G
Gözde Ulukan
Misafir
Markaların ve medya şirketlerinin pazarlama kampanyaları için influencer bulmalarına ve onlarla etkileşim kurmalarına yardımcı olan pazarlama çözümleri sunan Mavrck, Summit Partners'tan 135 milyon dolar yatırım aldı. Mavrck, bu yatırımın yanı sıra küçük işletme sahipleri ve içerik oluşturucular için sosyal medya pazarlama ve ticaret platformu olarak faaliyet gösteren Later'ı da satın aldı.
Yeni yatırım, şirketin Aralık 2021'de aldığı 120 milyon dolarlık yatırımın devamı niteliğinde. Alınan yeni yatırımın sonrasında Mavrck'in kurucu ortağı ve CEO'su Lyle Stevens, her iki şirketin liderlerinden oluşan ekibe liderlik edecek. Later, satın alım sonrasında kendi işini bağımsız bir birim gibi yapmaya devam edecek.
2014 yılında kurulan Mavrck, self servis influencer yöneticisini kullanarak, pazarlamacıların influencer marketing konusunda otomatik ve performansa dayalı bir yaklaşım benimsemesine yardımcı oluyor. Şirket, hızla büyüyen içerik oluşturucu sınıfının insanların güvendiği içerikler sunmak için markalarla bağlantı kurmasına ve bu şekilde daha fazla para kazanmalarına yardımcı olmayı amaçlıyor. An itibarıyla 500'den fazla global tüketici markasındaki 5 binden fazla pazarlama uzmanı, içerik oluşturucularla ilişkilere daha etkin bir şekilde erişmek ve bunları yönetmek için Mavrck'in teknolojisine güveniyor.
Makine öğrenimi tabanlı öneriler sunan ve 2013 yılında hayata geçirilen Later ise sosyal içeriği görsel olarak planlamayı ve programlamayı, trafiği yönlendirmeyi ve satışları artırmayı kolaylaştırarak müşterilerine fayda sağlamayı hedefliyor. Later, aynı zamanda Pinterest, TikTok ve LinkedIn gibi platformlar için "link in bio" hizmeti de sunuyor ve Mavrck'in satın alma ile asıl odaklandığı alan da bu. Zira satın alma ile birlikte Later'ın "Linkin.bio" tıklama ve etkileşim analizi artık Mavrck panosunda görünecek.
Later'ın "Linkin.bio" aracı ile aynı işi yapan Linktree de geçtiğimiz günlerde 110 milyon dolar yatırım almış ve şirketin değerlemesi bu yatırımla birlikte 1.3 milyar dolara ulaşmıştı.
Kaynak : Webrazzi
Yeni yatırım, şirketin Aralık 2021'de aldığı 120 milyon dolarlık yatırımın devamı niteliğinde. Alınan yeni yatırımın sonrasında Mavrck'in kurucu ortağı ve CEO'su Lyle Stevens, her iki şirketin liderlerinden oluşan ekibe liderlik edecek. Later, satın alım sonrasında kendi işini bağımsız bir birim gibi yapmaya devam edecek.
2014 yılında kurulan Mavrck, self servis influencer yöneticisini kullanarak, pazarlamacıların influencer marketing konusunda otomatik ve performansa dayalı bir yaklaşım benimsemesine yardımcı oluyor. Şirket, hızla büyüyen içerik oluşturucu sınıfının insanların güvendiği içerikler sunmak için markalarla bağlantı kurmasına ve bu şekilde daha fazla para kazanmalarına yardımcı olmayı amaçlıyor. An itibarıyla 500'den fazla global tüketici markasındaki 5 binden fazla pazarlama uzmanı, içerik oluşturucularla ilişkilere daha etkin bir şekilde erişmek ve bunları yönetmek için Mavrck'in teknolojisine güveniyor.
Makine öğrenimi tabanlı öneriler sunan ve 2013 yılında hayata geçirilen Later ise sosyal içeriği görsel olarak planlamayı ve programlamayı, trafiği yönlendirmeyi ve satışları artırmayı kolaylaştırarak müşterilerine fayda sağlamayı hedefliyor. Later, aynı zamanda Pinterest, TikTok ve LinkedIn gibi platformlar için "link in bio" hizmeti de sunuyor ve Mavrck'in satın alma ile asıl odaklandığı alan da bu. Zira satın alma ile birlikte Later'ın "Linkin.bio" tıklama ve etkileşim analizi artık Mavrck panosunda görünecek.
Later'ın "Linkin.bio" aracı ile aynı işi yapan Linktree de geçtiğimiz günlerde 110 milyon dolar yatırım almış ve şirketin değerlemesi bu yatırımla birlikte 1.3 milyar dolara ulaşmıştı.
Kaynak : Webrazzi