C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Fintech şirketi Carmoola, 15,5 milyon pound yatırım aldı. İngiltere merkezli şirketin 15,5 milyon pound'luk yatırımı, QED Investors, VentureFriends, InMotion Ventures, AlleyCorp ve u.ventures'in liderliğinde gerçekleşti. 2021 yılında kurulan Carmoola'nın toplam yatırım miktarı ise 146 milyon pound'a yükseldi.
Carmoola, Aidan Rushby, Amy McKechnie, Igor Gordiichuk, Jasper Dykes ve Roman Sumnikov tarafından hayata geçirildi. Platform, kullanıcılarının finansal durumlarına uygun bütçeleri 60 saniye gibi bir sürede belirliyor.
Geleneksel otomobil finansman süreçleri genellikle karmaşık ve zaman alıcı olabiliyor. Ancak şirketin 60 saniyede bütçe belirleme yaklaşımı ve kullanıcılarına istedikleri yerden araç satın alma imkanı sunması bu süreci hızlandırıyor diyebiliriz.
Özetle Carmoola, kullanıcılara daha fazla kontrol ve esneklik sağlayarak otomobil alım deneyimini modernleştirmeyi amaçlıyor. Kullanıcı dostu bir platforma sahip olması ve finansman sürecini daha anlaşılır kılması, şirketi öne çıkaran özellikler arasında. Şirketin kullanıcılarına sunduğu, belirlenen bütçeye uygun olarak istedikleri yerden araç satın alabilmeleri özelliği ile kişiler, showroom'a gitmek zorunda da kalmıyor. Bu da zamandan tasarruf edilmesine yardımcı oluyor.
Paylaşılanlara göre şirketin hedefi, otomobil finansmanını basitleştirmek ve kullanıcıların daha hızlı, daha erişilebilir bir şekilde araç sahibi olmalarını sağlamak. Bu hizmet ile Carmoola, müşterilere finansal süreçlerde daha fazla kontrol ve kolaylık sunarak otomobil alım deneyimini modernleştirmeyi planlıyor.
Kaynak : Webrazzi
Carmoola, Aidan Rushby, Amy McKechnie, Igor Gordiichuk, Jasper Dykes ve Roman Sumnikov tarafından hayata geçirildi. Platform, kullanıcılarının finansal durumlarına uygun bütçeleri 60 saniye gibi bir sürede belirliyor.
Geleneksel otomobil finansman süreçleri genellikle karmaşık ve zaman alıcı olabiliyor. Ancak şirketin 60 saniyede bütçe belirleme yaklaşımı ve kullanıcılarına istedikleri yerden araç satın alma imkanı sunması bu süreci hızlandırıyor diyebiliriz.
Özetle Carmoola, kullanıcılara daha fazla kontrol ve esneklik sağlayarak otomobil alım deneyimini modernleştirmeyi amaçlıyor. Kullanıcı dostu bir platforma sahip olması ve finansman sürecini daha anlaşılır kılması, şirketi öne çıkaran özellikler arasında. Şirketin kullanıcılarına sunduğu, belirlenen bütçeye uygun olarak istedikleri yerden araç satın alabilmeleri özelliği ile kişiler, showroom'a gitmek zorunda da kalmıyor. Bu da zamandan tasarruf edilmesine yardımcı oluyor.
Paylaşılanlara göre şirketin hedefi, otomobil finansmanını basitleştirmek ve kullanıcıların daha hızlı, daha erişilebilir bir şekilde araç sahibi olmalarını sağlamak. Bu hizmet ile Carmoola, müşterilere finansal süreçlerde daha fazla kontrol ve kolaylık sunarak otomobil alım deneyimini modernleştirmeyi planlıyor.
Kaynak : Webrazzi