A
Arden Papuççiyan
Misafir
Pazar yeri odaklı reklam platformu sunan GoWit'in 1 milyon dolar yatırım aldığını geçtiğimiz yılın Haziran ayında sizlere aktarmıştık. GoWit aradan geçen kısa sürenin ardından yeni bir yatırım daha aldığını duyurdu. GoWit tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, 1,3 milyon dolar yatırım aldı.
GoWit'in 1,3 milyon dolarlık yatırım turunun katılımcıları arasında DCP, Formus Capital, APY Ventures ve Mindvest yer alıyor. GoWit, perakendeciler ve pazar yerlerine Perakende Medya reklamcılığı hizmeti veriyor.
Perakendeciler, Perakende Medya reklam platformu GoWit RMA ile birlikte çalıştıkları markalara reklam alanları sunarak gelir kaynağı elde edebiliyor. Markalar ise farklı kanallarda gösterilebilen reklam formatları ve etkili müşteri hedeflemeleri ile marka/ürün bilinirliğini, reklam dönüşümlerini ve satışları artırabiliyor.
GoWit RMA kullanıcıları, site içi ve site dışı reklamlarla birlikte gerçek zamanlı raporlama ve yapay zeka destekli teklif seçenekleri gibi platformdaki ileri düzey özelliklerden self-service bir şekilde faydalanabiliyor. GoWit’in iş birlikleri arasında Teknosa, Beymen, Modanisa, Koçtaş, Toters ve Mumzworld gibi markalar yer alıyor.
Almış oldukları bu yatırımın müşterilerine entegrasyon kolaylığını sağlama hedeflerinde oldukça kritik bir nokta olduğunu belirten GoWit Kurucu Ortağı ve CEO’su Emrah Adsan, amaçlarının yüzlerce perakendeciye dünyanın neresinde olurlarsa olsun anında ulaşmak ve onların Perakende Medyadan hızlıca kazanç sağlamaları için tüm teknik bariyerleri ve zorlu süreçleri ortadan kaldırmak olduğunu dile getirdi.
Adsan, yatırım beraberinde Perakende Medya reklamcılığını herkesin erişebildiği ve reklam kampanyalarını hızla oluşturabildiği bir ekosisteme dönüştürecek olmanın heyecanını yaşadıklarını da dile getirdi.
Kaynak : Webrazzi
GoWit'in 1,3 milyon dolarlık yatırım turunun katılımcıları arasında DCP, Formus Capital, APY Ventures ve Mindvest yer alıyor. GoWit, perakendeciler ve pazar yerlerine Perakende Medya reklamcılığı hizmeti veriyor.
Perakendeciler, Perakende Medya reklam platformu GoWit RMA ile birlikte çalıştıkları markalara reklam alanları sunarak gelir kaynağı elde edebiliyor. Markalar ise farklı kanallarda gösterilebilen reklam formatları ve etkili müşteri hedeflemeleri ile marka/ürün bilinirliğini, reklam dönüşümlerini ve satışları artırabiliyor.
GoWit RMA kullanıcıları, site içi ve site dışı reklamlarla birlikte gerçek zamanlı raporlama ve yapay zeka destekli teklif seçenekleri gibi platformdaki ileri düzey özelliklerden self-service bir şekilde faydalanabiliyor. GoWit’in iş birlikleri arasında Teknosa, Beymen, Modanisa, Koçtaş, Toters ve Mumzworld gibi markalar yer alıyor.
Almış oldukları bu yatırımın müşterilerine entegrasyon kolaylığını sağlama hedeflerinde oldukça kritik bir nokta olduğunu belirten GoWit Kurucu Ortağı ve CEO’su Emrah Adsan, amaçlarının yüzlerce perakendeciye dünyanın neresinde olurlarsa olsun anında ulaşmak ve onların Perakende Medyadan hızlıca kazanç sağlamaları için tüm teknik bariyerleri ve zorlu süreçleri ortadan kaldırmak olduğunu dile getirdi.
Adsan, yatırım beraberinde Perakende Medya reklamcılığını herkesin erişebildiği ve reklam kampanyalarını hızla oluşturabildiği bir ekosisteme dönüştürecek olmanın heyecanını yaşadıklarını da dile getirdi.
Kaynak : Webrazzi