W
Webrazzi
Misafir
Medya’nın 3. dalgası olan perakende medya dünyada hızla büyürken, reklam verenlerin de performans, kontrol ve özelleştirme isteği artıyor. Bu noktada Türkiye'nin yenilikçi retail media ads platformu olan Mlink devreye giriyor. Perakende medya şirketi Mimeda’nın geliştirdiği Mlink, reklam verenlere perakendecilerin 1st party datalarını kullanarak self service ve çok kanallı kampanya yönetimi ve optimizasyonu yapmalarını sağlıyor. Markalar için satış artışı, marka bilinirliği arttırma ve yeni müşteri kazanımı gibi ölçülebilir performans ile büyük getiri potansiyeli taşıyan Mlink, reklam verenlerin hedeflerine ulaşmalarına yardımcı oluyor.
İlk olarak Migros, Migros Hemen ve Macrocenter’a entegre olan Mlink’in, sektörde öncü olarak başlattığı bu serüvende yeni perakendecilere yayılım süreci hızla devam ediyor. Mimeda’nın perakende ve teknoloji konusundaki deneyimi ile harmanlanan Mlink, kurduğu retail media network (perakende medya network) ile Türkiye’deki tüm hanelere ölçülebilir reklamları ulaştırıyor.
Mlink, reklamcıların site içi (onsite) ve site dışı (offsite - Meta, Google vb) daha etkili kampanyalar oluşturmalarına ve yönetmelerine olanak tanırken, gerçek müşteri hedeflemesi, banner ve video reklamlar, şeffaf raporlama ve anlık ROAS ölçümü gibi özelliklerle yapılanmış, yapay zeka destekli bir platform sunuyor. Perakendecilerin, pazar yerlerinin ve marketin ise uçtan uca sağladığı teknoloji ile mağaza içi ve online reklam alanlarından ek gelir elde etmelerini sağlıyor.
Kaynak : Webrazzi
İlk olarak Migros, Migros Hemen ve Macrocenter’a entegre olan Mlink’in, sektörde öncü olarak başlattığı bu serüvende yeni perakendecilere yayılım süreci hızla devam ediyor. Mimeda’nın perakende ve teknoloji konusundaki deneyimi ile harmanlanan Mlink, kurduğu retail media network (perakende medya network) ile Türkiye’deki tüm hanelere ölçülebilir reklamları ulaştırıyor.
Mlink, reklamcıların site içi (onsite) ve site dışı (offsite - Meta, Google vb) daha etkili kampanyalar oluşturmalarına ve yönetmelerine olanak tanırken, gerçek müşteri hedeflemesi, banner ve video reklamlar, şeffaf raporlama ve anlık ROAS ölçümü gibi özelliklerle yapılanmış, yapay zeka destekli bir platform sunuyor. Perakendecilerin, pazar yerlerinin ve marketin ise uçtan uca sağladığı teknoloji ile mağaza içi ve online reklam alanlarından ek gelir elde etmelerini sağlıyor.
Kaynak : Webrazzi