G
Gözde Ulukan
Misafir
Podcast yapım şirketi olan, Fularsız Entellik, Barış Özcan ile 111Hz, Deniz Göktaş’a Ayıracak Vaktim Yok gibi podcast şovlar ile Kefe, Denge’m, Karanlık Bölge podcast dizilerinin yaratıcısı Podbee Media, 20 milyon TL değerleme üzerinden ilk yatırımı aldı.
Candost Bayraktar, Tülin Özen ve Tansu Biçer tarafından 2020 senesinde kurulan şirkete, Fırat İşbecer ve Kerem Tokcan’ın bireysel yatırımcı olarak dahil olduğu ilk turdan elde edilen yatırım, podcast mecrasını ve şovları daha fazla kişiye ulaştırmak, Türkiye’de bir podcast kültürü oluşturmak ve yüksek prodüksiyonlu yeni şovlara yatırım yapmak için kullanılacak.
Soldan sağa: Tansu Biçer, Tülin Özen, Candost Bayraktar, Kerem Tokcan, Fırat İşbecer
Podbee Media Kurucusu Candost Bayraktar, medya ve eğlence endüstrisi alanında çıkan bir girişimin bu seviyede yatırım almasından duydukları mutluluğu ifade ederek, Podbee olarak hedeflerinin, Türkiye’de podcast kültürünün oluşumuna öncülük etmek ve yarattıkları içeriklerin daha çok dinleyiciye ulaşmasını sağlamak olduğunu söyledi. Bayraktar, aldıkları yatırımı bu yönde kullanacaklarını sözlerine ekledi.
Fırat İşbecer, Podbee'nin ekibi, yaratıcıları, içerikleri ve yaklaşımıyla podcast yayıncılığında bir dönüşümü tetiklerken markaları da hedef kitlelerine ulaşması konusunda önemli bir rol oynayacağına inandığını söyledi. İşitsel yayınların dijitalleşmesiyle başlayan podcast dünyasının, ortaya koyduğu özgürlük alanı, içeriklere hızlı, kolay erişim ve geniş içerik yelpazesi ile kullanıcıların dikkatini çektiğini belirten Kerem Tokcan ise Podbee’nin temelini radyo tiyatrosundan alan podcast dizileri ve ilk örneklerini görmeye başladığımız yüksek prodüksiyonlu şovlarının podcastlerin kolay erişimi sayesinde dinleyicilere eşsiz deneyim yaşattığını söyledi. Tokcan, Podbee’nin, yayıncılığa yeni bir soluk getireceğine inandığının altını çizdi.
Kaynak : Webrazzi
Candost Bayraktar, Tülin Özen ve Tansu Biçer tarafından 2020 senesinde kurulan şirkete, Fırat İşbecer ve Kerem Tokcan’ın bireysel yatırımcı olarak dahil olduğu ilk turdan elde edilen yatırım, podcast mecrasını ve şovları daha fazla kişiye ulaştırmak, Türkiye’de bir podcast kültürü oluşturmak ve yüksek prodüksiyonlu yeni şovlara yatırım yapmak için kullanılacak.
Soldan sağa: Tansu Biçer, Tülin Özen, Candost Bayraktar, Kerem Tokcan, Fırat İşbecer
Podbee Media Kurucusu Candost Bayraktar, medya ve eğlence endüstrisi alanında çıkan bir girişimin bu seviyede yatırım almasından duydukları mutluluğu ifade ederek, Podbee olarak hedeflerinin, Türkiye’de podcast kültürünün oluşumuna öncülük etmek ve yarattıkları içeriklerin daha çok dinleyiciye ulaşmasını sağlamak olduğunu söyledi. Bayraktar, aldıkları yatırımı bu yönde kullanacaklarını sözlerine ekledi.
Fırat İşbecer, Podbee'nin ekibi, yaratıcıları, içerikleri ve yaklaşımıyla podcast yayıncılığında bir dönüşümü tetiklerken markaları da hedef kitlelerine ulaşması konusunda önemli bir rol oynayacağına inandığını söyledi. İşitsel yayınların dijitalleşmesiyle başlayan podcast dünyasının, ortaya koyduğu özgürlük alanı, içeriklere hızlı, kolay erişim ve geniş içerik yelpazesi ile kullanıcıların dikkatini çektiğini belirten Kerem Tokcan ise Podbee’nin temelini radyo tiyatrosundan alan podcast dizileri ve ilk örneklerini görmeye başladığımız yüksek prodüksiyonlu şovlarının podcastlerin kolay erişimi sayesinde dinleyicilere eşsiz deneyim yaşattığını söyledi. Tokcan, Podbee’nin, yayıncılığa yeni bir soluk getireceğine inandığının altını çizdi.
Kaynak : Webrazzi