A
Arden Papuççiyan
Misafir
Sunduğu müşteri deneyimi çözümleriyle işletmelerin müşteri odaklı kararlar vermelerini sağlayan bir girişim olarak karşımıza çıkan Cloud4Feed, yatırım aldığını duyurdu. Cloud4Feed tarafından aktarılan bilgilere göre girişimin ilk yatırım turuna APY Ventures Bilişim Vadisi GSYF ve hiVC katıldı.
Cloud4Feed'in ne kadar yatırım aldığı veya değerlemesi ile ilgili finansal bilgiler ise paylaşılmadı. Cloud4Feed, alınan yatırımı ürün portföyünü geliştirerek, yurt dışı ölçeklenme süreçlerine hız kazandırmak için kullanacak. Ekibini büyütmeye de devam edecek olan Cloud4Feed, önümüzdeki dönemde alanında tercih edilen bir ürün şirketi olmayı hedefliyor.
2015 yılında kurulan ve 11 ülkede toplamda 70'den fazla müşteriye sahip olan Cloud4Feed, müşteri ve çalışan deneyimi alanında çözümler sunuyor. Cloud4Feed, işletmelerin sürekli ve gerçek zamanlı geri bildirimler toplamasını ve analiz etmesini sağlayan yapay zeka tabanlı bir müşteri ve çalışan deneyimi platformu olarak hizmet veriyor.
Cloud4Feed'in müşterileri arasında ise Anadolu Sigorta, Opet, Total, Beymen, Koton, Penti, Carrefour ve Divan gibi önemli şirketler de yer alıyor. Cloud4Feed'in girişim hızlandırma programı olan PİLOT'un 10. dönem mezunları arasında yer aldığını da paylaşalım.
Yatırımla birlikte istikrarlı büyümelerini sürdürmenin yanı sıra müşteri ve çalışan deneyimi alanındaki ürün portföylerini geliştirmeyi ve yurt dışı pazarlara açılmayı hedeflediklerini aktaran Cloud4Feed Kurucusu ve CEO’su Cef Tovil, önceliklerinin her zaman müşterilerinin başarısı olduğunu da sözlerine ekledi.
APY Ventures bünyesinde yönettikleri Bilişim Vadisi GSYF ile Cloud4Feed’in bu yatırım turuna katılmaktan son derece memnun olduklarını aktaran APY Ventures Yöneticisi Mustafa Keçeli ise Bilişim Vadisi GSYF ile Cloud4Feed arasında güzel bir sinerji yakalayacaklarını düşündüklerini de paylaştı.
Kaynak : Webrazzi
Cloud4Feed'in ne kadar yatırım aldığı veya değerlemesi ile ilgili finansal bilgiler ise paylaşılmadı. Cloud4Feed, alınan yatırımı ürün portföyünü geliştirerek, yurt dışı ölçeklenme süreçlerine hız kazandırmak için kullanacak. Ekibini büyütmeye de devam edecek olan Cloud4Feed, önümüzdeki dönemde alanında tercih edilen bir ürün şirketi olmayı hedefliyor.
2015 yılında kurulan ve 11 ülkede toplamda 70'den fazla müşteriye sahip olan Cloud4Feed, müşteri ve çalışan deneyimi alanında çözümler sunuyor. Cloud4Feed, işletmelerin sürekli ve gerçek zamanlı geri bildirimler toplamasını ve analiz etmesini sağlayan yapay zeka tabanlı bir müşteri ve çalışan deneyimi platformu olarak hizmet veriyor.
Cloud4Feed'in müşterileri arasında ise Anadolu Sigorta, Opet, Total, Beymen, Koton, Penti, Carrefour ve Divan gibi önemli şirketler de yer alıyor. Cloud4Feed'in girişim hızlandırma programı olan PİLOT'un 10. dönem mezunları arasında yer aldığını da paylaşalım.
Yatırımla birlikte istikrarlı büyümelerini sürdürmenin yanı sıra müşteri ve çalışan deneyimi alanındaki ürün portföylerini geliştirmeyi ve yurt dışı pazarlara açılmayı hedeflediklerini aktaran Cloud4Feed Kurucusu ve CEO’su Cef Tovil, önceliklerinin her zaman müşterilerinin başarısı olduğunu da sözlerine ekledi.
APY Ventures bünyesinde yönettikleri Bilişim Vadisi GSYF ile Cloud4Feed’in bu yatırım turuna katılmaktan son derece memnun olduklarını aktaran APY Ventures Yöneticisi Mustafa Keçeli ise Bilişim Vadisi GSYF ile Cloud4Feed arasında güzel bir sinerji yakalayacaklarını düşündüklerini de paylaştı.
Kaynak : Webrazzi