T
Tuğçe İçözü
Misafir
Meta (eski adı ile Facebook) fiziksel mağaza açmaya hazırlanıyor. Meta Store ismindeki bu fiziksel mağaza kapılarını 9 Mayıs'ta açacak. Mağaza, Reality Labs'in faaliyet gösterdiği Meta Burlingame kampüsünde yer alıyor. Pazartesi ile Cuma günleri arasında açık olacak.
Meta Store, hafta içi Pazartesi-Cuma günleri arasında ziyaretçilere hizmet verecek. Ziyaretçiler, Meta'nın donanım ürünlerini yakından deneyimleyebilecek. Mağazada yer alan donanım ürünleri arasında Portal, Meta Quest 2 ve şirketin Ray-Ban markalı akıllı gözlükleri Ray-Ban Stories yer alıyor.
Bu arada Ray-Ban Stories'in mağazalarda denenebileceğini ancak mağaza üzerinden satışa sunulmayacağını belirtelim. Müşteriler, Ray-Ban Stories'i yalnızca Ray-Ban satış temsilcileri üzerinden sipariş edebilecek.
Şirket fiziksel mağazaya ek olarak Meta.com sitesine yeni bir sekme ekleyerek, online satış deneyimini bir adım ileri taşıdı.
Son olarak 144 metrekarelik mağazanın interaktif Quest 2 gösterge duvarına ev sahipliği yaptığını belirtelim. Bu alanda müşteriler, Quest 2'yi deneyimleyebiliyor. Aynı zamanda Beat Saber, GOLF+, Real VR Fishing veya Supernatural oyunlarını oynarken, deneyiminizi duvar boyunca kıvrılan gemiş LED ekrana yansıtabiliyorsunuz.
Demo esnasında yaşadığınız karma gerçeklik deneyimini paylaşabilmeniz için 30 saniyelik bir video içerik size iletiliyor.
Görünen o ki; yakın zamanda Metaverse'e odaklanan sosyal ağ devi, donanım satışlarını artırmak için fiziksel mağazalardan güç alacak. Mağazaların zaman içinde yaygınlaşacağını söylemek mümkün.
Kaynak : Webrazzi
Meta Store, hafta içi Pazartesi-Cuma günleri arasında ziyaretçilere hizmet verecek. Ziyaretçiler, Meta'nın donanım ürünlerini yakından deneyimleyebilecek. Mağazada yer alan donanım ürünleri arasında Portal, Meta Quest 2 ve şirketin Ray-Ban markalı akıllı gözlükleri Ray-Ban Stories yer alıyor.
Bu arada Ray-Ban Stories'in mağazalarda denenebileceğini ancak mağaza üzerinden satışa sunulmayacağını belirtelim. Müşteriler, Ray-Ban Stories'i yalnızca Ray-Ban satış temsilcileri üzerinden sipariş edebilecek.
Şirket fiziksel mağazaya ek olarak Meta.com sitesine yeni bir sekme ekleyerek, online satış deneyimini bir adım ileri taşıdı.
Son olarak 144 metrekarelik mağazanın interaktif Quest 2 gösterge duvarına ev sahipliği yaptığını belirtelim. Bu alanda müşteriler, Quest 2'yi deneyimleyebiliyor. Aynı zamanda Beat Saber, GOLF+, Real VR Fishing veya Supernatural oyunlarını oynarken, deneyiminizi duvar boyunca kıvrılan gemiş LED ekrana yansıtabiliyorsunuz.
Demo esnasında yaşadığınız karma gerçeklik deneyimini paylaşabilmeniz için 30 saniyelik bir video içerik size iletiliyor.
Görünen o ki; yakın zamanda Metaverse'e odaklanan sosyal ağ devi, donanım satışlarını artırmak için fiziksel mağazalardan güç alacak. Mağazaların zaman içinde yaygınlaşacağını söylemek mümkün.
Kaynak : Webrazzi