını takip etme olanağı da sunan HadsUp, mobil uygulaması üzerinden takip imkanı da sunuyor.
HadsUp'in temel özelliklerinden birinin herkes için fırsatlar yaratan bir paylaşım platformu olduğunu belirten HadsUp kurucusu ve CEO'su Yücel Çınar, HadsUp'ın modeli ile birlikte reklamveren sayısının da daha hızlı büyüyeceğine inandıklarını belirtti.
Kaynak : Webrazzi