G
Gözde Ulukan
Misafir
2014 yılından bu yana Microsoft Türkiye’nin Kurumsal İletişim Müdürü olarak görev yapan Aslı Arbel’in Microsoft Türkiye Pazarlama Direktörü (CMO) olarak atandığı duyuruldu. Özellikle teknoloji, bankacılık ve bilişim alanlarındaki derin kurumsal iletişim tecrübesiyle tanınan Aslı Arbel, CMO olarak atandığı yeni rolünde Microsoft Türkiye’nin pazarlama stratejilerinin oluşturulmasından, pazar araştırmaları aracılığıyla tüketici eğilimlerinin ve pazar payının takibinden sorumlu olacak.
Kariyerine 2006 yılında HSBC Türkiye’nin Kurumsal İletişim Bölümü’nde başlayan Aslı Arbel, 2010’dan 2013’e kadar HSBC Türkiye çatısı altında Stratejik Planlama ve Kurumsal İletişimden Sorumlu Müdür Yardımcılığı görevini üstlendi. Daha sonra Vodafone Türkiye’nin Kurumsal İletişim Müdürü olarak görev alan Arbel, 2014 yılından bu yana Microsoft Türkiye’nin Kurumsal İletişim Direktörü olarak çalışmalarını sürdürüyordu.
Kurumsal İletişim Direktörü olarak görev yaptığı 8 yıllık süreçte Microsoft Türkiye’nin medya ilişkilerinden etkinlik ve sponsorluk faaliyetlerine, kriz ve itibar yönetiminden kurumsal sosyal sorumluluk projelerine kadar geniş bir yelpazede tüm iletişim çalışmalarını yöneten Aslı Arbel, “Teknolojinin Kadın Liderleri” gibi teknoloji sektöründe faaliyet gösteren kadınların başarılarına dikkat çeken projelerin yanı sıra, Seeing AI ve WeWALK gibi engelli bireylerin hayatını kolaylaştırmaya yönelik teknoloji tabanlı projelerin başarılı iletişim çalışmalarına da liderlik etti.
Microsoft Türkiye’nin Milli Eğitim Bakanlığı ve Habitat Derneği ile iş birliği içinde geliştirdiği DigiGirlz ve geleceginitasarla.com gibi gençlerin dijital yetkinliklerini artırmaya ve teknoloji sektörüne teşvik etmeye yönelik eğitim programlarının iletişimini de yürüten Arbel, söz konusu projelerle şirketin özellikle kadınlara ve gençlere yönelik “yetkinlik gelişimine destek” politikasına katkı sağladı.
Emory Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümü mezunu olan Arbel, aynı zamanda Boğaziçi Üniversitesi’nden İşletme Yüksek Lisansı derecesine sahip.
Kaynak : Webrazzi
Kariyerine 2006 yılında HSBC Türkiye’nin Kurumsal İletişim Bölümü’nde başlayan Aslı Arbel, 2010’dan 2013’e kadar HSBC Türkiye çatısı altında Stratejik Planlama ve Kurumsal İletişimden Sorumlu Müdür Yardımcılığı görevini üstlendi. Daha sonra Vodafone Türkiye’nin Kurumsal İletişim Müdürü olarak görev alan Arbel, 2014 yılından bu yana Microsoft Türkiye’nin Kurumsal İletişim Direktörü olarak çalışmalarını sürdürüyordu.
Kurumsal İletişim Direktörü olarak görev yaptığı 8 yıllık süreçte Microsoft Türkiye’nin medya ilişkilerinden etkinlik ve sponsorluk faaliyetlerine, kriz ve itibar yönetiminden kurumsal sosyal sorumluluk projelerine kadar geniş bir yelpazede tüm iletişim çalışmalarını yöneten Aslı Arbel, “Teknolojinin Kadın Liderleri” gibi teknoloji sektöründe faaliyet gösteren kadınların başarılarına dikkat çeken projelerin yanı sıra, Seeing AI ve WeWALK gibi engelli bireylerin hayatını kolaylaştırmaya yönelik teknoloji tabanlı projelerin başarılı iletişim çalışmalarına da liderlik etti.
Microsoft Türkiye’nin Milli Eğitim Bakanlığı ve Habitat Derneği ile iş birliği içinde geliştirdiği DigiGirlz ve geleceginitasarla.com gibi gençlerin dijital yetkinliklerini artırmaya ve teknoloji sektörüne teşvik etmeye yönelik eğitim programlarının iletişimini de yürüten Arbel, söz konusu projelerle şirketin özellikle kadınlara ve gençlere yönelik “yetkinlik gelişimine destek” politikasına katkı sağladı.
Emory Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümü mezunu olan Arbel, aynı zamanda Boğaziçi Üniversitesi’nden İşletme Yüksek Lisansı derecesine sahip.
Kaynak : Webrazzi