G
Gözde Ulukan
Misafir
Stanford Üniversitesi'ndeki bilgisayar bölümünden ayrılan 19 yaşındaki iki çocukluk arkadaşı tarafından hayata geçirilen market teslimatı girişimi Zepto, Y Combinator'ın Continuity Fund'ının liderliği üstlendiği Seri C yatırım turunda 100 milyon dolar yatırım aldı. Glade Brook, Nexus, Breyer Capital, Lachy Groom, Global Founders Capital ve Contrary Capital'ın da katıldığı yatırım turundan sonra şirketin değerlemesi 570 milyon dolara ulaştı.
Aadit Palicha ve Kaivalya Vohra tarafından Hindistan'da kurulan Zepto, market alışverişi teslimatı hizmeti sunuyor. 10 dakika içinde market ve günlük ihtiyaç maddelerini teslim etmeyi vadeden girişim, bu yılın başlarında Bombay'da hizmet vermeye başladı ve o zamandan beri Bangalore, Delhi ve diğer dört şehirde daha faaliyetlerini sürdürüyor. Alınan yatırımla hizmet verilen şehirlerin sayısının artırılacağı belirtiliyor.
Kaynaklar, Zepto'nun ocak ayına kadar günde 100 bin siparişe ulaşacağını söylüyor. Zepto, şu anda 400 çalışanıyla hizmet veriyor, ancak çalışan sayısının kısa bir zaman sonra 1000 ila 2000'e kadar çıkması bekleniyor. Şirketin çalışanlarının büyük bir kısmı operasyon ekibinde yer alıyor.
Zepto, siparişleri belirli bir zaman çerçevesi içinde ulaştırmak için bulut mağazaları ve mikro depolar ağı ile hizmet veriyor. Şirket geçen yıl eylül ayında kuruldu, ancak hızlı teslimat hizmetini bu yılın nisan ayında başlattı. Platform, taze ürünler, yemek malzemeleri, atıştırmalıklar ve içecekler, kişisel bakım ürünleri ve ev temizlik ürünleri dahil olmak üzere 2 bin 500'den fazla ürün sunuyor.
Zepto'nun kurucu ortağı Aadit Palicha, girişimin önümüzdeki 4-6 çeyrekte yıllık satışlarda 1 milyar dolara ulaşmayı hedeflediğini söylüyor. Zepto'nun Hindistan'da Swiggy, Amazon, Walmart ve Flipkart gibi rakipleri bulunuyor. Zepto, yeni kullanıcılar kazanmak için pazarlama harcamalarını üç kat artırmayı planlıyor.
Kaynak : Webrazzi
Aadit Palicha ve Kaivalya Vohra tarafından Hindistan'da kurulan Zepto, market alışverişi teslimatı hizmeti sunuyor. 10 dakika içinde market ve günlük ihtiyaç maddelerini teslim etmeyi vadeden girişim, bu yılın başlarında Bombay'da hizmet vermeye başladı ve o zamandan beri Bangalore, Delhi ve diğer dört şehirde daha faaliyetlerini sürdürüyor. Alınan yatırımla hizmet verilen şehirlerin sayısının artırılacağı belirtiliyor.
Kaynaklar, Zepto'nun ocak ayına kadar günde 100 bin siparişe ulaşacağını söylüyor. Zepto, şu anda 400 çalışanıyla hizmet veriyor, ancak çalışan sayısının kısa bir zaman sonra 1000 ila 2000'e kadar çıkması bekleniyor. Şirketin çalışanlarının büyük bir kısmı operasyon ekibinde yer alıyor.
Zepto, siparişleri belirli bir zaman çerçevesi içinde ulaştırmak için bulut mağazaları ve mikro depolar ağı ile hizmet veriyor. Şirket geçen yıl eylül ayında kuruldu, ancak hızlı teslimat hizmetini bu yılın nisan ayında başlattı. Platform, taze ürünler, yemek malzemeleri, atıştırmalıklar ve içecekler, kişisel bakım ürünleri ve ev temizlik ürünleri dahil olmak üzere 2 bin 500'den fazla ürün sunuyor.
Zepto'nun kurucu ortağı Aadit Palicha, girişimin önümüzdeki 4-6 çeyrekte yıllık satışlarda 1 milyar dolara ulaşmayı hedeflediğini söylüyor. Zepto'nun Hindistan'da Swiggy, Amazon, Walmart ve Flipkart gibi rakipleri bulunuyor. Zepto, yeni kullanıcılar kazanmak için pazarlama harcamalarını üç kat artırmayı planlıyor.
Kaynak : Webrazzi