T
Tuğçe İçözü
Misafir
Üç kurucu ortak Niklas Gellner, Sebastian Rindom ve Oliver Juhl tarafından kurulan Medusa, açık kaynaklı bir Shopify alternatifi olarak öne çıkıyor. Dakikalar içinde mağaza kurulumu yapmanızı sağlayan Medusa, paypal, Shopify, Stripe, Slack ve Mailchimp gibi birbirinden farklı ürünlerle entegre oluyor.
Medusa'nın özellikle yazılım geliştiricilerin e-ticaret yapıları kurgulamasını kolaylaştırdığını belirtelim. Platformun, birden fazla bölgeyi kapsayan özelleştirilebilir yapısı, yerel para birimi, teslimat ve ödeme çözümlerini desteği sunuyor.
CMS ve Fullfilment çözümleri dahil olmak üzere frontend tarafında birbirinden farklı yapılarla entegre olabilen Medusa, aynı zamanda detaylı analiz araçları sunuyor.
İlk olarak 2018'de Tekla Fabrics iş birliğinde hayata geçirilen Medusa, 2 yıl içinde küçük bir girişimden 50 ülkede satış yapan bir markaya dönüştü. Medusa, Shopify ve benzer alt yapılardan farklı olarak kullanıcılara, ürettikleri platform üzerinde tam yetki veriyor.
Böylece geliştiriciler istedikleri gibi bir platform ortaya koyarken, daha fazla seçeneğe de kavuşmuş oluyor. Şirketin akıllı bir eklenti mimarisiyle karmaşık alt yapı ihtiyacını ortadan kaldırmayı amaçladığını belirtelim. Hem projenin çekirdeği hem de tüm eklentiler Node.js sunucusunun bir parçası olarak çalışıyor. Böylece diğer platformların 3. parti entegrasyonları esnasında yaşadığı bağlayıcı (connector) ve çeviri ihtiyacı ortadan kalkmış oluyor.
Ayrıca ekibin hızlı başlangıç seçenekleri ve detaylı dokümantasyon ile geliştirici deneyimini optimize etmeyi önceliklendirdiğini belirtelim.
Github'da 7 binden fazla kullanıcı tarafından yıldızlanan Medusa'ya 60'tan fazla geliştirici katkıda bulundu. Medusa ayrıca geniş bir discord topluluğu tarafından da destekleniyor.
Kaynak : Webrazzi
Medusa'nın özellikle yazılım geliştiricilerin e-ticaret yapıları kurgulamasını kolaylaştırdığını belirtelim. Platformun, birden fazla bölgeyi kapsayan özelleştirilebilir yapısı, yerel para birimi, teslimat ve ödeme çözümlerini desteği sunuyor.
CMS ve Fullfilment çözümleri dahil olmak üzere frontend tarafında birbirinden farklı yapılarla entegre olabilen Medusa, aynı zamanda detaylı analiz araçları sunuyor.
İlk olarak 2018'de Tekla Fabrics iş birliğinde hayata geçirilen Medusa, 2 yıl içinde küçük bir girişimden 50 ülkede satış yapan bir markaya dönüştü. Medusa, Shopify ve benzer alt yapılardan farklı olarak kullanıcılara, ürettikleri platform üzerinde tam yetki veriyor.
Böylece geliştiriciler istedikleri gibi bir platform ortaya koyarken, daha fazla seçeneğe de kavuşmuş oluyor. Şirketin akıllı bir eklenti mimarisiyle karmaşık alt yapı ihtiyacını ortadan kaldırmayı amaçladığını belirtelim. Hem projenin çekirdeği hem de tüm eklentiler Node.js sunucusunun bir parçası olarak çalışıyor. Böylece diğer platformların 3. parti entegrasyonları esnasında yaşadığı bağlayıcı (connector) ve çeviri ihtiyacı ortadan kalkmış oluyor.
Ayrıca ekibin hızlı başlangıç seçenekleri ve detaylı dokümantasyon ile geliştirici deneyimini optimize etmeyi önceliklendirdiğini belirtelim.
Github'da 7 binden fazla kullanıcı tarafından yıldızlanan Medusa'ya 60'tan fazla geliştirici katkıda bulundu. Medusa ayrıca geniş bir discord topluluğu tarafından da destekleniyor.
Kaynak : Webrazzi