C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
No-code platformu Beamer, 20 milyon dolar yatırım aldı. 20 milyon dolarlık yatırım, Camber Partners tarafından yapıldı. Beamer tarafından açıklanan bilgilere göre alınan yeni yatırım, şirketin iş süreçlerini geliştirmek için kullanılacak.
2017 yılında Mariano Rodriguez ve Spencer Coon tarafından hayata geçirilen Beamer, ABD merkezli olarak faaliyet gösteriyor. Beamer'ın müşterileri arasında Atlassian, Freshworks, Hotjar, MongoDB, Unbounce, CloudKitchens, Linktree ve Zenefits gibi şirketler yer alıyor.
Beamer, kod olmadan (no-code) ürün katılımını ölçmek ve izlemek için araçlar oluşturmaya yardımcı olan bir platform olarak tanımlanıyor ve şirketlerin ürün güncellemelerini ve yeniliklerini kullanıcılarına duyurmasını sağlıyor. Beamer, kullanıcıların ürün hakkındaki görüşlerini ve geri bildirimlerini toplama imkanı sunuyor. Bu da ürünün daha iyi anlaşılmasına ve geliştirilmesine yardımcı oluyor.
Beamer ile ürün yöneticileri ve pazarlamacılar, kullanıcıların tepkileri ve davranışları üzerinden veri toplayabiliyor. Bu veriler, daha bilinçli ve veriye dayalı kararlar almayı mümkün kılıyor. Müşteri katılımını artırmak, şirketlerin ürünlerine olan sadakati de artırabiliyor. Bu nedenle de şirketler, kullanıcıların neyi sevdiklerini ve neyi istediklerini daha iyi anlayarak, müşteri sadakatini artırmak için stratejiler geliştirmeye odaklanıyor. Beamer'ın yardımcı olduğu nokta da tam olarak burası diyebiliriz.
Mordor Intelligence'e göre şirketin faaliyet gösterdiği alanın piyasa değeri 2028 yılında 33,11 milyar dolara ulaşacak. Son olarak Beamer'ın en önemli rakiplerininden birinin, 2021 yılında 23 milyon dolar yatırım alan Batch olduğunu da belirtmeden geçmeyelim.
Kaynak : Webrazzi
2017 yılında Mariano Rodriguez ve Spencer Coon tarafından hayata geçirilen Beamer, ABD merkezli olarak faaliyet gösteriyor. Beamer'ın müşterileri arasında Atlassian, Freshworks, Hotjar, MongoDB, Unbounce, CloudKitchens, Linktree ve Zenefits gibi şirketler yer alıyor.
Beamer, kod olmadan (no-code) ürün katılımını ölçmek ve izlemek için araçlar oluşturmaya yardımcı olan bir platform olarak tanımlanıyor ve şirketlerin ürün güncellemelerini ve yeniliklerini kullanıcılarına duyurmasını sağlıyor. Beamer, kullanıcıların ürün hakkındaki görüşlerini ve geri bildirimlerini toplama imkanı sunuyor. Bu da ürünün daha iyi anlaşılmasına ve geliştirilmesine yardımcı oluyor.
Beamer ile ürün yöneticileri ve pazarlamacılar, kullanıcıların tepkileri ve davranışları üzerinden veri toplayabiliyor. Bu veriler, daha bilinçli ve veriye dayalı kararlar almayı mümkün kılıyor. Müşteri katılımını artırmak, şirketlerin ürünlerine olan sadakati de artırabiliyor. Bu nedenle de şirketler, kullanıcıların neyi sevdiklerini ve neyi istediklerini daha iyi anlayarak, müşteri sadakatini artırmak için stratejiler geliştirmeye odaklanıyor. Beamer'ın yardımcı olduğu nokta da tam olarak burası diyebiliriz.
Mordor Intelligence'e göre şirketin faaliyet gösterdiği alanın piyasa değeri 2028 yılında 33,11 milyar dolara ulaşacak. Son olarak Beamer'ın en önemli rakiplerininden birinin, 2021 yılında 23 milyon dolar yatırım alan Batch olduğunu da belirtmeden geçmeyelim.
Kaynak : Webrazzi