G
Gözde Ulukan
Misafir
Online mağazalar için pazar yerlerini tek platformda birleştiren yazılım şirketi ShipEntegra'yı daha önce sizlere detaylı bir şekilde aktarmıştık. ShipEntegra, partnerliği bulunan tüm online mağazaları ve kargo operasyonlarını tek yerden yönetmeyi sağlayan, girişimcilere zaman kazandıran bir sistem.
Şirketin, Amazon, Etsy, Magento, Shopify, eBay, Walmart, Bonanza, OpenCart, WooCommerce ve PrestaShop ile yaptığı resmi anlaşmalar ile bu pazar yerleri üzerinden gerçekleştirilen bütün siparişleri ShipEntegra sistemi üzerinden takip etmek mümkün hale geliyor. Ayrıca global express lojistik firmalarıyla yaptığı özel anlaşmaların desteğiyle e-ihracatçıların tüm lojistik süreçlerini panel üzerinden tamamlamasına olanak sağlıyor. Kargo ve gümrük için gereken bilgilerin yer aldığı etiketler oluşturulmasına da imkan tanıyor.
ShipEntegra, şimdi de şubeleşerek hizmet ağını genişletiyor. İstanbul, Antalya, Kayseri, Ankara, İzmir, Bursa ve Malatya’da operasyon faaliyetlerini yürüttüğü şubeleri mevcut. Önümüzdeki yıl da Gaziantep ve Denizli’de de yeni şubelerini açmayı planlıyor. Ayrıca ShipEntegra CEO'su Ali Ceylan'ın bizimle paylaştığı bilgilere göre, İstanbul ve Amerika’da bulunan kendi depoları ile de iade sürecini daha az maliyetlerle yürütebilecekleri hizmet alanları bulunuyor.
ShipEntegra'nın 2021’de gerçekleştirdiği transfer sayısı 1 milyon 447 bin adet. ShipEntegra üzerinden geçen, Ocak-Aralık 2022 tarihleri arasındaki transfer sayısı 2 milyon 174 bin 237 adet, bu da aylık ortalama 200 bin pakete tekabül ediyor. Hem lojistik maliyetlerindeki hızlı yükselişler hem de taşıyıcı firmaların hala pandeminin etkisi altında olmasından kaynaklı, 2022 yılının ilk 6 ayının çok zorlu geçtiği bizimle paylaşılanlar arasında. Buna rağmen yıl boyunca e- ihracata yönelik talebin hızla ve çok fazla yükseldiğini gözlemleyen şirketin müşteri sayısında da ciddi artışlar oldu. 2022 Kasım-Aralık ayı itibarıyla 60 bin üyesi bulunan markanın, aktif 22 bin kullanıcısı bulunuyor. Bu kullanıcıların birçoğu Etsy'de en çok satış yapan markalardan oluşuyor.
ShipEntegra öncelikli olarak İngiltere ve Avrupa’da büyük yatırımlar yapmayı planlıyor. Tüm bu veriler ışığında hedefini 2023 yılında yüzde 200 büyüme olarak belirledi. Şirketin, 2022 yılı içerisindeki hedeflerinden biri ShipEntegra Mobile uygulamasıydı ve uygulama bu sene içerisinde hayata geçirildi.
ShipEntegra, bu senenin sonunda Türkiye’deki e-ihracat üreticisini, global satıcı ile buluşturan bir platform oluşturmak için PrinWork’u geliştirdi. Şirket, PrinWork ile trendleri takip ederek üreticilerinin üretim sürecini ve satıcılarının satış yapacakları ürünleri bu yönde şekillendirip e-ihracatlarını büyütmelerini ve hız kazanmalarını hedefliyor. Örneğin Amerika’da belli dönemlerde tercih edilen ürünleri ya izlenen bir filmden ya da gündemde olan bir konudan etkilenerek ortaya çıkan ürün talebini üreticisine bildirip, o ürünleri PrinWork’te ön plana çıkarıyor ve satıcıların da bu ürünleri Türkiye’deki üreticilerden temin etmelerini sağlıyor. Ürünlerin titizlikle seçildiğinin ise altı çiziliyor.
ShipEntegra, 2022’de de Türkiye’de e-ihracat girişimcisinin uluslararası pazarda daha fazla rekabet edebileceği fiyatlarla gönderim yapılabilmeleri için 41’den fazla ülkeye ekonomi hizmeti vermeye başladı. Ayrıca e-ihracat ve mikro ihracat firmaları için 220’den fazla ülkeye Ekspres kargo taşımacılığı hizmeti veriyor. Örneğin; Amerika’dan bugün verilen sipariş maksimum 2 gün içerisinde adrese ulaştırılabiliyor. Bu da Türkiye’deki e-ihracat için ciddi bir avantaj sağlıyor.
ShipEntegra'nın şu anda hizmet vermediğimiz ülke bulunmuyor. Sadece Rusya’da şahıstan şahsa gönderim yapılamadığı için bu ülkeye gönderim yapılmıyor, ancak bu kapsamda çözüm sunabilecekleri servisleri yakın tarihte başlatacaklarının da altı çiziliyor. Amerika’da ise ekspres servisin yanı sıra 500 gram altı gönderiler için ekonomi servisi bulunuyor. ShipEntegra, sunduğu tüm bu alternatifli taşıma hizmetleriyle Türk firmaların uluslararası pazarda rekabet gücünü artırmayı odağına alıyor.
Kaynak : Webrazzi
Şirketin, Amazon, Etsy, Magento, Shopify, eBay, Walmart, Bonanza, OpenCart, WooCommerce ve PrestaShop ile yaptığı resmi anlaşmalar ile bu pazar yerleri üzerinden gerçekleştirilen bütün siparişleri ShipEntegra sistemi üzerinden takip etmek mümkün hale geliyor. Ayrıca global express lojistik firmalarıyla yaptığı özel anlaşmaların desteğiyle e-ihracatçıların tüm lojistik süreçlerini panel üzerinden tamamlamasına olanak sağlıyor. Kargo ve gümrük için gereken bilgilerin yer aldığı etiketler oluşturulmasına da imkan tanıyor.
ShipEntegra, şimdi de şubeleşerek hizmet ağını genişletiyor. İstanbul, Antalya, Kayseri, Ankara, İzmir, Bursa ve Malatya’da operasyon faaliyetlerini yürüttüğü şubeleri mevcut. Önümüzdeki yıl da Gaziantep ve Denizli’de de yeni şubelerini açmayı planlıyor. Ayrıca ShipEntegra CEO'su Ali Ceylan'ın bizimle paylaştığı bilgilere göre, İstanbul ve Amerika’da bulunan kendi depoları ile de iade sürecini daha az maliyetlerle yürütebilecekleri hizmet alanları bulunuyor.
Ocak-Aralık 2022 tarihleri arasındaki transfer sayısı: 2 milyon 174 bin 237
ShipEntegra'nın 2021’de gerçekleştirdiği transfer sayısı 1 milyon 447 bin adet. ShipEntegra üzerinden geçen, Ocak-Aralık 2022 tarihleri arasındaki transfer sayısı 2 milyon 174 bin 237 adet, bu da aylık ortalama 200 bin pakete tekabül ediyor. Hem lojistik maliyetlerindeki hızlı yükselişler hem de taşıyıcı firmaların hala pandeminin etkisi altında olmasından kaynaklı, 2022 yılının ilk 6 ayının çok zorlu geçtiği bizimle paylaşılanlar arasında. Buna rağmen yıl boyunca e- ihracata yönelik talebin hızla ve çok fazla yükseldiğini gözlemleyen şirketin müşteri sayısında da ciddi artışlar oldu. 2022 Kasım-Aralık ayı itibarıyla 60 bin üyesi bulunan markanın, aktif 22 bin kullanıcısı bulunuyor. Bu kullanıcıların birçoğu Etsy'de en çok satış yapan markalardan oluşuyor.
2023'te hedef, yüzde 200 büyüme
ShipEntegra öncelikli olarak İngiltere ve Avrupa’da büyük yatırımlar yapmayı planlıyor. Tüm bu veriler ışığında hedefini 2023 yılında yüzde 200 büyüme olarak belirledi. Şirketin, 2022 yılı içerisindeki hedeflerinden biri ShipEntegra Mobile uygulamasıydı ve uygulama bu sene içerisinde hayata geçirildi.
ShipEntegra, bu senenin sonunda Türkiye’deki e-ihracat üreticisini, global satıcı ile buluşturan bir platform oluşturmak için PrinWork’u geliştirdi. Şirket, PrinWork ile trendleri takip ederek üreticilerinin üretim sürecini ve satıcılarının satış yapacakları ürünleri bu yönde şekillendirip e-ihracatlarını büyütmelerini ve hız kazanmalarını hedefliyor. Örneğin Amerika’da belli dönemlerde tercih edilen ürünleri ya izlenen bir filmden ya da gündemde olan bir konudan etkilenerek ortaya çıkan ürün talebini üreticisine bildirip, o ürünleri PrinWork’te ön plana çıkarıyor ve satıcıların da bu ürünleri Türkiye’deki üreticilerden temin etmelerini sağlıyor. Ürünlerin titizlikle seçildiğinin ise altı çiziliyor.
Hizmet vermediği ülke bulunmuyor
ShipEntegra, 2022’de de Türkiye’de e-ihracat girişimcisinin uluslararası pazarda daha fazla rekabet edebileceği fiyatlarla gönderim yapılabilmeleri için 41’den fazla ülkeye ekonomi hizmeti vermeye başladı. Ayrıca e-ihracat ve mikro ihracat firmaları için 220’den fazla ülkeye Ekspres kargo taşımacılığı hizmeti veriyor. Örneğin; Amerika’dan bugün verilen sipariş maksimum 2 gün içerisinde adrese ulaştırılabiliyor. Bu da Türkiye’deki e-ihracat için ciddi bir avantaj sağlıyor.
ShipEntegra'nın şu anda hizmet vermediğimiz ülke bulunmuyor. Sadece Rusya’da şahıstan şahsa gönderim yapılamadığı için bu ülkeye gönderim yapılmıyor, ancak bu kapsamda çözüm sunabilecekleri servisleri yakın tarihte başlatacaklarının da altı çiziliyor. Amerika’da ise ekspres servisin yanı sıra 500 gram altı gönderiler için ekonomi servisi bulunuyor. ShipEntegra, sunduğu tüm bu alternatifli taşıma hizmetleriyle Türk firmaların uluslararası pazarda rekabet gücünü artırmayı odağına alıyor.
Kaynak : Webrazzi