C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Yapay zeka alanında faaliyet gösteren Numa, 32 milyon dolar yatırım aldı. Şirketin B serisi yatırım turuna Touring Capital ve Mitsui liderlik etti. ABD merkezli Numa'nın yatırım turunda Costanoa Ventures, Threshold Ventures ve Gradient yer aldı.
Numa'nın yeni yatırımı ürün geliştirmesini hızlandırmak ve yapay zeka mühendisliği ekibini genişletmek amacıyla kullanacağını açıkladı.
Şirket, 2017 yılında Tasso Roumeliotis, Andy Ruff, Joel Grossman ve Steven Ginn tarafından kuruldu. Numa, otomobil bayilerine yönelik yapay zeka ve otomasyon çözümleri sunuyor. Şirket, müşteri hizmetleri süreçlerini iyileştirmek için çağrıların kaçırılmasını önleme, randevu alma ve durum güncellemeleri sağlama gibi otomasyon araçları geliştiriyor. Hedefi, bayilerin müşteri taleplerine daha hızlı ve etkili bir şekilde yanıt vermelerini sağlamak.
Öte yandan otomotiv sektörü, müşteri hizmetleri ve iletişim süreçlerinde sıkça karşılaşılan sorunlar yaşıyor. Birçok bayi, gelen çağrıların önemli bir kısmını kaçırıyor. Bu da müşteri memnuniyetini olumsuz etkiliyor. Numa, bu sorunları hedef alarak bayilerin daha etkin hizmet sunmasına olanak tanıyor.
Şirket, geliştirdiği yapay zeka tabanlı çözümleri sayesinde, bayiler müşterilere daha kişiselleştirilmiş deneyimler sunabiliyor. Bu da müşteri memnuniyetini artırarak sadık müşteri kitlesi oluşturmalarına yardımcı oluyor.
ABD'de 17 binden fazla yeni araç bayisi bulunuyor. Ülke içinde sektörün pazar payı 1.2 trilyon dolar. Buna paralel olarak Numa'nın bu büyük pazarda önemli bir oyuncu olma potansiyeline sahip olduğunu söylemek yanlış olmaz.
Kaynak : Webrazzi
Numa'nın yeni yatırımı ürün geliştirmesini hızlandırmak ve yapay zeka mühendisliği ekibini genişletmek amacıyla kullanacağını açıkladı.
Şirket, 2017 yılında Tasso Roumeliotis, Andy Ruff, Joel Grossman ve Steven Ginn tarafından kuruldu. Numa, otomobil bayilerine yönelik yapay zeka ve otomasyon çözümleri sunuyor. Şirket, müşteri hizmetleri süreçlerini iyileştirmek için çağrıların kaçırılmasını önleme, randevu alma ve durum güncellemeleri sağlama gibi otomasyon araçları geliştiriyor. Hedefi, bayilerin müşteri taleplerine daha hızlı ve etkili bir şekilde yanıt vermelerini sağlamak.
Öte yandan otomotiv sektörü, müşteri hizmetleri ve iletişim süreçlerinde sıkça karşılaşılan sorunlar yaşıyor. Birçok bayi, gelen çağrıların önemli bir kısmını kaçırıyor. Bu da müşteri memnuniyetini olumsuz etkiliyor. Numa, bu sorunları hedef alarak bayilerin daha etkin hizmet sunmasına olanak tanıyor.
Şirket, geliştirdiği yapay zeka tabanlı çözümleri sayesinde, bayiler müşterilere daha kişiselleştirilmiş deneyimler sunabiliyor. Bu da müşteri memnuniyetini artırarak sadık müşteri kitlesi oluşturmalarına yardımcı oluyor.
ABD'de 17 binden fazla yeni araç bayisi bulunuyor. Ülke içinde sektörün pazar payı 1.2 trilyon dolar. Buna paralel olarak Numa'nın bu büyük pazarda önemli bir oyuncu olma potansiyeline sahip olduğunu söylemek yanlış olmaz.
Kaynak : Webrazzi