W
Webrazzi
Misafir
CRM alanında hizmetler sunan ve projeler geliştiren PeraNet, iş birliği yaptığı firmalarla ilk temastan satış sonrası desteğe kadar pek çok farklı aşamada, markaların dijitalleşme süreçlerine katma değer üretecek danışmanlıklar sunuyor.
Tüm dünyada kullanılan uygulamalar ve çözümlerle hizmet veren PeraNet, Türkiye temsilciliğini üstlendiği Freshworks (FRESHDESK) ile müşteri destek ve mesajlaşma, satış CRM, çağrı merkezi, IT servis yönetimi, aday takip, dönüşüm optimizasyon ve iş birliği yazılımları sunuyor. Ayrıca Google partnerliği ile birlikte sunulan Google ürünlerini, 10 yıla yakın proje tecrübesiyle Zoho ürünlerini, süreç yönetimi ve CRM için low-code platform sağlayan Creatio ürünlerini bünyesinde barındırıyor. Söz konusu hizmetleri firmaların ihtiyaçlarına uygun olarak yeniden şekillendiren PeraNet, satış ve pazarlama süreçlerinin dijitalleşmesi ile uçtan uca müşteri destek sistemleri gibi hizmetlerle farklı sektörlerden ihtiyaçlara cevap veriyor. Çoklu dil destekli bulut yazılımlarla özellikle yurt dışı operasyonları da bulunan şirketlere katma değer yaratıyor.
Firmaların çalışma ortamlarının, proje yönetim, satış, müşteri yönetim, pazarlama ve raporlama süreçlerinin dijitalleşmesi konusunda müşterilerine sunduğu danışmanlık hizmeti ile farklılaşan PeraNet, şirketlerin iş yapış süreçlerini kolaylaştırabilecek hizmetler ve sistemler konusunda danışmanlık yaparak, çeşitli araçlara yönlendirebiliyor.
Geçtiğimiz günlerde PeraNet’in iş birliği yaptığı markalardan Apsiyon ile birlikte yürütülen iş süreçlerine dair detayların aktarıldığı bir içerik yayınlandı. Toplu yaşam alanlarının yöneticilerine dijital asistanlık yapan, konut sakinlerine şeffaflık sunan bir apartman, site yönetim yazılımı olan Apsiyon, bir yöneticinin ve site sakininin ihtiyaç duyacağı her şeyi tek bir çatı altında barından bulut tabanlı bir platform. Türkiye’de çok sayıda markalı konut ve yönetim firmalarının tercih ettiği, 1 milyondan fazla konutun kullandığı Apsiyon, tüm destek süreçlerini tek bir yerde toplayacak bir ürün arayışıyla Freshworks Türkiye distribütörü PeraNet’le bir araya geldi. Freshdesk Omnichannel ile e-mail, geri bildirim, canlı destek ve telefon desteğine ek olarak WhatsApp entegrasyonunu da hayata geçirdi.
Tüm kurulum aşamasını birlikte hazırlayan iki firma, ürünün kullanılmaya başlamasının ardından da ilişkilerini sürdürüyor. Apsiyon Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Fatih Doğan, özellikle PeraNet’in ürün bağımsız danışmanlık anlayışı ile kurulum sonrası ihtiyaçların belirlenmesi ve ürünün geliştirilmesi aşamasında da büyük katkılarının olduğunu belirtiyor. Doğan açıklamasında “Apsiyon için Omnichannel ürününü tercih etmemizin nedeni, tüm destek faaliyetlerini tek bir ürün altında toplayabilmekti. E-posta, geri bildirim, canlı destek, telefon ya da kullanıcıların ilettikleri iletişim kanalları üzerinden gelen tüm talepleri tek noktada toplamak ve bu noktadan yönetebilmek istiyorduk. Freshdesk Omnichannel ile müşteri memnuniyet durumunu kolaylıkla görebilmemiz ve mevcut raporlara ek olarak kendi raporlarımızı üretebilmemiz gerçekten bizlere büyük kolaylık sağladı. Uyguladığımız SLA Politikaları kapsamında da hedeflerimizi her geçen gün daha yukarı taşıyoruz. Daha önce farklı kanallardan verdiğimiz müşteri destek hizmetlerini tek çatı altında toplayabildik ve ölçümlemeye başladık. Gelen taleplerin kanal ve konu bazında ayrılabilmesi sayesinde iş süreçlerimizde geliştirmeye ihtiyaç duyulan alanları rahatlıkla tespit edebiliyoruz. Müşteri memnuniyet değerlendirmemizi de profesyonel bir şekilde yapabiliyoruz. Verilen her bir destek sonrası ilettiğimiz müşteri memnuniyet anketine göre elde ettiğimiz 5 üzerinden 4.9’luk ortalama ile de büyük bir başarı yakaladık” şeklinde konuştu.
Kaynak : Webrazzi
Tüm dünyada kullanılan uygulamalar ve çözümlerle hizmet veren PeraNet, Türkiye temsilciliğini üstlendiği Freshworks (FRESHDESK) ile müşteri destek ve mesajlaşma, satış CRM, çağrı merkezi, IT servis yönetimi, aday takip, dönüşüm optimizasyon ve iş birliği yazılımları sunuyor. Ayrıca Google partnerliği ile birlikte sunulan Google ürünlerini, 10 yıla yakın proje tecrübesiyle Zoho ürünlerini, süreç yönetimi ve CRM için low-code platform sağlayan Creatio ürünlerini bünyesinde barındırıyor. Söz konusu hizmetleri firmaların ihtiyaçlarına uygun olarak yeniden şekillendiren PeraNet, satış ve pazarlama süreçlerinin dijitalleşmesi ile uçtan uca müşteri destek sistemleri gibi hizmetlerle farklı sektörlerden ihtiyaçlara cevap veriyor. Çoklu dil destekli bulut yazılımlarla özellikle yurt dışı operasyonları da bulunan şirketlere katma değer yaratıyor.
Firmaların çalışma ortamlarının, proje yönetim, satış, müşteri yönetim, pazarlama ve raporlama süreçlerinin dijitalleşmesi konusunda müşterilerine sunduğu danışmanlık hizmeti ile farklılaşan PeraNet, şirketlerin iş yapış süreçlerini kolaylaştırabilecek hizmetler ve sistemler konusunda danışmanlık yaparak, çeşitli araçlara yönlendirebiliyor.
Geçtiğimiz günlerde PeraNet’in iş birliği yaptığı markalardan Apsiyon ile birlikte yürütülen iş süreçlerine dair detayların aktarıldığı bir içerik yayınlandı. Toplu yaşam alanlarının yöneticilerine dijital asistanlık yapan, konut sakinlerine şeffaflık sunan bir apartman, site yönetim yazılımı olan Apsiyon, bir yöneticinin ve site sakininin ihtiyaç duyacağı her şeyi tek bir çatı altında barından bulut tabanlı bir platform. Türkiye’de çok sayıda markalı konut ve yönetim firmalarının tercih ettiği, 1 milyondan fazla konutun kullandığı Apsiyon, tüm destek süreçlerini tek bir yerde toplayacak bir ürün arayışıyla Freshworks Türkiye distribütörü PeraNet’le bir araya geldi. Freshdesk Omnichannel ile e-mail, geri bildirim, canlı destek ve telefon desteğine ek olarak WhatsApp entegrasyonunu da hayata geçirdi.
Tüm kurulum aşamasını birlikte hazırlayan iki firma, ürünün kullanılmaya başlamasının ardından da ilişkilerini sürdürüyor. Apsiyon Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Fatih Doğan, özellikle PeraNet’in ürün bağımsız danışmanlık anlayışı ile kurulum sonrası ihtiyaçların belirlenmesi ve ürünün geliştirilmesi aşamasında da büyük katkılarının olduğunu belirtiyor. Doğan açıklamasında “Apsiyon için Omnichannel ürününü tercih etmemizin nedeni, tüm destek faaliyetlerini tek bir ürün altında toplayabilmekti. E-posta, geri bildirim, canlı destek, telefon ya da kullanıcıların ilettikleri iletişim kanalları üzerinden gelen tüm talepleri tek noktada toplamak ve bu noktadan yönetebilmek istiyorduk. Freshdesk Omnichannel ile müşteri memnuniyet durumunu kolaylıkla görebilmemiz ve mevcut raporlara ek olarak kendi raporlarımızı üretebilmemiz gerçekten bizlere büyük kolaylık sağladı. Uyguladığımız SLA Politikaları kapsamında da hedeflerimizi her geçen gün daha yukarı taşıyoruz. Daha önce farklı kanallardan verdiğimiz müşteri destek hizmetlerini tek çatı altında toplayabildik ve ölçümlemeye başladık. Gelen taleplerin kanal ve konu bazında ayrılabilmesi sayesinde iş süreçlerimizde geliştirmeye ihtiyaç duyulan alanları rahatlıkla tespit edebiliyoruz. Müşteri memnuniyet değerlendirmemizi de profesyonel bir şekilde yapabiliyoruz. Verilen her bir destek sonrası ilettiğimiz müşteri memnuniyet anketine göre elde ettiğimiz 5 üzerinden 4.9’luk ortalama ile de büyük bir başarı yakaladık” şeklinde konuştu.
Kaynak : Webrazzi