T
Tuğçe İçözü
Misafir
Akış (feed) bazlı bir büyüme aracı olan Feedance, Çağdaş Polat ve İnci Dindar tarafından Switas danışmanlık şirketi girişimi olarak 2023'ün Haziran ayında kuruldu. Akış optimizasyonu yapan girişim, ayrıca binlerce ürün için dakikalar içinde görsel tasarımlar üretiyor. Buna ek olarak Feedance, pazar yeri fiyatlarını karşılaştırarak dijital pazarlamada daha fazla gelir elde etmeyi sağlıyor.
Biruni Teknopark'a Ekim ayında kabul edilen Feedance, operasyonunu 11 kişilik ekibi ile yürütüyor. Bir yıldan kısa süredir geliştirilen ürün, hazır bir altyapı olmadan teknoloji ekibi tarafından geliştirilmeye devam ediliyor. Girişim, 2023 yılının son çeyreğinde satışa başladı. Şu anda 12 marka tarafından aktif olarak kullanılan Feedance, hızlı büyümesiyle dikkat çekiyor. Feedance'in web sitesindeki bilgilere göre; girişimin müşterileri arasında Note Cosmetics, Reflect Studio, Karaca ve WWF yer alıyor.
Girişimin küresel rakipleri arasında Datafeedwatch, Productsup ve Channable yer alıyor. Feedance'i rakiplerinden ayıran en önemli özellik ise statik görsel ve video içeriklerinin üretimini de saniyeler içinde yapabilmesi ve ürün kataloglarına ekleyebilmesi. Bunun yanında dijital pazarlama profesyonellerinin, ürünü SaaS olarak da kullanabilmesi Feedance'in öne çıkan yetenekleri arasında bulunuyor.
Ekip, Feedance'in bu özelliklerinin yanı sıra diğer planlanan özellikleri ile birlikte küresel pazarda rekabet edebileceğini düşünüyor. Girişim, yakın zamanda Makine Öğrenimi (ML) desteği ile oluşturulacak kreatif optimizasyonu, DCO modülü, pazar yeri entegrasyonları özelliklerini de yayına alacak.
Feedance ekibi 2024 yılının son çeyreği itibarıyla küresel pazarlara açılmayı hedefliyor. Şu an için yatırım almadan yoluna devam eden girişim, küresel pazara açılma hedefi doğrultusunda 2024'ün son çeyreğinden önce bir yatırım turu başlatmayı planlıyor. Feedance, aylık abonelik modeli ve üretilen kreatif başına ücretlendirme gelir modelleri ile ilerliyor.
Kaynak : Webrazzi
Biruni Teknopark'a Ekim ayında kabul edilen Feedance, operasyonunu 11 kişilik ekibi ile yürütüyor. Bir yıldan kısa süredir geliştirilen ürün, hazır bir altyapı olmadan teknoloji ekibi tarafından geliştirilmeye devam ediliyor. Girişim, 2023 yılının son çeyreğinde satışa başladı. Şu anda 12 marka tarafından aktif olarak kullanılan Feedance, hızlı büyümesiyle dikkat çekiyor. Feedance'in web sitesindeki bilgilere göre; girişimin müşterileri arasında Note Cosmetics, Reflect Studio, Karaca ve WWF yer alıyor.
Girişimin küresel rakipleri arasında Datafeedwatch, Productsup ve Channable yer alıyor. Feedance'i rakiplerinden ayıran en önemli özellik ise statik görsel ve video içeriklerinin üretimini de saniyeler içinde yapabilmesi ve ürün kataloglarına ekleyebilmesi. Bunun yanında dijital pazarlama profesyonellerinin, ürünü SaaS olarak da kullanabilmesi Feedance'in öne çıkan yetenekleri arasında bulunuyor.
Ekip, Feedance'in bu özelliklerinin yanı sıra diğer planlanan özellikleri ile birlikte küresel pazarda rekabet edebileceğini düşünüyor. Girişim, yakın zamanda Makine Öğrenimi (ML) desteği ile oluşturulacak kreatif optimizasyonu, DCO modülü, pazar yeri entegrasyonları özelliklerini de yayına alacak.
Feedance ekibi 2024 yılının son çeyreği itibarıyla küresel pazarlara açılmayı hedefliyor. Şu an için yatırım almadan yoluna devam eden girişim, küresel pazara açılma hedefi doğrultusunda 2024'ün son çeyreğinden önce bir yatırım turu başlatmayı planlıyor. Feedance, aylık abonelik modeli ve üretilen kreatif başına ücretlendirme gelir modelleri ile ilerliyor.
Kaynak : Webrazzi