W
Webrazzi
Misafir
Swisshotel The Bosphorus’ta gerçekleşecek olan Smarties İnovasyon ve Yaratıcılık Günleri kapsamında dünyadan ve Türkiye’den önemli konuşmacıların yer alacağı, ana teması Future of Marketing: NEXT olan bu yılın son pazarlama etkinliğine ev sahipliği yapacak.
MMA’ın (Mobile Marketing Association- Mobil Mecralar Araştırma ve Pazarlama ve Reklamcılık Derneği) her yıl Aralık ayında düzenlediği MMA Impact Etkinliği bu sene de MMA Smarties İnovasyon ve Yaratıcılık Günleri olarak 5 Aralık’ta Swisshôtel The Bosphorus’ta gün boyu sürecek olan etkinliklerle gerçekleştirilecek. Bu yılki konferansın ana teması “Future of Marketing: NEXT”.
Her sene olduğu gibi yerel ve uluslararası konuşmacılarla ilham veren paneller, keynote’lar, özel farklı etkinlik ve deneyim alanları ile çeşitli workshoplar gün boyu sürecek. Aynı günün gecesinde ise yıl içinde hazırlanmış̧ olan yenilikçi, yaratıcı ve başarılı reklam kampanyalarının yarıştığı SMARTIES 2022 ödülleri dağıtılacak.
“Future of Marketing: NEXT” başlığı altında düzenlenecek olan konferansta,
Konuşmacılar arasında, Roblox Global CMO’su Barbara Messing, Türkiye’de ilk kez bir konferansa katılan Sony Music VP’si Lars Bendix Düysen ve Snap Inc DACH Managing Director’ı Goetz Trillhaas gibi dünyaca tanınan başarılı isimler bulunuyor.
Etkinlik sponsorlarından META’nın yeni dönem Metaverse stratejilerini aktaracağı günde, ayrıca Türkiye’de Metaverse denince akla gelen ilk isimlerden olan Alemşah Öztürk, konuşmacılar arasında yer alacak. Ayrıca pazarlama teknolojilerinin öncü firmalarının ülke liderleri de konferansta konuşmacı olarak yer alıyor.
Garanti Bankası, Yapı Kredi ve Türkiye İş Bankası’nın 6 yıldır olduğu gibi birlikte desteklediği bankacılıkta pazarlamanın geleceğinin konuşulduğu seanslarda ise bu yıl; Garanti BBVA Müşteri Çözümleri ve Dijital Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Işıl Akdemir Evlioğlu, Yapı Kredi Kurumsal İletişim Direktörü Arda Öztaşkın ve Türkiye İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Sezgin Lüle konuşmacı olarak yer alacak.
Etkinlik sponsorları arasında; META, Digital Turbine, Mastercard, Appsflyer, Adjust gibi Pazarlama Teknolojilerinin öncülerinin yanı sıra, Webrazzi, Onedio, Bonddigital gibi medya destekçileri de yer alıyor. Aynı günün akşamı ise MMA Türkiye SMARTIES 2022 Ödülleri için bir gala gecesi yapılacak. Gecede, Haziran-Eylül 2022 aralığında yayınlanan kampanyalar arasından, PunchBBDO Strateji Bölüm Başkanı Yelda Aktuna’nın jüri başkanlığında yapılan online değerlendirme sonucunda belirlenen kampanya ve ekiplere ödülleri verilecek.
Kaynak : Webrazzi
MMA’ın (Mobile Marketing Association- Mobil Mecralar Araştırma ve Pazarlama ve Reklamcılık Derneği) her yıl Aralık ayında düzenlediği MMA Impact Etkinliği bu sene de MMA Smarties İnovasyon ve Yaratıcılık Günleri olarak 5 Aralık’ta Swisshôtel The Bosphorus’ta gün boyu sürecek olan etkinliklerle gerçekleştirilecek. Bu yılki konferansın ana teması “Future of Marketing: NEXT”.
Her sene olduğu gibi yerel ve uluslararası konuşmacılarla ilham veren paneller, keynote’lar, özel farklı etkinlik ve deneyim alanları ile çeşitli workshoplar gün boyu sürecek. Aynı günün gecesinde ise yıl içinde hazırlanmış̧ olan yenilikçi, yaratıcı ve başarılı reklam kampanyalarının yarıştığı SMARTIES 2022 ödülleri dağıtılacak.
“Future of Marketing: NEXT” başlığı altında düzenlenecek olan konferansta,
- Pazarlama Organizasyonunda ve CMO’nun Rolündeki Değişimler,
- Büyüme Odaklı Pazarlama,
- Veri Odaklı Pazarlama ve Geleceği
- Yeni Teknolojiler ve Web 3.0’ın Hayatımıza Getirdikleri,
- Yeni Nesil Tüketici Beklentileri,
- Yaratıcılıktaki Değişim: Teknoloji ve Yaratıcılık İlişkisi gibi konu başlıkları işlenecek.
Konuşmacılar arasında, Roblox Global CMO’su Barbara Messing, Türkiye’de ilk kez bir konferansa katılan Sony Music VP’si Lars Bendix Düysen ve Snap Inc DACH Managing Director’ı Goetz Trillhaas gibi dünyaca tanınan başarılı isimler bulunuyor.
Etkinlik sponsorlarından META’nın yeni dönem Metaverse stratejilerini aktaracağı günde, ayrıca Türkiye’de Metaverse denince akla gelen ilk isimlerden olan Alemşah Öztürk, konuşmacılar arasında yer alacak. Ayrıca pazarlama teknolojilerinin öncü firmalarının ülke liderleri de konferansta konuşmacı olarak yer alıyor.
Garanti Bankası, Yapı Kredi ve Türkiye İş Bankası’nın 6 yıldır olduğu gibi birlikte desteklediği bankacılıkta pazarlamanın geleceğinin konuşulduğu seanslarda ise bu yıl; Garanti BBVA Müşteri Çözümleri ve Dijital Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Işıl Akdemir Evlioğlu, Yapı Kredi Kurumsal İletişim Direktörü Arda Öztaşkın ve Türkiye İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Sezgin Lüle konuşmacı olarak yer alacak.
Etkinlik sponsorları arasında; META, Digital Turbine, Mastercard, Appsflyer, Adjust gibi Pazarlama Teknolojilerinin öncülerinin yanı sıra, Webrazzi, Onedio, Bonddigital gibi medya destekçileri de yer alıyor. Aynı günün akşamı ise MMA Türkiye SMARTIES 2022 Ödülleri için bir gala gecesi yapılacak. Gecede, Haziran-Eylül 2022 aralığında yayınlanan kampanyalar arasından, PunchBBDO Strateji Bölüm Başkanı Yelda Aktuna’nın jüri başkanlığında yapılan online değerlendirme sonucunda belirlenen kampanya ve ekiplere ödülleri verilecek.
MMA Türkiye SMARTIES 2022 Jürisi
- Atakan Demirci / OMD - Dijital Bölüm Başkanı
- Banun Erkıran / Reklamcılar Derneği Başkanı & People Communications Yönetim Kurulu Başkanı
- Beril Alakoç / Akbank - Marka ve İletişim Başkanı
- Canan Pehlivanoğlu / Co Entegre Kurucusu & Marka İletişim Stratejisti
- Cenk Gümüşçüoğlu / Karbonat Ajans Başkanı
- Ceren Türkben Kaya / Mastercard - Tüketici Odaklı Pazarlamadan Sorumlu EEMEA Başkan Yardımcısı
- Ebru Üstün / ETİ - Dijital Pazarlama ve Medya Grup Müdürü
- Eser Lapanta / Unilever Orta Asya ve İran Kişisel Bakım Ürünleri Lideri
- Evren Ünal / Disney Plus - Dijital Pazarlama Direktör
- Gökhan Yüksektepe / Turkcell – BİP CEO
- Göktuğ Ünal / Google – Ticari Anlaşmalar Müdürü
- Hande Beceren / Kantar - Genel Müdür
- Hülya Türkmen / Garanti BBVA - Müşteri Deneyimi ve Hizmet Modeli Yönetim Direktörü
- İhsan Özçıtak / Deeper - Yönetici Ortak
- Neslihan Kama / RB Health - Sağlık Birimi Pazarlama Direktörü
- Onur Gargılı / Hepsiburada - Pazarlama Direktörü
- Özge Gilan / META - Çoklu Kanal Sektörleri Grup Lideri
- Prof.Dr. Gresi Sanje / Nişantaşı Üniversitesi - PİO Pazarlama İletişimi Okulu Direktörü
- Seçil Göker Aycan / Allianz - Dijital Pazarlama ve Servis Tasarımı Grup Başkanı
- Serdar Çelik / Digital Turbine - Ticari Direktör
- Sinem Gökçen / Loreal Türkiye Genel Müdürü
- Şebnem Dağ Güven / IYZICO – Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdürü Yardımcısı
- Yakın Yel / Reklamania Creative - Ajans Başkanı
Kaynak : Webrazzi