G
Gözde Ulukan
Misafir
Oyuncuların psikolojik yapısını anlamak ve oynadıkları oyunları geliştirmek için yapay zekayı kullanan Solsten, Konvoy Ventures liderliğindeki Seri B turda 22 milyon dolar yatırım aldı. Tura Nordic Fund Inventure, GFR Fund, Sisu Game Ventures, Galaxy Interactive ve Dentsu Ventures da katıldı. Solsten'in bugüne kadar aldığı toplam yatırım miktarı ise 31 milyon dolara ulaştı.
2018 yılında kurulan Berlin merkezli Solsten, insanların oyunlarla nasıl etkileşime girdiğini analiz ederek geliştiricilerin tekliflerini uyarlamalarına olanak tanıyan bir platforma sahip. Solsten, NFT tabanlı oyunlar geliştiren unicorn Mythical Games ve blockchain oyun geliştiricisi Sky Mavis gibi uluslararası oyun stüdyolarıyla çalışıyor.
Solsten'in ürünü Traits, Navigator ve Frequency olmak üzere üç ana modülden oluşuyor. Traits, rastgele örnekleme yoluyla bir hedef kitledeki temel özellikleri tanımlıyor. Navigator, şirketlerin yeni hedef kitleleri ve pazarlama fırsatlarını belirlemesine yardımcı olmak için Traits'ten gelen bilgileri kullanıyor. Frequency ise kullanıcıların yeni malzemenin hedef kitleyle nasıl performans göstereceğini tahmin etmelerine yardımcı olan akıllı bir dijital varlık yöneticisi olarak hizmet veriyor.
Solsten'in CEO'su ve kurucu ortağı Joe Schaeppi, bugüne kadar üretilen ürünlerde insan anlayışı konusunda bazı eksiklikler gözlemlediklerini, uygulamalarda bu kadar titizlikle izlenen davranışın arkasındaki insanoğluna ilişkin bu anlayış eksikliğinin, karşılıklı olarak sürdürülebilir olmadığı ve hem kullanıcılar hem de işletmeler için sağlıksız, optimal olmayan birçok dijital deneyime yol açtığını söyledi. Solsten ile bu sorunun üstesinden gelmeyi hedeflediklerini belirtti.
Kaynak : Webrazzi
2018 yılında kurulan Berlin merkezli Solsten, insanların oyunlarla nasıl etkileşime girdiğini analiz ederek geliştiricilerin tekliflerini uyarlamalarına olanak tanıyan bir platforma sahip. Solsten, NFT tabanlı oyunlar geliştiren unicorn Mythical Games ve blockchain oyun geliştiricisi Sky Mavis gibi uluslararası oyun stüdyolarıyla çalışıyor.
Solsten'in ürünü Traits, Navigator ve Frequency olmak üzere üç ana modülden oluşuyor. Traits, rastgele örnekleme yoluyla bir hedef kitledeki temel özellikleri tanımlıyor. Navigator, şirketlerin yeni hedef kitleleri ve pazarlama fırsatlarını belirlemesine yardımcı olmak için Traits'ten gelen bilgileri kullanıyor. Frequency ise kullanıcıların yeni malzemenin hedef kitleyle nasıl performans göstereceğini tahmin etmelerine yardımcı olan akıllı bir dijital varlık yöneticisi olarak hizmet veriyor.
Solsten'in CEO'su ve kurucu ortağı Joe Schaeppi, bugüne kadar üretilen ürünlerde insan anlayışı konusunda bazı eksiklikler gözlemlediklerini, uygulamalarda bu kadar titizlikle izlenen davranışın arkasındaki insanoğluna ilişkin bu anlayış eksikliğinin, karşılıklı olarak sürdürülebilir olmadığı ve hem kullanıcılar hem de işletmeler için sağlıksız, optimal olmayan birçok dijital deneyime yol açtığını söyledi. Solsten ile bu sorunun üstesinden gelmeyi hedeflediklerini belirtti.
Kaynak : Webrazzi