Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Netflix, mobil oyun stüdyosu Spry Fox'u satın aldı

  • Konbuyu başlatan Arden Papuççiyan
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
A

Arden Papuççiyan

Misafir
Yaklaşık 1 yıl önce Netflix Games markası ile birlikte mobil oyun dünyasına resmen giriş yapan Netflix'in 55 yeni mobil oyun üzerinde çalıştığını geçtiğimiz Ekim ayında sizlere aktarmıştık. Geçtiğimiz 1 yıl içinde pek çok oyun stüdyosu satın alan Netflix, oyun alanındaki çalışmalarına devam ediyor.

Kısa bir süre içinde 5 oyun stüdyosuna ulaşan Netflix, yeni bir oyun stüdyosu daha satın aldı. Netflix tarafından aktarılan bilgilere göre şirket, ABD merkezli Spry Fox oyun stüdyosunu bünyesine kattı. Netflix ve Spry Fox arasında gerçekleşen satın alma anlaşmasının finansal detayları ise paylaşılmadı.

Spry Fox, gerçekleşen satın alma ile birlikte Netflix bünyesinde çalışacak olan 6. oyun stüdyosu oldu. Hatırlatmak gerekirse Netflix, Next Games, Night School Studio ve Boss Fight Entertainment gibi oyun stüdyolarına da sahip durumda.


Sadece oyun stüdyolarını satın almakla kalmayan Netflix'in kısa süre önce Finlandiya'da kendi oyun stüdyosu kurduğunu da hatırlatalım. 2010 yılında Daniel Cook ve David Edery tarafından Seattle'da kurulan Spry Fox, daha önce Triple Town, Alphabear ve Cozy Grove gibi önemli oyunlar ile de karşımıza çıkmıştı. Spry Fox'un hem iOS hem de Android platformları için oyun geliştirdiğini de ekleyelim.

Spry Fox'un Netflix'e katılması ile ilgili açıklamalarda bulunan Netflix oyun stüdyoları başkan yardımcısı Amir Rahimi, gerçekleşen satın almanın Netflix'in popüler bir oyun kategorisindeki yaratıcı geliştirme sürecini hızlandırma konusunda yardımcı olacağını belirtti.

Netflix oyun alanındaki çalışmalarını hızlandırsa da platformun kullanıcıları oyunlara mesafeli gibi görünüyor. Verilere baktığımızda Netflix abonelerinin çok küçük bir kısmının bu oyunları oynadığını görüyoruz. Ağustos ayı verilerine göre Netflix'in mobil oyunları bugüne kadar 23 milyon kez indirildi. Netflix'in ise toplamda 221 milyonu aşkın abonesi bulunuyor.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.