W
Webrazzi
Misafir
Dünyanın en güvenilir müşteri bağlılığı ve kullanıcıyı elde tutma platformu olan CleverTap, geçtiğimiz yıl Orta Doğu'da üstün büyüme rakamları açıklayarak Türkiye'deki genişlemesini de hızlandırdı. 2020 yılında Orta Doğu pazarına giren CleverTap, şirket portföyüne 100 yeni marka daha ekleyerek MENA (Orta Orta ve Kuzey Afrika) bölgesindeki büyümesini ikiye katladı. Namshi, Swan, Ooredoo, Americana Foods, SHAHID (MBC Group) ve Safeboda, CleverTap'ın MENA bölgesinde son iki yılda portföyüne katılan önde gelen markalarından bazılarıdır.
CleverTap, Türk markalarına, mobil pazarlama alanında sektörde lider müşteri bağlılığı ve müşteri elde tutma teknolojisi sağlayacaktır. Şu anda 25 ülkede faaliyet gösteren CleverTap, Türk markalarına 13'ten fazla etkileşim kanalıyla birlikte çok kanallı deneyim, veri odaklı kişiselleştirme, otomatik segmentasyon, ve gelişmiş davranış analizi hizmetleri sunarak doğru müşterilere doğru zamanda doğru mesajı gönderme fırsatı sunuyor.
Apptopia araştırmasına göre, önceliği mobil deneyim konusuna veren 10 markadan 8'i mobil pazarlama ortağı olarak CleverTap'i seçmektedir, bu sayede, Orta Doğu'daki Fintech, e-ticaret, gıda teknolojisi, oyun ve seyahat markalarının bir numaralı tercihi olmuştur.
CleverTap CEO'su Sunil Thomas, "Orta Doğu'daki hızlı büyümemiz büyük bir coşkuyla karşılandı ve bu, gerçek zamanlı mobil pazarlama talebinin her zaman mevcut olduğunun ve daha geniş kitleleri çekmeye devam ettiğinin kanıtı" dedi. "Bu başarıdan dolayı, daha da fazla markaya mobil uygulama kullanıcılarına yönelik kaliteli müşteri bağlılığı ve elde tutma fırsatı sunmak için Türkiye'ye açılmaktan heyecan duyuyoruz."
CleverTap Satış Direktörü Jay Dalvi, "Türkiye pazarında farklı dikeylerdeki çeşitli işletmelere güç sağlamak için sabırsızlanıyoruz" dedi. "Amacımız, Türk markalarının hedef kitleleriyle daha iyi etkileşim kurmasına ve sadık müşterileri marka şampiyonlarına dönüştüren olumlu deneyimler yaşamasına yardımcı olmak."
CleverTap hakkında daha fazla bilgi için lütfen www.clevertap.com adresini ziyaret edin.
Kaynak : Webrazzi
CleverTap, Türk markalarına, mobil pazarlama alanında sektörde lider müşteri bağlılığı ve müşteri elde tutma teknolojisi sağlayacaktır. Şu anda 25 ülkede faaliyet gösteren CleverTap, Türk markalarına 13'ten fazla etkileşim kanalıyla birlikte çok kanallı deneyim, veri odaklı kişiselleştirme, otomatik segmentasyon, ve gelişmiş davranış analizi hizmetleri sunarak doğru müşterilere doğru zamanda doğru mesajı gönderme fırsatı sunuyor.
Apptopia araştırmasına göre, önceliği mobil deneyim konusuna veren 10 markadan 8'i mobil pazarlama ortağı olarak CleverTap'i seçmektedir, bu sayede, Orta Doğu'daki Fintech, e-ticaret, gıda teknolojisi, oyun ve seyahat markalarının bir numaralı tercihi olmuştur.
CleverTap CEO'su Sunil Thomas, "Orta Doğu'daki hızlı büyümemiz büyük bir coşkuyla karşılandı ve bu, gerçek zamanlı mobil pazarlama talebinin her zaman mevcut olduğunun ve daha geniş kitleleri çekmeye devam ettiğinin kanıtı" dedi. "Bu başarıdan dolayı, daha da fazla markaya mobil uygulama kullanıcılarına yönelik kaliteli müşteri bağlılığı ve elde tutma fırsatı sunmak için Türkiye'ye açılmaktan heyecan duyuyoruz."
CleverTap Satış Direktörü Jay Dalvi, "Türkiye pazarında farklı dikeylerdeki çeşitli işletmelere güç sağlamak için sabırsızlanıyoruz" dedi. "Amacımız, Türk markalarının hedef kitleleriyle daha iyi etkileşim kurmasına ve sadık müşterileri marka şampiyonlarına dönüştüren olumlu deneyimler yaşamasına yardımcı olmak."
CleverTap hakkında daha fazla bilgi için lütfen www.clevertap.com adresini ziyaret edin.
Kaynak : Webrazzi